Jump to content

Windows Media Player

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik een probleem met Windows Media Player,Als ik bijv. een liedje afdraai geeft hij een heel lelijk geluid: niet zuiver zeg maar.Ik kan het niet zo goed beschrijven.Een beetje blikkerig zeg maar.Wat kan ik eraan doen?

Ik heb versie 10.

Geplaatst:

Probeer eerst eens WMP 11 te downloaden. Als dat niet werkt zien we wel weer verder.

Geplaatst:

Ligt 't niet aan je boxen? Sluit die eens aan op je TV ofzo, en als daar het geluid ook zo is is het tijd om neiuwe te kopen. Je kunt ook in WMP de grafische equalizer selecteren en dan expirimenteren zodat het geluid weer goed klinkt.

Geplaatst:
Probeer eerst eens WMP 11 te downloaden. Als dat niet werkt zien we wel weer verder.

Ik kan WMP 11 niet downloaden want ik heb geen Service Pack 2

Ligt 't niet aan je boxen? Sluit die eens aan op je TV of zo, en als daar het geluid ook zo is is het tijd om nieuwe te kopen. Je kunt ook in WMP de grafische equalizer selecteren en dan experimenteren zodat het geluid weer goed klinkt.

Nee,het ligt denk ik niet aan mijn boxen want alleen met WMP geven ze lelijk geluid.

En waar selecteer ik de grafische equalizer?

Wie kan mij helpen?

Geplaatst:
Download dan eerst service pack 2. En daarna Windows mediaplayer `11 . Voor servicepack 2 klik hier

Sommige kunnen geen SP-2 downloaden door dat ze niet door de juiste test kunnen komen.

Je snapt misschien welke richting ik uit wil.

Een nieuwe geluidskaart driver kan het probleem ook oplossen...

Geplaatst:
En waar selecteer ik de grafische equalizer?

Ik heb niet meer de beschikking over wmp 10, maar zo kom je er met wmp 11 terecht. Voor de duidelijkheid heb ik meteen de equalizer ook meegenomen zodat je weet hoe het eruit ziet.

Je komt er dus via Opties of iets dergelijks. Ik meen me nog te herinneren dat het in wmp 10 onder rechtermuisknop zat wanneer je je muis op de visualisatie hield. Je kreeg dan onder de visualisatie een aparte hok, waar je dan een aantal functies kon zien, waaronder de equalizer.

Overigens ben ik zelf niet onder de indruk van Windows Media Player 11, dan zou je misschien beter Itunes of Winamp kunnen proberen.

Geplaatst:

Hij doet het nu goed, bedankt iedereen!

Ik heb eerst Service Pack 2 gedownload en geïnstalleerd. Toen had ik WMP 11 gedownload en geïnstalleerd.

Ik had toen een beetje geklungeld met de grafische equalizer en toen deed ie het goed!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...