JeroenH Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik had al even gezocht op dit forum maar niks kunnen vinden. Onlangs heb ik Vista Ultimate op mijn pc geknald. Vervolgens weer helemaal ingericht en zodoende dus GTA SA weer geinstalleerd. Alleen krijg ik nu een foutmelding tijdens het saven. Iets van dat ie de directory met saved games niet kan vinden. Waarschijnlijk heeft dit te maken met Vista die het beheer van user files compleet heeft veranderd. Een map zoals C:\documents and settings bestaat bijvoorbeeld niet meer. Voor de volledigheid heb ik ook even gekeken voor GTA VC en GTA 3 maar deze heb ik hetzelfde probleem Is er bij iemand toevallig een oplossing bekend? Als die niet te vinden is, gaat Vista meteen weer de prullenbak in. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik had al even gezocht op dit forum maar niks kunnen vinden.Onlangs heb ik Vista Ultimate op mijn pc geknald. Vervolgens weer helemaal ingericht en zodoende dus GTA SA weer geinstalleerd. Alleen krijg ik nu een foutmelding tijdens het saven. Iets van dat ie de directory met saved games niet kan vinden. Waarschijnlijk heeft dit te maken met Vista die het beheer van user files compleet heeft veranderd. Een map zoals C:\documents and settings bestaat bijvoorbeeld niet meer. Voor de volledigheid heb ik ook even gekeken voor GTA VC en GTA 3 maar deze heb ik hetzelfde probleem Is er bij iemand toevallig een oplossing bekend? Als die niet te vinden is, gaat Vista meteen weer de prullenbak in. Het probleem komt me bekend voor, ik ben het problemen namelijk al meerdere keren tegen gekomen. Laatst nog bijvoorbeeld, toen werd het probleem opgelost door een simpele herinstallatie. Zie hier het topic. Een schone installatie is natuurlijk een hele simpele oplossing, maar vergeet niet dat dit in de meeste gevallen ook de meest effectiefste is. Een herinstallatie raad ik je op dit moment sowieso aan, heeft dat geen effect gehad dan zal ik proberen verder te zoeken naar een oplossing. Reageren
JeroenH Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 GTA VC heb ik gisteren geinstalleerd. Dit zijn dan wel 2 cd/image files met crack. GTA SA en GTA 3 heb ik als lostaande directories staan waarvoor je niks hoeft te installeren. Ongeacht of je een nieuwe installatie van Vista doet of een upgrade naar Vista, je moet alles sowieso opnieuw installeren (dacht ik mij te herinneren). Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) U heeft zelf Vista geinstalleerd? Dus u had eerst Windows XP? Of niet? Als dat wel zo is, dan laat u toch lekker Windows XP staan! Vista Ultimate is de laatste/hoogste versie en eist daarom veel geheugen. (meer dan de helft van het geheugen gaat verloren, en speelt SA in schokken. Bovendien zijn er een aantal problemen, zoals sommige spellen hebben er moeite en weer andere zoals samp. Als u nog Windows XP nog heeft staan, gebruik die dan toch! Dan hebt u tenminste geen narigheidjes meer. Bewerkt: 9 mei 2007 door GTA_XP Reageren
JeroenH Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Dat heb ik niet lang daarna ook gedaan . Gelukkig had ik voor de installatie van Vista een image van mijn pc gemaakt. Dus binnen no-time draaide ik weer op XP. Blijft alleen nog wel erg loos dat je niet kan saven onder Vista. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Dat heb ik niet lang daarna ook gedaan . Gelukkig had ik voor de installatie van Vista een image van mijn pc gemaakt. Dus binnen no-time draaide ik weer op XP. Blijft alleen nog wel erg loos dat je niet kan saven onder Vista. Vista bevat ook erg veel bugs Echt een mazzel dat ik die heb! Heb ik een laptop gekocht met Vista, had ik zonder pardon direct Vista d'r af gegooid en XP erop gezet. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 ik heb pas een test rapport gezien over vista je moet inderdaad genoeg geheugen hebben en in vista zitten ook nog wel aantal foutjes maar als het op dezelfde hardeschijf ge installeert is kan het zijn dat hij nog denk van dat heb ik nog naar ik kan het niet vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.