-((BD))- Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 het allemaal ik ben nu bij een missie waarbij je smoke moet doden(lukt allemaal) maar daarna moet je achter een brandweerwagen gaan en elke keer is de brandweerauto heel ver weg waardoor sweet(is er op gesprongen) op de grond valt en dood gaat. dus heeft iemand nog tips om die brandweerauto bij te houden? Reageren
gta_sa_gamer Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik had hier persoonlijk geen problemen mee ik kan altijd makkelijk de brandweerauto bijhouden. Maar de enige manier is om het parcours een beetje uit je hoofd te leren en weten waar hij heenrijd hierdoor kan je mischien wel een stuk afsnijden. das de enige tip die ik kan geven Succes! Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Blijf kalm, dat is altijd slim Heb je al op WikiGTA --> GTA: San Andreas --> Missies --> Return to Los Santos Missions --> End of the Line gekeken? Daar is alles te vinden over die missie. Verder rijdt Tenpenny altijd dezelfde route dus als je die een beetje onthoudt dan moet het ook wel lukken. Niet afsnijden, vaak wordt de missie er dan niet makkelijker op... In ieder geval zal Sweet vallen vlakbij het Los Santos Stadion. Moch het je nog niet lukken dan kan je het altijd vragen, VWO-er Bewerkt: 9 mei 2007 door VWO-er Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Eerlijk gezegd zou ik het parcour veel oefenen. Dan weet je na een tijdje het parcour uit je hoofd en gaat het veel sneller. Kijk ook eens naar dit filmpje. en dit is het filmpje met het stukje waar jij zit te klungelen. En dit is nog eens een andere versie Ik hoop dat je er iets aan hebt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Misschien nog een tip? Je kan als je het achtervolgen gefaalt hebt, door te saven en terug naar Sweet te gaan en de missie te starten gewoon Trip Skip doen, dan moet je Big Smoke niet meer vermoorden! Reageren
ContRa Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ff vraagje ik doe missie nu en ik ben 2nd floor hoe moet je vuur uit maken? het gaat niet uit als ik er nu door heen ren ben ik dood =\ Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ff vraagje ik doe missie nu en ik ben 2nd floor hoe moet je vuur uit maken? het gaat niet uit als ik er nu door heen ren ben ik dood =\Met de brandblusser moet je op de kern van het vuur richten. Dat wil zeggen: De plek op de vloer waar het deel van het vuur het grootste is. Heb hiermee wel geduld, want enkele seconden blussen is meestal niet genoeg.Wat nog beter is, is om even de Firefighter Mission te voltooien. Stap in een Firetruck en start de missie en voltooi deze tot en met level 12. Het kost je hooguit een half uurtje, maar dan heb je een schitterende beloning: Je bent vuurbestendig. Nu kun je rustig door het vuur lopen tijdens de missie End of the Line en is de missie echt stukken makkelijker. Veel succes ermee! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik zou zeggen doe de brandweer missies zodat je vuurbestendig bent. Je kan ze ook blussen met de brandblusser maar dat kost tijd en je moet ook op de vijanden letten die je dood willen. Over die achtervolging: Het parcours is niet moeilijk, rijd rustig aan met enige afstand en zet je instellingen laag, want als die gozertjes Molotovs naar je gooien gaat de game een beetje laggen en dan kan het in een klap over zijn. Reageren
ContRa Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ok dankje ik doe dan eers tff brandweer missie Reageren
Donwell Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Succes met het voltooien van de brandweer missies. Maar nog even een aanvulling op het stuk waar je achter Tenpenny aan moet: Zorg ervoor dat je zo dicht mogelijk achter de brandweerwagen rijdt. Wees niet bang voor Molotov Cocktails die andere gangmembers gooien; je auto is kogelvrij totdat je Sweet hebt opgevangen. Op het moment dat je vlakbij East Beach rijdt (het punt waar Sweet eraf dreigt te vallen) raad ik je aan helemaal aan de achterkant te rijden van de wagen, Tenpenny zal hoogstwaarschijnlijk wagens rammen en kunnen tegen jou aanvliegen, waardoor je vaart mindert en niet genoeg tijd hebt op Sweet op te vangen. Ben je vlakbij de brandweerwagen en Sweet begint al grip te verliezen, rijdt dan meteen onder hem, anders heb je kans dat hij weer dood valt. Veel succes verder! Reageren
-((BD))- Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) allemaal erg bedankt voor jullie reactie's ik heb hem gehaald Bewerkt: 10 mei 2007 door -((BD))- Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) En over de achtervolging: Je moet dus gewoon rustig blijven maar wel zorgen dat je er achter blijft. Zodra je op de snelweg bent moet je volgas zo dicht mogelijk achter de truck rijden. Want je hebt niet veel tijd voor Sweet valt. Oeps sorry had niet gezien dat je hem al gehaald had. :$ Bewerkt: 12 mei 2007 door terrorkruimel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.