K.O. Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Maar ik vraag me af...wat nou als het wel kan met scm coden? Ik heb al wel gevonden dat je van mensen die gespawned worden in missies, zoals Big Smoke, Sweet, maar ook willekeurige balla's uit een bepaalde missie, je daarvan de accuracy kunt veranderen. in SA Mission Builder zoeken (alt+F3) naar de functie weapon_accuracy_to. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Maar ik vraag me af...wat nou als het wel kan met scm coden? Ik heb al wel gevonden dat je van mensen die gespawned worden in missies, zoals Big Smoke, Sweet, maar ook willekeurige balla's uit een bepaalde missie, je daarvan de accuracy kunt veranderen. in SA Mission Builder zoeken (alt+F3) naar de functie weapon_accuracy_to. Dan moet je een new game beginnen Dat is niet echt leuk. En het is trouwens in missies! Waarom niet buiten missies? Reageren
K.O. Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Dan moet je een new game beginnen Dat is niet echt leuk. En het is trouwens in missies! Waarom niet buiten missies? Misschien ook wel in buiten missies, maar dat heb ik niet gevonden. Ik weet niet of je ooit geSCMmod hebt (weetik dat is geen woord), maar het is een ongelofelijke lap tekst waar je maar wat uit moet zoeken. Ik heb het vandaag ook pas voor het eerst gedaan dus zo snel ben ik nog niet. Bovendien heet het niet voor niks 'mission coding' en 'mission builder' e.d. Dit zijn natuurlijk scripts voor bepaalde handelingen. Toch denk ik wel dat het spawnen van gewone gangmembers ook in de scm staat, dit moet immers ook gescript worden. Misschien kan iemand anders even zoeken? Ik krijg het niet gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.