.Syfes Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) Fergie heb ik nog geen sig van gemaakt dus dacht ik waarom niet Fergie : Men computer flipt ineens ,kan iemand die twee toegevoegde plaatjes verwijderen ikzelf kan niets doen. Rates en Comments pleas Greetings .Syfes >>> Door NandroDavids: Je had de afbeelding 3 x als bijlage toegevoegd, daarom stond de signature ook nog 2 x als bijlage onderaan je post...ik heb ze voor je weggehaald <<< Bewerkt: 10 mei 2007 door NandroDavids Reageren
Muay Thai Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Beste .Syfes ik moet toch eerlijk zeggen dat deze de beste signature van je is, je hebt de background zeer leuk gemaakt met leuke effect eraan, ik weet wat die stippen precies zijn maar de licht effect bevalt me wel, en dan de render goed geplaatst en leuk gemaakt past bij elkaar ook. Een 10/10 Reageren
profile Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 @hierboven:Inderdaat de meest beste (en meest sexy) sig tot nu Omdat ik zelf goed weet hoe Fergie er uit zie zal ik even raten . Render is mooi.Plaatje is super mooi.En het lettertype staat ook goed. Een 10 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) Mooie Sig: De BG Is mooi, Mooie Strepen De Render is mooi geplaatst De Front is mooi alleen zie ik je eigen naam niet De Border ontbreekt of is heel dun! Eindcijfer: 7,6 @Hieronder: Dit valt onder spam...! Bewerkt: 10 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
profile Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Mooie Sig;De BG Is mooi, Goede Brushes, den die circel achtige lijnen zijn ook mooi. De Render is natuurlijk American Chicka's En is mooi geplaatst! De Front is mooi, maar wel onduidelijk, en ik zie alleen 'Fergie' staan en jouw naam niet. De BG is er niet, of héél onduidelijk Eindcijfer: 7,6 Maar zijn naam moet er toch niet bij staan ? Ofwel Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Beste Agent Kellerman , Ik heb zelf een border van 3px gedaan het is in het wit. Het zal daarmee zijn dat je dit niet ziet omdat het een beetje te licht is . Het hoeft niet dat je naam erop moet staan omdat het over Fergie gaat en niet over mij . Bedankt voor de rates ,voor de commentaar en voor de tips . Greetings .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.