Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik voor je.

Sorry ik heb op dit moment toch niet genoeg tijd om het af te krijgen.

1 tip voor een volgende keer, zorg dat je in ieder geval armor volledig hebt en voldoende munitie. Nu zal de helper eerst een tijdje moeten rondtoeren door Los Santos voordat hij/zij de politiemissie kan starten.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Ok... aangezien HerrieM dus geen tijd heeft wil ik eht wel voor je doen.

Geplaatst:
Ok... aangezien HerrieM dus geen tijd heeft wil ik eht wel voor je doen.

thx probeer sonder dood te gaan en 0 x mission failt te doen:P maar de politie missie's willen niet lukken-_-'en wil beetje armor:P

Geplaatst:

Ok het is gelukt :)

Gehaald: Viligante Missies (t/m level 12), oftewel de politie missies

Beloning: Geld, ik weet niet hoeveel maar je totale geldbedrag wat je nu hebt is iets in de 79000$

Meer Armor dan normaal (150% armor)

Cheats: geeneen gebruikt

Opmerkingen: driving skill omhoog, respect omhoog (je kan nu 3 mensen recruteren). Tijdens de viligante missies kreeg ik een wanted level van 4 sterren, maar ik ben het kwijtgeraakt. Zo'n 20 politiewagens kapotgemaakt. Ik heb ook nieuwe munitie voor de uzi gehaald, maar weer gebruikt tijdens de missie. Nu is de uzi bijna leeg. 2 kogels uit het handpistool gebruikt. Ik ben 0× dood gegaan, en 0× mission failed ;)

Geplaatst:
Ok het is gelukt :)

Gehaald: Viligante Missies (t/m level 12), oftewel de politie missies

Beloning: Geld, ik weet niet hoeveel maar je totale geldbedrag wat je nu hebt is iets in de 79000$

Meer Armor dan normaal (150% armor)

Cheats: geeneen gebruikt

Opmerkingen: driving skill omhoog, respect omhoog (je kan nu 3 mensen recruteren). Tijdens de viligante missies kreeg ik een wanted level van 4 sterren, maar ik ben het kwijtgeraakt. Zo'n 20 politiewagens kapotgemaakt. Ik heb ook nieuwe munitie voor de uzi gehaald, maar weer gebruikt tijdens de missie. Nu is de uzi bijna leeg. 2 kogels uit het handpistool gebruikt. Ik ben 0× dood gegaan, en 0× mission failed ;)

thx:D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...