Jump to content

kipsvcmod14


janna

Recommended Posts

hey heeft iemand deze mod ook ik begrijp hem niet hoe ik hem moet instaleren

Ik heb de mod even voor je gedownload, om precies te weten hoe je hem moet installeren. De installatie zelf is best gemakkelijk, ik zal het even uitleggen. Zodra je het bestand opent zie je twee bestanden; 'gta3.exe' en 'KipsVCMod'. Kopieer de 'gta3.exe' naar 'Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City.' Zorg er overigens voor dat je Vice City map op 'alleen lezen' staat. Dit kan door op met je rechtermuisknop op je Vice City map te klikken en te kiezen voor 'alleen lezen'. Vervolgens op 'toepassen' klikken. Als je dat gedaan hebt klik je tweemaal op 'KipsVCMod' om de installatie van de mod te starten. Volg de verdere instructies tot dat de mod geïnstalleerd is. Download VCLimitadjuster en stel de volgende dingen in:

  • Streaming memory: 96
  • Dummys: 3500
  • Buildings: 8500

Save je instellingen en sluit het programma af.

Link to comment
Delen op andere websites

hey heeft iemand deze mod ook ik begrijp hem niet hoe ik hem moet instaleren

Ik heb de mod even voor je gedownload, om precies te weten hoe je hem moet installeren. De installatie zelf is best gemakkelijk, ik zal het even uitleggen. Zodra je het bestand opent zie je twee bestanden; 'gta3.exe' en 'KipsVCMod'. Kopieer de 'gta3.exe' naar 'Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City.' Zorg er overigens voor dat je Vice City map op 'alleen lezen' staat. Dit kan door op met je rechtermuisknop op je Vice City map te klikken en te kiezen voor 'alleen lezen'. Vervolgens op 'toepassen' klikken. Als je dat gedaan hebt klik je tweemaal op 'KipsVCMod' om de installatie van de mod te starten. Volg de verdere instructies tot dat de mod geïnstalleerd is. Download VCLimitadjuster en stel de volgende dingen in:

  • Streaming memory: 96
  • Dummys: 3500
  • Buildings: 8500

Save je instellingen en sluit het programma af.

srry maar ik krijg die KipsVCMod niet opgestart ? Ik klik 2 keer maar er gebeurt niks

Link to comment
Delen op andere websites

hey heeft iemand deze mod ook ik begrijp hem niet hoe ik hem moet instaleren

Ik heb de mod even voor je gedownload, om precies te weten hoe je hem moet installeren. De installatie zelf is best gemakkelijk, ik zal het even uitleggen. Zodra je het bestand opent zie je twee bestanden; 'gta3.exe' en 'KipsVCMod'. Kopieer de 'gta3.exe' naar 'Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City.' Zorg er overigens voor dat je Vice City map op 'alleen lezen' staat. Dit kan door op met je rechtermuisknop op je Vice City map te klikken en te kiezen voor 'alleen lezen'. Vervolgens op 'toepassen' klikken. Als je dat gedaan hebt klik je tweemaal op 'KipsVCMod' om de installatie van de mod te starten. Volg de verdere instructies tot dat de mod geïnstalleerd is. Download VCLimitadjuster en stel de volgende dingen in:

  • Streaming memory: 96
  • Dummys: 3500
  • Buildings: 8500

Save je instellingen en sluit het programma af.

srry maar ik krijg die KipsVCMod niet opgestart ? Ik klik 2 keer maar er gebeurt niks

oh laat maar ik heb het al hij is nou opgestart en wat moet ik nou invullen er staat nou progamfiles/rockstart games/gtaIII ?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk komt dat omdat jij ook GTA III geïnstalleerd hebt? Het moet namelijk 'Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City' zijn ;).

hoelang heeft het bij jullie geduurt ?

Edit: ik had het gedaan wat jij zei toen klikte ik op instal en na 1 min zei die iets ofzo en toen sloot ie af

Edit: oh heb dat ook alweer gehad :puh: maar hij duurt wel heel erg lang ?

>>> Door NandroDavids: Dubbelposten en tripleposten is niet toegestaan op het Forum...gebruik in het vervolg de Bewerk-knop als je nog iets wilt toevoegen aan een post van je<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk komt dat omdat jij ook GTA III geïnstalleerd hebt? Het moet namelijk 'Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City' zijn ;).

hoelang heeft het bij jullie geduurt ?

Edit: ik had het gedaan wat jij zei toen klikte ik op instal en na 1 min zei die iets ofzo en toen sloot ie af

Edit: oh heb dat ook alweer gehad :puh: maar hij duurt wel heel erg lang ?

>>> Door NandroDavids: Dubbelposten en tripleposten is niet toegestaan op het Forum...gebruik in het vervolg de Bewerk-knop als je nog iets wilt toevoegen aan een post van je<<<

hey ik heb hem gedownload en nou heb ik een hele mooie mercedes limo maar op de site zeggen ze dat je door iemand word gereden maar ik moet zelf rijden hoe kan dit :S

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...