Steel Dogg Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ja, tuurlijk. Je mag al je Easter Eggs kwijt hier , alleen wel met screen Geen screen= geen bewijs= Geen Easter Egg Reageren
Gino99 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik heb er misschien ene.De screen post ik zo snel mogelijk Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) hier zijn de easter eggs 1ste:Plummet airlines 2de:TJA-air 3de:Quube is best onduidelijk sorry] de laatste is geen plaats meer voor srry Bewerkt: 21 mei 2007 door Big Playahh Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Mooi, dat is kennelijk een verwijzing Kun je ook aangeven waar je de verwijzing hebt gevonden? Bewerkt: 21 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 gebouw vliegveld maar kan een plaatje ni uploaden geen plaats kun jij da miss doen pm me maar Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Datgene waar Big Playahh om vroeg Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 is wel onduidelijk maar is gwwn in da gebouw. mag ik nog een gebied ik heb veel tijd Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik doe het gebied: Downtown. Ik heb een EE (?) gevonden. Ik heb geen foto maar dit is de locatie: Het is een winkel van Kronos. Waarschijnlijk een winkel waar men uurwerken verkoopt. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 mag ik aub nog een gebied heb nog veel tijd Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 als de mensen hier nog mee bezig zijn wil ik even erop wijzen dat de psp en ps2 versie van elkaar verschillen. dus moet je wel zeggen waarmee gevonden. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ik heb het gevonden in de psp versie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Het topic is hier eigenlijk wel erg inactief... Misschien kan SummerBase dit unpinnen ofzo..? En eigenlijk kunnen we toch geen echte EE meer vinden, want als je naar deze EE kijkt, dan zie je toch dat alle EE al gevonden zijn, niet? Want op WikiGTA staan ze dan allemaal... Ofwel zijn de dingen die we hier vinden, gewoon een paar kleine grapjes en verwijzingen die in elke GTA zitten... Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Het topic is hier eigenlijk wel erg inactief... Misschien kan SummerBase dit unpinnen ofzo..?En eigenlijk kunnen we toch geen echte EE meer vinden, want als je naar deze EE kijkt, dan zie je toch dat alle EE al gevonden zijn, niet? Want op WikiGTA staan ze dan allemaal... Ofwel zijn de dingen die we hier vinden, gewoon een paar kleine grapjes en verwijzingen die in elke GTA zitten... Het klopt gedeeltelijk voor wat je zegt. Het is idd wel wat dood hier, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat alle Easter Eggs al gevonden zijn. In de PS2 versie zijn namelijk wat Easter Eggs in gestopt, waarvan sommige nog niet ontdekt. Daar zoeken we dus nu naar , maar nog niet alles is gevonden Bewerkt: 13 juli 2007 door Steel Dogg Reageren
Sunray Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Das leuk ik dacht dat alles al gevonden was. Zitten er nog andere dingen in buiten die lachende gezichten dan ? Zoja dan wil ik wel meehelpen: Ik heb het op ps2. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Das leuk ik dacht dat alles al gevonden was.Zitten er nog andere dingen in buiten die lachende gezichten dan ? Zoja dan wil ik wel meehelpen: Ik heb het op ps2. Natuurlijk. Kijk hier maar eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.