profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Hey Ik zou graag een filpje willen maken. Maar niet zomaar een filmpje. Ik wil (BV) een filmpje maken van wat ik op mijn scherm zie. Net zoals bij een printscreen.Maar dan een filmpje. En dan zou ik het nadien in windows movie maker willen plakken. Kan dit ?? Alvast bedakt Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 HeyIk zou graag een filpje willen maken. Maar niet zomaar een filmpje. Ik wil (BV) een filmpje maken van wat ik op mijn scherm zie. Net zoals bij een printscreen.Maar dan een filmpje. En dan zou ik het nadien in windows movie maker willen plakken. Kan dit ?? Alvast bedakt Daar zijn genoeg programma's voor. Je hoef alleen maar te zoeken naar een screen recorder. Camtasia Studio is een bekend goed werkend voorbeeld. Het is geen freeware, dus na een periode van dertig dagen zul je het moeten kopen of verwijderen. Je kunt ook nog even zoeken op google naar 'free screen recorder' voor een gratis programma (zoekresultaten). Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Erg bedankt hoor . Ga meteen eens kijken Reageren
Rivel Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Je kan ook fraps gebruiken, enkel kan je met de gratis versie maar maximaal 30 sec. per keer filmen! Camtasia gebruik ik ook mestal! Hij is erg goed, maar jammergenoeg niet gratis! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Je kan ook fraps gebruiken, enkel kan je met de gratis versie maar maximaal 30 sec. per keer filmen! Camtasia gebruik ik ook mestal! Hij is erg goed, maar jammergenoeg niet gratis! Met FRAPS kun je alleen volledige schermen opnemen. Met Camtasia kun je echt alles opnemen. Mvg, Apple-Mac Reageren
ifc3 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) HeyIk zou graag een filpje willen maken. Maar niet zomaar een filmpje. Ik wil (BV) een filmpje maken van wat ik op mijn scherm zie. Net zoals bij een printscreen.Maar dan een filmpje. En dan zou ik het nadien in windows movie maker willen plakken. Kan dit ?? Alvast bedakt Mischien GTK record My desktop (GTK-recordMyDesktop)? Dat is een gratis programma en het werkt erg goed. Bewerkt: 13 mei 2007 door ifc3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.