RealMasterRik Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Vond de vorige wel gelukt, test het even met een ander achtergrondje, zelfde stijl.. Reageren
Eros Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb je vorige niet kunnen beoordelen, maar ik vind het een hele mooie stijl. Het is heel simpel gemaakt in grijswaard, en dat maakt het nu net zo mooi. Het achtergrond plaatje is goed gekozen, en je hebt het ook goed geplaatst zodat er nog voldoende plaats is voor de tekst. Het lettertype op de tekst is goed gekozen, ik zou alleen de gehele tekst iets meer naar rechts plaatsen, zodat het wat meer centraal boven de stad staat en niet meer een stuk van de brug overlapt. Op het randje kan ik eigenlijk niet veel zeggen, dus kom ik bij mijn conclusie. Het is zeer simpel gemaakt maar toch is het een zeer geslaagde signature, door de stijl, de plaatsing, en de betekenis. Zeer goed gedaan, 9.5/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.