Jump to content

gta 4 in psmagazine


Big Playahh

Recommended Posts

Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of de PS3 meer aandacht krijgt of de 360.

Maar als je het maar krijgt te lezen is het goed. Ze moeten gewoon de GTA IV op de pc doen. dan is er helemaal geen gezeur meer.

Link to comment
Delen op andere websites

De gaystation is duurder en natuurlijk beter wat het meer interesant om daar het eerst allemaal voor te laten zien.

Daarbij is de gaystation ook later op de markt gebracht wat het logisch maakt dat het een beter console is dan de flutbox 360.

Als je het mij vraagt vind ik het onzin dat de gaystation 3 en de flutbox 360 de game eerst krijgen.En de PC gamer nog een half jaar moet wachten.

daar kan ik helaas voor je ook niks aan doen, maar je mag best playstation 3 en Xbox 360 zeggen hoor, inplaats van die kinderachtige namen. en beide consoles versies worden zo goed als hetzelfde, net nog gelezen. en ik ben voor de ps3, maar ik heb ook respect voor de xbox fans enzo, ik ben geen Microsoft hater ofzo.

sorry voor dat offtopic,

nja, ik vind het niet zo erg van die previeuw, en de xbox 360 krijgt ook wel aandacht hoor!!

Link to comment
Delen op andere websites

Logisch dat de PS3 meer aandacht krijgt dan een X360 in een Playstationblad maar goed.

De 2 consoles verschillen niet zo heel veel van elkaar. PS3 heeft inderdaad een iets sterkere grafische kaart klopt! Maar qua Video geheugen en Systeem geheugen loopt de X360 weer voor. Ik denk persoonlijk dat het weinig uitmaakt. En het boeid me ook geen reet. Ik heb sommige spellen vergeleken zoals Tony Hawk. En daar waren de Graphics om te janken. De anti alaising was ver onder de maat.

Maar we zullen zien. Ik denk dat GTA bij de PS 3 zijn voordelen kent als op de X360.

Link to comment
Delen op andere websites

Logisch dat de PS3 meer aandacht krijgt dan een X360 in een Playstationblad maar goed.

De 2 consoles verschillen niet zo heel veel van elkaar. PS3 heeft inderdaad een iets sterkere grafische kaart klopt! Maar qua Video geheugen en Systeem geheugen loopt de X360 weer voor. Ik denk persoonlijk dat het weinig uitmaakt. En het boeid me ook geen reet. Ik heb sommige spellen vergeleken zoals Tony Hawk. En daar waren de Graphics om te janken. De anti alaising was ver onder de maat.

Maar we zullen zien. Ik denk dat GTA bij de PS 3 zijn voordelen kent als op de X360.

ben het met je eens , en een goed voorbeeld zoals Tony Hawk

Link to comment
Delen op andere websites

Wa maakt het uit wie er aandacht krijgt, ik wil gewoon dat microsoft failliet gata. Dan ben ik tevreden :)

Dat zou tof zijn (voor de playstation freaks) :clown: .

Maar microsoft is niet slecht bezig hoor.Mooie inkomsten en zo.

R* brengt gtaIV naar Xbox omdat die veel geld hebben.(denk ik) :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...