Wijst Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) Missie(s): Verovering alle terretories ( of hoe je het ook schrijft ) Cheaten: (ja/nee) Ja Versie: Geen idee Overig: Gelieve na het voltooien van dit opslaan in het huis van cj. ik hoop dat iemand dit voor me wil doen ik vind het zelf namelijk heel erg saai. ------------------------------------------------ Oke is goed dat begrijp ik Herman alvast bedankt . eej herman mooi hé plaatje mooiste club van nederland ------------------------------------------------ Nee bling tuurlijk niet je mag er zolang over doen als je wil veel succes ------------------------------------------------ Bling je bent geweldig en HerrieM ook Heel erg bedankt jongens Bewerkt: 11 mei 2007 door wijst
HerrieM Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) Zal ik voor je doen Robin, maar het zal even duren. Ik moet er nu vandoor dus kan ik het helaas niet afmaken. Bling zal het overnemen. Bewerkt: 10 mei 2007 door HerrieM
Bling Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Gehaald: 100% territory under control. Beloning: Een heleboel geld en munitie. Zoals je ziet heb ik tóch de 100% voor je behaald, zodat je je hier in ieder geval niet meer op hoeft te concentreren. Tijdens het voltooien van je savegame aanvraag, heb ik geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van San Andreas!
Wijst Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Bling hoever ben je ? oke Bling is oke als je geen zin meer hebdt post het maar dan neem ik het zelf weer over Tuurlijk is dat oke Bling Bling tot 90 % is goed de rest haal ik zelf wel Bewerkt: 11 mei 2007 door wijst
Bling Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Zoals je in bovenstaande post van mij kunt zien, was ik gisteravond tot de 55,88% gekomen. Ik was van plan om het later op de avond af te maken, maar dat ging niet lukken wegens huiswerk. Nu ben ik vandaag uiteraard naar school geweest, dus had ik er ook niet direct tijd voor. Ik ben nu iets meer dan een uurtje weer thuis, maar had er even niet meer aan gedacht. Goed dus dat je het even zegt, aangezien ik nu gelijk aan de slag kan. Updates zullen volgen in mijn eerste post.
Recommended Posts