Jump to content

gta 4 in psmagazine

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind het onzin dat de ps3 alle aandacht krijgt en de xbox360 niet ondanks dat de 360 ook een top ding is

Geplaatst:
ik vind het onzin dat de ps3 alle aandacht krijgt en de xbox360 niet ondanks dat de 360 ook een top ding is

Ehmm...Mag ik vragen wat psmagazine is?. 0_0

Geplaatst:

Ehmm...Mag ik vragen wat psmagazine is?. 0_0

playstationmagazine ik vind het jmmr

Geplaatst:

Ps3 is kwa hardware wel wat beter als de 360. De 360 mag van mij evenveel aandacht hebben als de ps3 versie (ook al ga ik ps3 kopen).

Je kon de naam van het topic beter noemen ''360 versie minder aandacht als ps3'' ofzo.

Geplaatst:

Rockstar vraagt niet aan jou of jij een preview van GTA4 in je magzine wilt. De magazines zelf vragen dat aan Rockstar. En als dat toevallig een Playstation Magazine is dan is het ook normaal dat ze de PS3 versie bespreken.

Geplaatst:

Ik vind da wel oké

'k ben voor playstation, heb nooit iets anders gehad :)

en ik ga de PS3 ook aanschaffen

Geplaatst:

ik vond het een vette preview hoor maar.

Ikzelf heb hier ooit (vorige week) een topic voor geopend.

Maar ik vind het niet meer.

De titel was:hoe vond jij de opm2 preview.(ofzoiets) ;)

Ik vind trouwens je topic titel ook niet zo schitterend.

Over wat gaat het eigenlijk.Ik denk eigenlijk dat je het Official Playstation Magazine bedoeld.

Geplaatst: (bewerkt)

De 360 krijgt wel aandacht, maar geen goeie. Kijk maar eens naar het ''Ring of Death'' probleem.:N De PS3 heeft geen bekende negatieve punten ;) IV is ook uitgebreider in de PS3 versie. Daarom krijgt de 360 geen aandacht ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

In het oficiele xbox magazine in amerika is

al een preview van gta4 ..

ik weet niet zeker of dit blad ook in nederland bestaat

maar als dat zo is dan zal die preview binne kort ook wel

in het nederlandse blad komen

zelf heb ik een ps3 maar al zou de xbox meer

aandacht krijgen met gta maakt me dat niet veel uit

maar vergeet niet dat GTA altijd als eerste uitkwam

op de playstation... dus de xbox gebruikers mogen inpreciepe

blij zijn dat ie gelijk uit komt met de playstation versie

De Xbox heeft reeds bewezen dat het systeem absoluut inferieur is ten opzichte van de Playstation 3.

Er zijn verscheidene artikelen verschenen die erop wijzen dat de Xbox het grof geweld van GTA IV deels niet eens aankan. Waarom denk je dat alle GTA´s tot nu toe eerst op de PS kwamen, en later pas op de Xbox? De Xbox is lang niet zo krachtig als jij denkt hoor vriend.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Geplaatst:

De gaystation is duurder en natuurlijk beter wat het meer interesant om daar het eerst allemaal voor te laten zien.

Daarbij is de gaystation ook later op de markt gebracht wat het logisch maakt dat het een beter console is dan de flutbox 360.

Als je het mij vraagt vind ik het onzin dat de gaystation 3 en de flutbox 360 de game eerst krijgen.En de PC gamer nog een half jaar moet wachten.

De gaystation is duurder en natuurlijk beter wat het meer interesant om daar het eerst allemaal voor te laten zien.

Daarbij is de gaystation ook later op de markt gebracht wat het logisch maakt dat het een beter console is dan de flutbox 360.

Als je het mij vraagt vind ik het onzin dat de gaystation 3 en de flutbox 360 de game eerst krijgen.En de PC gamer nog een half jaar moet wachten.

Sorry hoor, maar de 360 is al aan de goeie kant. Binnenkort komt de Elite uit. De verbeterde versie van de 360 :) . En dat de PS3 later op de markt uitkwam, hoeft niet meteen te betekenen dat ie beter is. Kijk maar naar de Xbox. Die kwam op 14 maart 2002 uit. Een maand of twee later kwam de Gamecube op 3 Mei uit. Die is toch ook niet beter geworden? ;) Wat wel waar is, is dat de techniek steeds uitgebreider wordt. Daar heb je wel een punt, maar niet altijd ;)

Overigens denk ik niet dat schelden gewenst is :engel:

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Er is al bekend dat GTA IV minder mooi er uit zal zien op de Xdoos 360 dan op de Ps3 !

:bier:

Geplaatst:
Er is al bekend dat GTA IV minder mooi er uit zal zien op de Xdoos 360 dan op de Ps3 !

:bier:

Oja?

Er is nog niet zoveel bekend over de 2 versies. Overigens is het wel zo dat het op grafisch gebied echt niet zoveel verschil is. We moeten nog ongeveer 6 maanden wachten totdat we een conclusie kunnen trekken wat eigenlijk beter is. Want dan word de echte kracht van de conslole echt benut.

Interessante links:

http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html

http://www.gamespot.com/features/6125087/i....html?type=tech

En...

http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4065

http://digg.com/gaming_news/Xbox_360_VS_PS...hics_Comparison

Wij weten tot nu toe nog niets over HOE mooi GTA IV zal zijn.

We weten dat de stad levendig en gedetailleerd is en de kaart kleiner dan SA is. Dus GTA IV zou niet groter hoeven zijn ondanks Blu-Ray = meer werk voor Rock* en misschien latere releasedatum.

Jullie zijn met zijn allen (Die een 360 hebben :duh:) aan het stressen dat het tostiijzer(PS3 :duh:) meer aandacht krijgt dan de Xdoos.

Maar zoals eigelijk eerder gepost is(min of meer :clown: ) Was het gewoon omdat Tostimagezine op dat moment die dingen vroeg aan R*.....

Niet stressen!!! R* maakt er vast wel een succes van ook voor de Xdoos :D

P.S. De Elite stinkt! behalve die ene waar bijna 15 mille op is geboden :clown:

Bewerkt: door Verrity

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...