Jump to content

BIG FOOT MAP WAAR HIJ IS GEZIEN

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb wel eenm voetafdruk gezien 2

is zo'n voet afdruk duidelijk te zien op de grond? , want ik kijk me ogen schil als ik ze probeer te zoeken. en waar was dat precies waar je hem gevonden had ongeveer , je hebt een kaart dus denk ik zelf wel dat je weet waar dat ongeveer was?

hmm..

Ik ga even zoeken. :) Als ik er 1 vind. Webcam shot en ik pm het wel naar een mod. Als die wilt, kan hij het even plaatsen!! :)

Geplaatst:
ik heb wel eenm voetafdruk gezien 2

Heb je een foto genomen??

Maak anders eens een kaart met de juiste plaats op aangeduid

Geplaatst:

plz ook deze map is enorm FAKE. Is al uitgebreid onderzocht op andere sites.

wat mij betreft : SLOTJE!

Geplaatst:

ik vind een slotje niet nodig, veel mensen zoekken nog en vinden mischien wel een big foot of ander bewijs of mischien aanwijzingen, zelf geloof ik nog steeds dat ie erin zit hoewel ik hem niet zoek :lol:

Geplaatst:
ik vind een slotje niet nodig, veel mensen zoekken nog en vinden mischien wel een big foot of ander bewijs of mischien aanwijzingen, zelf geloof ik nog steeds dat ie erin zit hoewel ik hem niet zoek :lol:

Nogmaals (maar vervelend wordt het wel): er is in 6 weken over de hele wereld GEEN bewijs gevonden. Alles screens en movies zijn fake.

Het hele verhaal berust op een fake-screen!

Als iemand ECHT bewijs heeft (dus niet een screen van een ander forum, maar zelf gemaakt!) dan kan diegene dat in de talloze topics over Bigfoot posten of anders (als het ECHT is) altijd nog een topic erover openen. Maar ja, hoe kun je bewijs van een HOAX maken? :-)

als mensen nog een easter-egg willen verzinnen of express met fake-screen willen komen, lees eerst dit bericht even voordat je iets post!

SLOT

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...