Missingno. Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) Ja ja, ik heb nu nog geen goede hosting site dus kan geen foto's nemen of video opname van bigfootje maken...(note: bigfootje = voet afdruk van bigfoot) Volgens De BIG FOOT HUNTER Rick james (ja is nederlands te vinden op nationalegamingforums.nl) Lijkt hij op een Wookie van starwars, Chewbacca's, de texture zoekers of wat dan ook zullen op die naam moeten zoeken in de files van GTA: SA is het een goede post voor me eerste? want dit is echt waar! Bewerkt: 5 december 2004 door Missingno.
Revan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Zal is een poging doen. Alweer? jah alweer !!!!
bakkes Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik snap niet zo goed wat er op die plaatje staat. raven kan jij het voor me vertalen?
Revan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Die map staat trouwens ook zo schuin :blink: Heb iemand al zo'n voet afdruk gevonden? + wie zegt dat dit allemaal wel true is <_<
OG Loc Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Heb je zelf al eens gekeken of heb je het er gewoon neergezet ?
Lennert Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Ik geloofde al niet meer in die bigfoot maar nu begin ik te twijfelen of hij er in zit. Ik ga maar eens een kijkje nemen op die plaatsen en als ik hem tegen kom neem ik een foto.
The Godfather Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 BIG FOOT MAP WAAR HIJ IS GEZIEN, EN RONDT LOOPT ja een leuk mapje maken....big deal kan iedereen....heeft ie er ook filmpjes/fotos van....Nee , tot dan ....fake
bakkes Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik snap de kaart niet zo goed, staat ie verkeerd op zijn kant?
Missingno. Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) paint --> Hoeveel grades draaien? 90 grades dan komt ie goed of andere grade die jij lekker vind [edit] F = Voetafdrukken/hooren schreeuwen B = waar hij rondt loopt in dat gebied op mount chilipad ofzo was toch ookal zo een topic? ik begin het nu echt te geloven na die afdruk Bewerkt: 5 december 2004 door Missingno.
Lennert Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) ik snap de kaart niet zo goed, staat ie verkeerd op zijn kant? Ja hij staat verkeerd op zijn kant Ik ben dus op onderzoek geweest en ben bijna op alle plaatsen geweest maar niets te zien, zelfs niet die voetafdrukken heb ik niet gevonden. Dus fake! Bewerkt: 5 december 2004 door Lennert
Scott16 Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik heb wel eenm voetafdruk gezien 2 zelfs maar de bigfoot zelf ben ik ook niet tegen gekomen en ben ook op alle plaatsen geweest dus ik denk ook onderhand dat deze kaart nep is laat hem dan maar eerst met een foto van die bigfoot zien met de radar erop
Missingno. Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 kijk hij is rond dat gebied gespot, hij kan net zo goed 2 cm om een hele B heen zijn, want hij loopt overal
Joriz Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 kijk hij is rond dat gebied gespot, hij kan net zo goed 2 cm om een hele B heen zijn, want hij loopt overal Heb je hem zelf gezien? Hoe ziet hij er volgens jou uit? Waar heb je hem zelf gezien? Weet je als je een neppe Easteregg post dat je gebanned kan worden van dit forum? Bewijs is dus wel gewenst!
Revan Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) ik heb wel eenm voetafdruk gezien 2 is zo'n voet afdruk duidelijk te zien op de grond? , want ik kijk me ogen schil als ik ze probeer te zoeken. en waar was dat precies waar je hem gevonden had ongeveer , je hebt een kaart dus denk ik zelf wel dat je weet waar dat ongeveer was? Bewerkt: 6 december 2004 door Revan
Recommended Posts