Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Was een beetje aan het experimenteren met een paar stijlen en toen ben ik dit uitgekomen.

KanyeWest.jpg

Rates & Tips.

Heb hem BTW ook met een gewone 1px rand, die ga ik dadelijk als handtekening plaatsen.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Niet echt über mooi! Je border is veel te dik en de kleuren zijn niet echt mooi! Maar waarom is die arm links zo haperig en kapot? Je kan die beter heel laten! Het is nochtans een mooi plaatje: 6/10!

Geplaatst:

Een van de minste tot nu toe.

De stijl en render is mooi hoor.

Maar ik weet dat jij beter kan dan dit.

Ga er voor en...euhh..volgende keer meer succes :dans:

Een 7

Geplaatst:

Ik vind dit een mooie sig Eros! De effecten zijn echt mooi. Ze blenden de render goed in! De achtergrond met de wolken past ook goed bij de effecten en de render dus dat vind ik ook mooi. Die blauwe lijntjes bij z'n hoofd zijn wat minder, die zou ik weg laten want die passen niet echt bij de render.

De text is wel mooi met een mooie overlay alleen misschien wel een beetje onduidelijk.

Het grootste minpunt is de border, ik weet dat je nu wel 1 pxl border hebt, maar beloof me 1 ding:

Doe nooit meer zo'n border met die kleur en op die plaats, en ook niet zo dik :puh:.

84% - Jij bent zeker een van de wat betere Graphicus op 't forum hoor ;).

Geplaatst:

Comment :Ik ben het ermee eens met de leden boven mij .

De border is te dik en de kleur past er niet bij voor de rest is alles goed de effecten vind ik heel mooi.

Ik heb gezien dat je c4d hebt gebruikt heel mooi hoor .

ik vind het een beetje overdreven .

Rate : 8/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Ik ben het niet mee eens met paar mensen hier boven ten eerste wil ik zeggen tegen Eros dat deze signature buitengewoon prachtig is, en ik zou echt fijn vinden als je over deze een tutorial zou maken (ja ik weet het, ik vraag over iedere sig een tutorial :puh: ) maar deze vind ik gewoon buitengewoon prachtig heb geen negatieve dingen om aan toe te voegen want ik vind hem werkelijk prachtig een 20/20.

Zou je bij deze AUB uitleggen hoe je dit maakt?

Hij's echt super man!

Geplaatst:

De effecten zitten goed, alleen de kleuren zijn niet mooi. Bruin en dat turquois-achtige kleurtje passen niet bij elkaar. Gooi er een mooie Grandient Map overheen, zet hem op Multiply, Soft Light ofzoiets. Tip: gebruik een bruine kleur met dan een ligt bruine of witte erbij. Misschien is diepte wat weg, maar dan kun je nog wat spelen met de Dodge en Burn Tool. Of Filter>Other>High Pass kan ook nog wel helpen. Misschien kun je die effectrenders nog wat smudgen met deze Splatter Smudge tutorial van mij (zie artist command voor brushes).

80% - Pas die kleuren aan, en de effectrenders smudgen zal misschien ook leuk worden.

Geplaatst:

nice, alleen die border is naar mijn mening te dik. Mischien zou een 1px overaly border tog mooier zijn.

+ goede render

+ achtergrond = nice

+ kleurtjes bevallen mij wel :puh:

- mischien iets te blauw ( naar mijn mening )

- zoals hierboven ^^ de border.

8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...