Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wou vragen of er ergens mod is die zorgt dat je homies beter kunnen richten en van dat soort dingen.

Dus zegmaar gewoon een mod dat ze niet zo dom doen. Ik heb er wel een gezien op gtagarage maar daar wordt niks meer aan gedaan.

Geplaatst:
En waar zou die moeten staan dan? Ik kan hem echt niet vinden.

het moet niet de gangs.dat zijn, maar de pedstats.dat. Deze staat in de GTA San Andreas\data map. Je kunt hier o.a. angst, humeur, sexy-heid, kracht en zwakte veranderen. De OG's waren volgens mij GANG1, maar het kan ook zijn dat dit de ballas zijn. In dat geval is het GANG2. Ik denk dat als je de Shooting rate op 100 zet, dat al een hele hoop zou schelen. Deze staat standaard op 45. Ook kun je de strength op bijvoorbeeld 5.0 zetten en de weakness op 0.1

Geplaatst:

Ah, daar ben ik gek op, bestandjes van San Andreas aanpassen.

Ik heb een keer een mod gemaakt dat de homies goed kunnen richten.

Maar die heb ik niet meer, ik zal proberen of ik tijd kan maken en het voor je maken.

Heb alleen wat geduld, ok? :bier:

Geplaatst:

waarom 'een mod gemaakt'? Waarom een nieuw bestand/programma downloaden en weer vervangen? Wat is er mis met gewoon een getalletje veranderen? of heb ik het mis? Vertel dat graag even :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
En waar zou die moeten staan dan? Ik kan hem echt niet vinden.

het moet niet de gangs.dat zijn, maar de pedstats.dat. Deze staat in de GTA San Andreas\data map. Je kunt hier o.a. angst, humeur, sexy-heid, kracht en zwakte veranderen. De OG's waren volgens mij GANG1, maar het kan ook zijn dat dit de ballas zijn. In dat geval is het GANG2. Ik denk dat als je de Shooting rate op 100 zet, dat al een hele hoop zou schelen. Deze staat standaard op 45. Ook kun je de strength op bijvoorbeeld 5.0 zetten en de weakness op 0.1

Hier heb je ze

Gang1 = Ballas

Gang2 = Grove St.

Gang3 = Los Santos Vagos

Gang4 = San Fierro Rifa

Gang5 = Da Nang Boys

Gang6 = Italiaanse Maffia

Gang7 = Triads

Gang8 = Varrios Los Aztecas

Bewerkt: door Da Phoenix
Geplaatst:

Ze kunnen nog steeds geen ene bal mikken.

Ik heb het op 100 gezet, eentje gerecutreerd, schoot een keer op een andere homie.

En wat is er dan aan de hand? De homie staat 2 meter en de andere kan nog steeds niet schieten!!!!!!!

Geplaatst:

Zeker dat je het bij GANG2 verandert hebt? Verander anders ook de strength e.d. Misschien helpt dat. Bovendien is 1 keer testen ook redelijk weinig ,probeer het nog wat meer zou ik zeggen.

Geplaatst:

Ik heb ook hetzelfde als GTA_XP, ik heb die dingen veranderd, alles wat ze eigenlijk beter zou moeten maken maar ik zie ook weinig verandering. Ik merk wel dat ze meer raak schieten maar toch kan je ze nog niet echt gebruiken voor gevechten. Als je ze een drive-by laat doen raken ze wel meer maar op de grond merk je niet echt veel verschil.

Geplaatst:
Zeker dat je het bij GANG2 verandert hebt? Verander anders ook de strength e.d. Misschien helpt dat. Bovendien is 1 keer testen ook redelijk weinig ,probeer het nog wat meer zou ik zeggen.

Nee, het lukt nog steeds.

Ik heb ze zelfs maximaal sexiness gegeven, strengt, defense!!

Maa.......ze schieten ontzetten belachelijk!

Geplaatst:
Nee, het lukt nog steeds.

Ik heb ze zelfs maximaal sexiness gegeven, strengt, defense!!

Maa.......ze schieten ontzetten belachelijk!

Dan is het misschien wel gewoon random binnen een bepaalde straal en kun je het niet veranderen. (hardcoded ofzo:?) Ik heb verder nog geen bestanden gevonden die eventueel op de shooting-precisie kunnen wijzen.

Geplaatst:

Wat heb ik eigenlijk aan die belachelijke homo's.

Ik kan erg goed mikken, mijn shoot rang is 1000 :puh:

Die van de homie's 0.

Dus klaar ik zelf wel de klussen :puh:

Geplaatst:

Die van de homie's 0.

en dus? Daar vraagt LittleMister toch niet naar? Bovendien is het gewoon grappig om je mate alles te late doen! Ondertussen trouwens nog niks verder gevonden :N

Geplaatst:

Die van de homie's 0.

en dus? Daar vraagt LittleMister toch niet naar? Bovendien is het gewoon grappig om je mate alles te late doen! Ondertussen trouwens nog niks verder gevonden :N

Nee, helaas heb ik niks gevonden :(

Ik heb het zelfs met GTASA Ultimate Editor gedaan maar geen resultaat.

Dus heb je misschien gelijk dat het hardcoded is....

Maar ik vraag me af...wat nou als het wel kan met scm coden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...