Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 hey ik heb eindelijk via de import de vortex kunnen kopen en toen ik wou uitstappen loopt hij vast dit is al 2x gebeurt is het bij nog meer mensen gebeurt? Reageren
DenTheMen Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 nee ik heb er nooit problemen mee check je cd ff of er veel krassen op zitten de cd kwaliteit van gta san andreas is namelijk zeer slecht Als er te veel krassen op zitten kan dit het probleem zijn Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 er zitten krassen op maar sinds ik hem heb gekocht is hij niet uit me ps2 geweest Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik heb het zelfde ook gehad dat mijn ps2 vastloopt, En er zat maar 1 krasje op. Kon ik gelijk weer een nieuwe halen :angry: Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) een nieuwe sa :blink: Bewerkt: 5 december 2004 door Juriaan Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 een nieuwe sa :blink: ja een nieuwe ja. Ik vindt San Andreas zo mooi dus ik moets hem gewoon opnieuw kopen. Dus nu heb ik 2 San Andreasen in mijn kamer liggen :lol: Alleen ééntje doete het niet. :angry: Reageren
Lennert Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Door 1 krasje :blink: Dan moet het wel een grote kras zijn, ik heb misschien ook 1 krasje op mijn cd staan maar m'n PS2 loopt nooit vast. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 het was een oppervlakkige kras zeiden ze. Niet diep maar groot in het oppervlak. Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik keek net en er zitten wel 2 aardige krassen in en dat komt dus gewoon door me ps2 :angry: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik keek net en er zitten wel 2 aardige krassen inen dat komt dus gewoon door me ps2 :angry: Dus een PS2 maakt krassen op de DVD???? :blink: :blink: Ik hoop dat hij dat niet bij mij doet dan?! Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 nouwjah: ik kocht hem en vandaag kreeg ik 3 games en toen zag ik de krassen toen ik hem eruit haalde Reageren
Scott16 Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik heb SA al vanaf het begin in men ps2 en hij is er niet uigeweest en vanaaf kreeg ik nfsu2 en toen haalde ik hem eruit en zitten er allemaal krasjes op :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.