RandyvanEssen Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Hoi Mijn Dell Dimension E520 heeft deze specificaties kan GTA San Andreas dit aan?: Processor: Intel Core 2 Duo E4300 Processor [1,80 GHz, 800 MHz, 2 MB] Geheugen: 1024 MB [2 x 512] DDR2 Geheugen Hardeschijf: 320 GB 8 MB DataBurst cache [7.200 rpm] Videokaart: 256 MB ATI Radeon X1300 Pro PCI Express CD/DVD Drives: 16x DVD+/-RW-station Gaat dit lukken of niet? En kan ik san andreas op z'n hoogst spelen? Of zonder dat ie begint te happeren of schokken? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 makkelijk ;-) zet hem maar gwoon op z'n hoogst en kijk dan maar of hij hapert of niet,, je kan hem altijd nog lager zetten ! Reageren
RandyvanEssen Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 makkelijk ;-)zet hem maar gwoon op z'n hoogst en kijk dan maar of hij hapert of niet,, je kan hem altijd nog lager zetten ! Kan je me even uitleggen hoe ik hem op z'n hoogst en weer terug op ze laagst zet? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 makkelijk ;-)zet hem maar gwoon op z'n hoogst en kijk dan maar of hij hapert of niet,, je kan hem altijd nog lager zetten ! Kan je me even uitleggen hoe ik hem op z'n hoogst en weer terug op ze laagst zet? Je gaat naar "Options"->Display->Advanced en kan je de Resolution met pijltje links of rechts wijzigen. Visual FX Qaulity ook het zelfde, en Draw Distance ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.