~Lance Vance Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Kan iemand pls deze VC Keyblade mod naar SA converten? Het is niet veel werk maar ik kan het zelf niet... http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1714 Bewerkt: 10 mei 2007 door ~Lance Vance Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Kan iemand pls deze VC Keyblade mod naar SA converten? Het is niet veel werk maar ik kan het zelf niet...http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1714 Heb je het al aan de maker van de mod gevraagt ? Zijn email staat in de readme file vermeld. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Ja, maar die mod is vorig jaar 30 Juni gepost, dus misschien gebruikt ie die emails ondertussen al lang niet meer. Bewerkt: 9 mei 2007 door ~Lance Vance Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ja, maar die mod is vorig jaar 30 Juni gepost, dus misschien gebruikt ie die emails ondertussen al lang niet meer. Dat weet je pas als je het geprobeerd hebt. Daarna kun je altijd nog proberen iemand te vinden die het voor je wil doen, mocht hij niet reageren. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb vanochtend gemaild en nu nog geen antwoord... Misschien kom ik wat opdringerig over maar er is wel enige haast bij..... Kan jij het niet doen Patrick...? Ik had net een tutorial gelezen en volgens mij is het niet zoveel werk maar het duurt een paar dagen voordat ik alle delen van 3DsMax gedownload heb. Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb vanochtend gemaild en nu nog geen antwoord...Misschien kom ik wat opdringerig over maar er is wel enige haast bij..... Kan jij het niet doen Patrick...? Ik had net een tutorial gelezen en volgens mij is het niet zoveel werk maar het duurt een paar dagen voordat ik alle delen van 3DsMax gedownload heb. Een halve dag is wel wat kort, hou je er wel rekening mee, dat die gast misschien wel aan de andere kant van de wereld woont, en dus in een hele andere tijdzone. En al zou ik het willen, ik zou het nog niet eens kunnen. 3DMax is no friend of mine.. btw: waar kun je 3dMax legaal downloaden ? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Hey Lance Vance! Ik kan en wil het wel. Stuur ff een link van de mod. @PatrickW: [url=http://www.discreet.com. Je zal hem moeten kraken, want alle versies zijn trials. Heb jij toevallig 3500 euro voor me? Dan is die van mij ook legaal Greets, Apple-Mac Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 @PatrickW: [url=http://www.discreet.com. Je zal hem moeten kraken, want alle versies zijn trials. Heb jij toevallig 3500 euro voor me? Dan is die van mij ook legaal Zoals ik er vlak boven zei, kan en heb ik niets met 3dsmax. Mijn Vraag was dan ook een stille hint richting ~Lance Vance, dat hij het over het downloaden van illegale software had, wat dus verboden is op ons forum. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) Als je op Google "download 3dsmax" intikt kan je een trial downloaden. Ik kan je ook een volledige versie PM'en maar dat bestaat uit 5 delen en is niet legaal.... >>> Door NandroDavids: Zucht<<< @ Apple, als je zou willen, graag. http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1714 Bewerkt: 10 mei 2007 door ~Lance Vance Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Ik zal hem voor je converteren. Een ogenblik geduld... Reageren
Rivel Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Gmax si wel legaal! En gratis, enkel kan je geen renders maken! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Gmax is inderdaad legaal. Maar met GMAX, kun je geen renders maken. Met 3dsmax wel. Gmax is een programma waar alleen maar de 'basis' dingen van 3dsmax zijn. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Nog even voor de duidelijkheid, er mag niks geconverteerd worden zonder toestemming van de originele maker. Als je geen toestemming krijgt, dan moet je het ofwel zelf kunnen converteren voor eigen gebruik. Of wel laat je het erbij. Dus zolang geen toestemming, wil ik geen download pakketjes zien. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Kan iemand mij dan een tut geven hoe ik VC modellen met GMax kan converteren naar SA? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Nog even voor de duidelijkheid, er mag niks geconverteerd worden zonder toestemming van de originele maker. Als je geen toestemming krijgt, dan moet je het ofwel zelf kunnen converteren voor eigen gebruik. Of wel laat je het erbij. Dus zolang geen toestemming, wil ik geen download pakketjes zien. Die zie je ook niet. Ik stuur het namelijk via MSN, of PM BTW: Het is voor eigen gebruik, dus dat zou denk ik wel mogen! EDIT: Hij is gesloten. Ik kan hem daardoor niet openen. Het is dus niet mogelijk om hem te converteren. Alleen de eigenaar van deze mod kan dit. Sorry hiervoor. Apple-Mac Bewerkt: 11 mei 2007 door Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.