ContRa Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Ik moet dat pakje hebben voor dat te doen waar krijg ik dat? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Ik moet dat pakje hebben voor dat te doen waar krijg ik dat?Na de missie 555 WE TIP krijg je het Valet Uniform in je garderobe en kun je het wanneer je wilt aandoen. Meer informatie over de missie 555 WE TIP is te vinden op WikiGTA, om precies te zijn hier: *KLIK*. Na het halen van deze missie doe je het Valet Uniform aan en ga je naar het Vank Hoff Hotel. Daar moet je in de rode marker lopen om de Valet-missie te starten. Meer info over deze missie vind je hier: *KLIK*.Veel succes ermee! Reageren
ContRa Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) dit kun je slotje doen ik heb ff gelezen op wikigta en daar stond ook datin kast lag heb een huiz gekocht en nu zit er in dankje tog alvast >>> Door NandroDavids: Graag gedaan, maar we laten het topic rustig openstaan hoor... <<< Das wel goed hoor maar dit is het volgende.. ff geen extra topic is te veel werk.. eh bij Odd jobs wat is de missie daar bij Export wat is dat dan..? ik zie het ook niet bij wikigta dankje alvast Bewerkt: 10 mei 2007 door ContRa Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Das wel goed hoor maar dit is het volgende.. ff geen extra topic is te veel werk.. eh bij Odd jobs wat is de missie daar bij Export wat is dat dan..? ik zie het ook niet bij wikigta Als je iets duidelijker praat kunnen we het allemaal verstaan, zo kan ik er weinig uit opmaken Als ik het goed lees, dan wil jij weten wanneer je Import/Export met die grote kraan in Easter Basin Docks kan gaan doen? Dat kan je doen nadat je Customs Fast Track hebt voltooid, deze missie kan je doen nadat je Wang Cars hebt gekocht. Wang Cars is oostelijk gelegen van je garage in Doherty. Zoals ik al zei zul je dit bedrijf moeten kopen om de missies te kunnen spelen. Je kan het kopen na Yay Ka-Boom-Boom en de Driving School. De Driving School hoeft niet per sé goud, het mag ook brons of zilver. Voor de duidelijkheid zet ik alle benodigdheden even op een rijtje: Benodigdheden om Wang Cars te kopen: - Driving School - Yay Ka-Boom-Boom Benodigheden om Import/Export te kunnen doen: - Wang Cars hebben gekocht - Van Wang Cars de missie Customs Fast Track hebben gedaan - Incl. de benodigdheden voor Wang Cars. Ik hoop dat dit het antwoord is dat je wilde hebben, VWO-er Reageren
ContRa Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 ^^ Ik heb elke missie gedaan.. en nu allemaal die losse missies die races en zo ik ga nu die lijst af.. en opeens kom ik op Export uit dus ik weet niet wat het is staat ook niet op wikigta ..? dus als ik het goed begrijp Moet ik dat ergens in docks vinden waar ligt die docks dankje alvast. Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 staat ook niet op wikigta ..?dankje alvast.Jawel hoor: klikHier kun je het vinden, in san Fierro: Reageren
ContRa Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) staat ook niet op wikigta ..?dankje alvast.Jawel hoor: klikHier kun je het vinden, in san Fierro: Dankje man .. ik was het zoeken alleen op Export Dankje hoor:D Oops een ding en ik kan verder dus in die lijst daar moet ik die autos gaan zoeken en op dat vrach zetten? Bewerkt: 10 mei 2007 door ContRa Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Oops een ding en ik kan verder dus in die lijst daar moet ik die autos gaan zoeken en op dat vrach zetten? Inderdaad, je zoekt de auto's die op de lijst staan en zet ze met de kraan op de vrachtboot om ze te exporteren. Veel succes. Reageren
profile Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Oops een ding en ik kan verder dus in die lijst daar moet ik die autos gaan zoeken en op dat vrach zetten? Inderdaad, je zoekt de auto's die op de lijst staan en zet ze met de kraan op de vrachtboot om ze te exporteren. Veel succes. Is er eigenlijk nog ergens zo een kraan ? Want ik zit nog niet bij die missie. Ik zou het graag eens proberen . Alvast bedankt Reageren
Donwell Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Nee, die kraan voor de Import/Export is de enigste van dat soort die je in GTA San Andreas kunt bedienen, en volgens mij ook vinden? Afijn, deze kan dus alleen gebruikt worden na de missie Customs Fast Track, zoals dus al is gezegd. Reageren
ContRa Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Die missie is wel handig. ^^ en wel leuk je komt nu plekken te vinden waar ik niet wist dat die daar waren die autos. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Nee, die kraan voor de Import/Export is de enigste van dat soort die je in GTA San Andreas kunt bedienen, en volgens mij ook vinden? Afijn, deze kan dus alleen gebruikt worden na de missie Customs Fast Track, zoals dus al is gezegd. Ik meende die vraag wel eens gehoord te hebben en er is er één, ja mensen; Hier is 'ie : Klik. Hij is zelfs nog door mij geopend...Ik hoop dat je er wat aan hebt, VWO-er Reageren
profile Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Nee, die kraan voor de Import/Export is de enigste van dat soort die je in GTA San Andreas kunt bedienen, en volgens mij ook vinden? Afijn, deze kan dus alleen gebruikt worden na de missie Customs Fast Track, zoals dus al is gezegd. Bedankt. Nu zal ik nog even moeten missie's (proberen) uit te spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.