PrI3sT Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ik zou graag van de missie up up and away de makkelijke versie hebben alvast bedankt Reageren
PrI3sT Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Makkelijke versie ? de missie zelf is moeilijk dus heeft iemand tips duidelijk genoeg sorry va de weinige uitleg :$ Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Hulp * Misschien heb je hier iets aan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Makkelijke versie ? de missie zelf is moeilijk dus heeft iemand tips duidelijk genoeg sorry va de weinige uitleg :$ Uit je begin bericht maak ik op dat je een savegame zoekt voor V1, waarin de missie al gedaan is. In dit topic kun je een savegame downloaden waarin de missie gedaan is. In je tweede bericht vraag je dan tips, ik zal proberen de missie wat te beschrijven met enkele tips. Ten eerste moet je op eigen gelegenheid naar de basis toe. Hoe en wat je doet, moet je zelf weten. Je kan eventueel een jetpack pakken en via daar direct naar het helipad vliegen, dat scheelt weer. Zodra je de basis binnenrijdt raad ik je aan direct naar links te gaan en vervolgens via rechts een steegje in te gaan. Zet daar de auto neer en wacht tot de soldaten één voor één de hoek omkomen. Koud kunstje voor jou om ze dan neer te leggen. Ga dan met een sniper-rifle net voor de ingang staan. Als het goed is zie je al een hoop soldaten staan, deze kan je vanaf je huidige positie neerschieten. Let er ook op dat je de mensen boven je neerschiet. Vervolgens vervolg je je weg door de 1e loods, neem de health en de armor mee die er liggen. Loop door en je komt bij de uitgang waar weer een soldaat zal staan, deze kan je het beste neerschieten met een machinegeweer. Loop dan het helipad op, maar blijf op ongeveer de helft stilstaan. Vanaf dat punt zie je in je bereik een stuk of 3 misschien 4 soldaten. Schiet deze neer, ze kunnen jou namelijk niet raken. Loop de overige trappen op en ren naar de minigun. Schiet met die minigun de 2 hunters neer. Ik raad je sowieso aan deze over je heen te laten vliegen. Dit omdat ze bij het neerstorten anders op jou kunnen vallen. Vervolg je weg naar de heli die voor je klaar staat en stap in. Nu komt vast het stukje waar je vast blijft steken, namelijk, het vliegwerk. Vliegen is lastig voor beginners, dus ik raad je aan eerst eens een stukje rond te vliegen, er zit immers geen tijd aanvast. Daarnaast kun buiten de missie om ook altijd even oefenen met de heli om het wat onder de knie te krijgen. Stel daarnaast de 'controls' in de opties zo in, dat jij er alleen maar comfortabel bij bent. Voor het vliegen verder zijn er niet veel tips, behalve dat het oefenen, oefenen en nog eens oefenen is. Succes in ieder geval! Reageren
PrI3sT Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Hulp *Misschien heb je hier iets aan. thanks Reageren
game~skater Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Makkelijke versie ? je kan bijv. je jetpack gaan halen op je vliegveld en zo naar de helekopter vliegen.... kijk uit want er staan mannetjes met een rocket launcer... als je bij het busje bent kan je even uitstappen een auto van de parkeer plaats jatten en het busje naar voren duwen, zo heb je minder kans dat de wieken iets raken ik hoop dat je hier iets aan hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.