.Antonio Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik zou wel een paar liedjes willen hebben: Intro Song van The Unit Intro Song van Prison Break Geluid van die TV reclame van Surround Sound (Samsung dacht ik). Hebben jullie deze? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Hier is een appart topic voor, het 'Hoe heet dit liedje's topic' Ontopic Bij Prison Break intro is het geen liedje maar een gemaakt nummer speciaal voor Prison Break *Hier kun je hem luisteren* @Hieronder: Dat wist ik niet Bewerkt: 9 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) De intro van prison break heb ik. Wel in belgische versie van kaye styles. Maar die lijkt op de echte. Kaye styles-prison break anthem hier is hij Bewerkt: 9 mei 2007 door profile Reageren
Eros Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik zou wel een paar liedjes willen hebben:Intro Song van The Unit Intro Song van Prison Break Geluid van die TV reclame van Surround Sound (Samsung dacht ik). Hebben jullie deze? Als je het over de Antwerpe discotheek 'The Unit' hebt, dan is dit het liedje. DJ Massiv - Join The Unit Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Hij bedoelt de Serie 'The Unit' Die tijdens de voorjaarspauze van Prison Break op RTL5 te zien was Bewerkt: 9 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
Eros Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Oke, ik dacht al dat de kans dat hij het zou kennen klein was. Maar het kon altijd dus heb ik het toch maar even geplaatst. ^^ Maar als je een beetje van Jumpstyle houd moet je deze wel zeker downloaden. Bewerkt: 9 mei 2007 door Eros Reageren
.Antonio Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 De intro van prison break heb ik.Wel in belgische versie van kaye styles. Maar die lijkt op de echte. Kaye styles-prison break anthem hier is hij Ik bedoelde die van Agent Kellerman, maar Agentkellerman, waar kan ik hem dan downloaden, want je kan hem neit downloaden van YouTube. Hij bedoelt de Serie 'The Unit' Die tijdens de voorjaarspauze van Prison Break op RTL5 te zien was Die bedoel ik idd ^^. Reageren
profile Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 De intro van prison break heb ik.Wel in belgische versie van kaye styles. Maar die lijkt op de echte. Kaye styles-prison break anthem hier is hij Ik bedoelde die van Agent Kellerman, maar Agentkellerman, waar kan ik hem dan downloaden, want je kan hem neit downloaden van YouTube. Hij bedoelt de Serie 'The Unit' Die tijdens de voorjaarspauze van Prison Break op RTL5 te zien was Die bedoel ik idd ^^. Volgens mij mag downloaden helemaal niet op het forum Reageren
Eros Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Je kan perfect legaal downloaden van programma's of sites zoals bv: iTunes. Dus waarom zou je er hier niet over mogen praten? Illegale download sites geven is natuurlijk iets anders. Bewerkt: 12 mei 2007 door Eros Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.