profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Wat is jou achtergrond op je psp. Gewoon een kleur die je kan kiezen bij thema's of een eigen foto. Bij mij is het deze En jullie Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 mij zelf of een naakse vrouw Reageren
Tunix Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Een foto van mijn vakantie-oord waar we altijd heen gaan in de zomervakantie. Maar is hier niet al een topic over in het Graphics Forum? Reageren
Rullez Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Nee dit is over je PC, Hij bedoelt zijn PSP achtergrond! Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 @hierboven:hoe komt het dat daar bij jou "camera" staat . Dat heb ik niet. Reageren
Rullez Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 @hierboven:hoe komt het dat daar bij jou "camera" staat .Dat heb ik niet. Ik denk dat hij een fotocamera lens op zijn PSP heb aangeloten... Reageren
Tunix Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Nee, als je hoger dan Firmware 3.0 hebt, komt dat er automatisch. Binnenkort komt er namelijk een camera voor op de psp uit. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb de Skyline van Liberty City vanuit de IV-trailer. Reageren
Woetsha Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb de deze: Ik heb die ook zelf gemaakt ! Reageren
Jowx Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Posts met illegale onderwerpen verwijderd, post hier alleen achtergronden van je psp en niks anders. Offtopic posts worden verwijderd. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Ik heb deze thema klik Ik heb ook een custom theme met zwarte achtergrond en speciale waves, ik heb er alleen geen foto van. Bewerkt: 12 mei 2007 door Gta-killer Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 IK verwissel dat iedere dag maar het zijn alleen maar plaatjes van GTA. Van SA, LCS, VCS en natuurlijk IV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.