Scott16 Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 nej je hebt ook een hittezoekende infarood bril zeg maar maar ik ben net met men nightvision in dat huis geweest maar geen bal te zien <_<
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 bij mij ligt hij er echt niet(die in sf)
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 bij mij ook nei man :ph34r: dit is mijn 100ste bericht
Revan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Met die nighvision zie ik ook geen reet in dat huis, en jah ben s'nachts geweest 100e post uhhh? Boeie
Joker Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Nog nooit zoiets gezien op andere websites, dus ik geloof het ook niet zonder screen...
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 bij mij ook nei man :ph34r: dit is mijn 100ste bericht Jammer dat een groot gedeelte nutteloos is...
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 maar Dhr. Brokentable weet jij toevalig hoe het komt dat bij meerdere personen de night vision googles er niet liggen
Joker Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Waarschijnlijk omdat je de missie waarin hij voorkomt nog niet hebt gedaan :unsure: Anders zou ik het niet weten
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 maar Dhr. Brokentableweet jij toevalig hoe het komt dat bij meerdere personen de night vision googles er niet liggen Dat dhr staat me wel aan, maar hoeft niet hoor :-) Ik heb geen idee waarom hij er niet ligt. Ik heb hem idd bij een missie gekregen, maar weet niet meer welke. Ik ben opnieuw begonnen en ben net in SF aangekomen. Ik zal kijken of ze er nu ook niet liggen. Zowel na Green Sabre als na het uitspelen van de storyline ligt die NVG er NIET in zuid-SF @Se7en: je hebt ze beide. De NVG geeft een groen beeld, de IRG een blauw/paars beeld.
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 dat is raar want op die screen zie ik ze duidelijk liggen:P
Lennert Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Ik heb de verhaal lijn helemaal uit en bij mij liggen ze er ook niet. Misschien vind je ze pas als je 100% hebt.
Scott16 Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Ik heb de verhaal lijn helemaal uit en bij mij liggen ze er ook niet.Misschien vind je ze pas als je 100% hebt. nej dat is niet zo want ik heb hem 91,67% uitgespeeld en ik had die NVG al in het begin :huh:
Lennert Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 nej dat is niet zowant ik heb hem 91,67% uitgespeeld en ik had die NVG al in het begin :huh: Maar ligt de NVG bij jou op die 3 plaatsen?
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 toen ik lv nog niet ge-unlocked had had ik ook al een nvg. dat was 40% ofzo...
GTA 0wn3r Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 toen ik lv nog niet ge-unlocked had had ik ook al een nvg. dat was 40% ofzo... Dudes!! We raken off topic! Ik stel voor een slotje.. :rolleyes: Aangezien de thread opener een grote *ahum* is, En een fake easter egg post, in het verkeerde topic.. *noobstyle is in tha house* Tenzij die gozer met een plaatje komt opdagen <_< *hoogst onwaarschijnlijk..*
Recommended Posts