Jump to content

heli's en boten

Recommended Posts

Geplaatst:

stomme vraag maar..

ik ben bij een van de eerste missies maar ik zie geen boten en vliegtuigen waarneer kan je die wel krijgen??

en bij mij werken de cheats niet?? iemand idee wrom?

alvast bedankt

Geplaatst:

Ik kan je helpen met het boten en vliegtuigen probleem.De boten en helicopters en vliegtuigen krijg je pas als je de missie From Zero to Hero hebt gehaald.Dus pas als je op het tweede eiland bent komen ze er vanzelf wel :*D .Dat van het cheaten weet ik ook niet...Duss

Mvg:Gino

Geplaatst: (bewerkt)
stomme vraag maar..

ik ben bij een van de eerste missies maar ik zie geen boten en vliegtuigen waarneer kan je die wel krijgen??

en bij mij werken de cheats niet?? iemand idee wrom?

alvast bedankt

Vliegtuigen en boten zijn er niet om te voorkomen dat je te vroeg naar het 2e eiland gaat. Je ziet ze niet totdat je naar het tweede eiland gaat, en dat is bij de missie From Zero To Hero. Na die missie gaat er een hele nieuwe wereld voor je open, en dan zullen er overal boten en vliegtuigen verschijnen. Eerst was dit niet door het orkaangevaar, een bekende smoes van Rockstar. Maar ga niet alles zo snel mogelijk doen totdat je bij From Zero To Hero bent, voor die missie kan je ook van alles doen. Het is handig als je sommige dingen al vroeg in het spel doet, zodat je er later gebruik van kan maken. Denk aan de Fire Fighter Missies, de Paramedic missies, en de Vigilante missies. Deze komen allemaal handig van pas als je wat verder bent, ze hebben allemaal verschillende rewards. Natuurlijk zijn er ook nog meer zijmissies die je voor From Zero To Hero kan doen. Genoeg reden om niet te haasten, want die boten en vliegtuigen komen echt nog wel ;)

Edit: Gino was eerder..

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Hee miamivicecity,

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met de cheats,

want er zijn toch gen cheats voor boten en vliegtuigen.

De enige spawn cheats die ik heb zijn voor een Rhino en die vuilniswagen.

Geen vliegtuigen of boten cheats.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...