aquarium89 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 goedenavond ik als actief lid van travian ( wellicht bekend onder jullie) ben opzoek naar afbeeldingen die gevormd worden door letters en tekens. als jullie die hier neer zouden willen zetten zodat ik deze weer kan gebruikt voor mijn profiel ben ik jullie eeuwig dankbaar Reageren
AwiVC Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) goedenavondik als actief lid van travian ( wellicht bekend onder jullie) ben opzoek naar afbeeldingen die gevormd worden door letters en tekens. als jullie die hier neer zouden willen zetten zodat ik deze weer kan gebruikt voor mijn profiel ben ik jullie eeuwig dankbaar Tekeningen d.m.v tekens noem je ASCII, hier een paar sites 1 2 Geen idee of dit werkt maar ik post het maar Een paar Best veel Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en anders zoek je op google gewoon naar ASCII Art of ASCII Drawings =] Mvg, Awi >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Algemeen.<<< Edit: Waarom? ^^ Bewerkt: 10 mei 2007 door AwiVC Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik heb ooit een site gekend die gratis elk plaatje van je omzette in een ASCII-afbeelding, alleen weet ik het adres niet meer . Mijn vriend sophianumgamer zal dat echter wel nog weten, dus je kunt het beste hem een PB'tje sturen. Nuke[NL] Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Misschien dat je deze link bedoelt. Je kunt er anders wel een afbeelding omzetten. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.