Achille Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Hallo mensen, ik heb net The Ultimate Spider Man gekocht. Dus ik wil spelen zijn de Textures opeens weg van alles behalve de poppetjes. weet iemand waar het aan kan liggen? en ik kan ook de radar niet zien help? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Update de drivers van je Videokaart, en voldoet hij wel aan de eisen? Reageren
Achille Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 En waar kan ik die updaten dan? Reageren
Jowx Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 En waar kan ik die updaten dan? Welke videokaart heb je? Merk en typenummer zijn vereist om je met je vraag te helpen. Reageren
Achille Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) En waar kan ik die updaten dan? Welke videokaart heb je? Merk en typenummer zijn vereist om je met je vraag te helpen. En hoe kan ik dat zien? Edit gevonden: kan je me nu verder helpen dan Bewerkt: 10 mei 2007 door Achille Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Ik ken iemand die had hetzelfde probleem bij de Sims. Ja er is een ding. Verouderde videokaart en als het spel hapert ook geheugen. Ik zou kijken voor een nieuwe pc. Reageren
Achille Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Maar hij hapert niet ik wil em graag updaten weet iemand waar ik dat kan doen? Reageren
Jowx Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Hier downloaden en vervolgens installeren, dan zijn je drivers geüpdate. Zorg wel dat je een herstelpunt maakt met systeemherstel mocht het fout gaan, alles wat je met die update doet is op eigen risico. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) Hier kan je als het goed is updaten Veel succes met het installeren EDIT: Grr... 2 min. sneller Bewerkt: 10 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Achille Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Dit zijn de eisen, ik neem aan dat de mijne te laag is De ram geheugen toch? Hoeveel kost zon 256/512 MB RAM geheugen kaart dan? System requirements: Minimum: Pentium III 1.2 GHz or Athlon 1.2 GHz Windows 2000/XP 256MB RAM 64MB RAM 3D DirectX 9 compatible card Recomanded: Pentium IV 1.4 GHz or AMD equivalent Windows 2000/XP 512MB RAM 128MB RAM 3D DirectX 9 compatible card Reageren
Jowx Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 De ram geheugen toch? Hoeveel kost zon 256/512 MB RAM geheugen kaart dan? Afhankelijk van het merk, zit je voor een 512MB RAM kaartje rond de €80 - €120. Voor een 256MB kaartje ben je veel goedkoper uit, met een beetje zoeken kom je ze voor €20 al tegen.. Elke computerzaak verkoopt ze, je moet alleen even kijken wat voor soort kaart er al in zit en wat voor soort kaart erin kan. Volg de onderstaande stappen om de exacte geheugenconfiguratie te vinden en om te weten te komen hoeveel geheugen moet worden gekocht en geïnstalleerd:1. Schakel de computer uit. 2. Zet de pc aan en druk meteen herhaaldelijk op F1 of F10 op het toetsenbord totdat het BIOS Setup-scherm verschijnt (voor sommige pc's moet u en andere toets gebruiken, zoals Esc of F3). 3. Vanaf het Main-scherm kijkt u naar de regel Installed Memory (geïnstalleerd geheugen). Dit is de totale hoeveelheid geheugen dat is geïnstalleerd en de snelheid waarmee het werkt. 4. Kijk vervolgens naar de informatie bij Memory Bank. Naast iedere memory bank staat de hoeveelheid geheugen voor de module die is geïnstalleerd in de bijbehorende Memory Bank. 5. Trek de hoeveelheid RAM die op dit moment in de computer aanwezig is van de maximale hoeveelheid RAM die de computer kan houden af om de totale hoeveelheid RAM die kan worden toegevoegd te berekenen. Een computer heeft bijvoorbeeld 256 MB RAM. Als de maximale hoeveelheid geheugen waaraan deze computer plaats kan bieden 512 MB bedraagt, kan er nog 256 MB aan RAM-geheugen worden toegevoegd. 6. Deel de maximale hoeveelheid geheugen die de computer kan houden door het aantal sleuven op het moederbord om de hoeveelheid RAM per sleuf te berekenen. Gewoonlijk verkrijgt u op deze wijze de maximale hoeveelheid geheugen voor de afzonderlijke geheugensleuven. Als de computer bijvoorbeeld maximaal ruimte biedt aan 1024 MB (1 GB) geheugen en als het moederbord is voorzien van vier geheugensleuven, installeer dan een geheugenmodule van maximaal 256 MB per sleuf. 7. Houd deze informatie in gedachten als u nieuwe geheugenmodeles aanschaft. Bron: HP en Compaq desktop pc's - Geheugen (RAM) uitbreiden Nooit zomaar iets kopen zonder dat je weet of het goed is, als je er niet achter kan komen kan je altijd met de juiste informatie over je PC naar een computerspeciaalzaak gaan. Daar weten ze gelijk wat je nodig hebt, wat het beste is en je hebt de zekerheid dat je geen hardware koopt die je niet kan gebruiken. Een handig programma om al je informatie van je computer te verzamelen is Everest Home Edition. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.