Jump to content

madd dogg kan ik niet doen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo.

als ik de missie madd dogg wil doen springt madd dogg meteen na het filmpje.

ik had op wikigta gelezen dat ik dan de riot cheat aan hem en dat ik een nieuw spel moet starten !

1.wat is de riot cheat

2. kan ik er wat aan doen ?

zonder een nieuw spel te starten

alvast bedankt

:sigaar:

Geplaatst:
hallo.

ik had op wikigta gelezen dat ik dan de riot cheat aan hem en dat ik een nieuw spel moet starten !

1.wat is de riot cheat

alvast bedankt

1. De riot cheat is een cheat die er voor zorgt dat er rellen in San Andreas zijn. Dit is een gevaarlijke cheat die je niet meer kunt uitzetten! Er zijn ook rellen in Los Sontos bij de laatste 3 missies. Maar dat is een andere zaak.

2.. Er valt niets meer aan te doen eenmaal je de Riot-cheat hebt geactiveerd. Alleen een new game starten...

Geplaatst:
hallo.

1.wat is de riot cheat

alvast bedankt

De riot cheat is de cheat waardoor alle mensen op straat met elkaar gaan vechten, elkaar uit auto's halen en alles wat er enigzins mee te maken heeft. De cheat valt onder de zogenoemde "pedestrian" cheats, welke aspecten van de voetgangers in het spel veranderen, denk aan allemaal clowns of ninja's. In San Andreas kunnen zulke cheats onhandige bugs veroorzaken, waar jouw probleem een voorbeeld van is.

Naar mijn weten is er niets aan te doen, zodra de cheat een keer is ingevoerd zal de bug voor komen. Je zou kunnen kijken of je nog een savedgame hebt liggen waarbij niet gecheat is, of anders een savedgame opzoeken waar de missie Madd Dogg nog gespeeld moet worden. uit de V1 of V2 saved game topics.

Geplaatst:

Als je niet hebt gesaved (opgeslagen) hoef je geen new game te beginnen. Maar als je hebt gesaved met de riot cheat (op de pc is dat STATEOFEMERGANCY) dan ben je verdoemd (woah ik zeg dat grof :puh:). Je zult een nieuw spel moeten starten. Tenzij je dus een andere savegame hebt.

Geplaatst:

zover ik weet heb mijn vriendje is een keer wat code's ingetikt.

waarbij denk ik ook rellen.

echt :duh: *** dat er zo iets in het spel doen.

Geplaatst:

Je moet inderdaat opnieuw beginnen.

Maar als je geen zin hebt om alles opnieuw te doen kan je een savegame aanvraag downloaden tot bij Madd dogg.

>>> Door Bling: Dit is allemaal al verteld in dit topic, wat je post dus nogal overbodig maakt. Lees voortaan eerst de overige posts even door, svp. ;) <<<

Geplaatst:
zover ik weet heb mijn vriendje is een keer wat code's ingetikt.

waarbij denk ik ook rellen.

echt :duh: *** dat er zo iets in het spel doen.

Nogal dom dat je er overheen gesaved hebt dan. Door cheats gebeuren namelijk niet alleen dit soort dingen, maar ook de volgende punten:

- Je criminal rating gaat met 5 of 10 punten omlaag, hangt ervan af welke cheat het is.

- Bij Status komt te staan: "Times Cheated: *getal*"

En niet *** dat ze zoiets in het spel doen, sommige mensen vinden het leuk na de game uitgespeeld te hebben dit soort cheats te proberen. Ik snap sowieso niet waarom jij je vriendje op jouw savegame laat spelen, had dan een nieuwe save voor hem gemaakt.

>>> Door Bling: Je kunt niet mensen dingen gaan verwijten als je de situatie niet geheel kent. Tevens zal de topicstarter niet veel met deze informatie opschieten, omdat het gewoonweg allemaal al verteld was in dit topic.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...