st0rm Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 missie:politie missie's:P versie:2 cheats:nee overig:als het failt laad dan opnieuw plz alvast bedankt GTASAsf1.b
HerrieM Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. Sorry ik heb op dit moment toch niet genoeg tijd om het af te krijgen. 1 tip voor een volgende keer, zorg dat je in ieder geval armor volledig hebt en voldoende munitie. Nu zal de helper eerst een tijdje moeten rondtoeren door Los Santos voordat hij/zij de politiemissie kan starten. Bewerkt: 9 mei 2007 door HerrieM
MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ok... aangezien HerrieM dus geen tijd heeft wil ik eht wel voor je doen.
st0rm Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ok... aangezien HerrieM dus geen tijd heeft wil ik eht wel voor je doen. thx probeer sonder dood te gaan en 0 x mission failt te doen:P maar de politie missie's willen niet lukken-_-'en wil beetje armor:P
MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ok het is gelukt Gehaald: Viligante Missies (t/m level 12), oftewel de politie missies Beloning: Geld, ik weet niet hoeveel maar je totale geldbedrag wat je nu hebt is iets in de 79000$ Meer Armor dan normaal (150% armor) Cheats: geeneen gebruikt Opmerkingen: driving skill omhoog, respect omhoog (je kan nu 3 mensen recruteren). Tijdens de viligante missies kreeg ik een wanted level van 4 sterren, maar ik ben het kwijtgeraakt. Zo'n 20 politiewagens kapotgemaakt. Ik heb ook nieuwe munitie voor de uzi gehaald, maar weer gebruikt tijdens de missie. Nu is de uzi bijna leeg. 2 kogels uit het handpistool gebruikt. Ik ben 0× dood gegaan, en 0× mission failed
st0rm Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ok het is gelukt Gehaald: Viligante Missies (t/m level 12), oftewel de politie missies Beloning: Geld, ik weet niet hoeveel maar je totale geldbedrag wat je nu hebt is iets in de 79000$ Meer Armor dan normaal (150% armor) Cheats: geeneen gebruikt Opmerkingen: driving skill omhoog, respect omhoog (je kan nu 3 mensen recruteren). Tijdens de viligante missies kreeg ik een wanted level van 4 sterren, maar ik ben het kwijtgeraakt. Zo'n 20 politiewagens kapotgemaakt. Ik heb ook nieuwe munitie voor de uzi gehaald, maar weer gebruikt tijdens de missie. Nu is de uzi bijna leeg. 2 kogels uit het handpistool gebruikt. Ik ben 0× dood gegaan, en 0× mission failed thx:D
Recommended Posts