Kismo Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik kom aankomend seizoen ik een dartteam we gaan 1e divisie spelen en we mogen op ons shirt een caricature zetten van ons zelf alleen hoe kom je eraan? ik weet dat nog zo snel niet daarom probeer ik het gewoon hier !! nee heb je ja kun je krijgen waarschijnlijk word dit al niet goed gekeurt dat iik geen lijstje heb maargoed van een caricature kan ik ook niet egt een lijstje maken ik zal het proberen.. Style: caricature Wat moet erin ?:Het moet een blank poppetje zijn beetje vors met blonde stekels(haar). Wat moet er nog meer in ?: Hij moet om ze nek een ketting hebben met daar een dartpijl aan. Verder zijn jullie in alles vrij ! Text: Er moet in staan Nick de Kruijf en wat groter Wally Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen ik denk dat dit de eerste caricature aanvraag is dus dan heb je de primeur !!! Bedankt !!! Kismo PS. Wat is een caricature ??? Dat is een getekend poppetje van een levend persoon zeg maar een soort cartoon figuur Reageren
Kismo Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik kom aankomend seizoen ik een dartteam we gaan 1e divisie spelen en we mogen op ons shirt een caricature zetten van ons zelf alleen hoe kom je eraan? ik weet dat nog zo snel niet daarom probeer ik het gewoon hier !! nee heb je ja kun je krijgen waarschijnlijk word dit al niet goed gekeurt dat iik geen lijstje heb maargoed van een caricature kan ik ook niet egt een lijstje maken ik zal het proberen..Style: caricature Wat moet erin ?:Het moet een blank poppetje zijn beetje vors met blonde stekels(haar). Wat moet er nog meer in ?: Hij moet om ze nek een ketting hebben met daar een dartpijl aan. Verder zijn jullie in alles vrij ! Text: Er moet in staan Nick de Kruijf en wat groter Wally Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen ik denk dat dit de eerste caricature aanvraag is dus dan heb je de primeur !!! Bedankt !!! Kismo PS. Wat is een caricature ??? Dat is een getekend poppetje van een levend persoon zeg maar een soort cartoon figuur BUMP!!! Ik moet het plaatje echt zeer spoedig hebben is het niej deze week dan wel volgende week en ik kan er verder nergens aan komen !! Alstjullie blieft Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik kom aankomend seizoen ik een dartteam we gaan 1e divisie spelen en we mogen op ons shirt een caricature zetten van ons zelf alleen hoe kom je eraan? ik weet dat nog zo snel niet daarom probeer ik het gewoon hier !! nee heb je ja kun je krijgen waarschijnlijk word dit al niet goed gekeurt dat iik geen lijstje heb maargoed van een caricature kan ik ook niet egt een lijstje maken ik zal het proberen..Style: caricature Wat moet erin ?:Het moet een blank poppetje zijn beetje vors met blonde stekels(haar). Wat moet er nog meer in ?: Hij moet om ze nek een ketting hebben met daar een dartpijl aan. Verder zijn jullie in alles vrij ! Text: Er moet in staan Nick de Kruijf en wat groter Wally Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen ik denk dat dit de eerste caricature aanvraag is dus dan heb je de primeur !!! Bedankt !!! Kismo PS. Wat is een caricature ??? Dat is een getekend poppetje van een levend persoon zeg maar een soort cartoon figuur BUMP!!! Ik moet het plaatje echt zeer spoedig hebben is het niej deze week dan wel volgende week en ik kan er verder nergens aan komen !! Alstjullie blieft Hoe groot moet hij zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.