Jump to content

MSN Hidden Smilies

Recommended Posts

Geplaatst:

ey gassies

Ik heb een aantal hidden emoticons gevonden voor MSN Messenger 7.5 / Windows Live Messenger

*sierra,*bgca,*9mil,*komen,*mssoc,*red+u,*unicef,*naf,*help, *mod en nog wat andere van dit soort dingen maakt een I'm tekentje.

Die heb ik allemaal zelf gevonden maar dit heb ik op internet gevonden:

*sierra - Sierra Club

*bgca - Boys and Girls Clubs of America

*9mil - ninemillion.org

*komen - Susan G. Komen for the Cure

*mssoc - National Multiple Sclerosis Society

*red+u - American Red Cross

*unicef - UNICEF

*naf - National AIDS Fund

*help - StopGlobalWarming.org

Als je (xx) intypt dan krijg je een Xbox logotje, die is best bekend geloof ik

Je hebt nog iets heel raars iets met 4,0,#, syl ofzo dan krijg je een soort van gymschoen?

Dan heb je nog die (brb), (ci), (tu) maar die staan geloof ik wel bij de smilielijst

En dan zijn er nog wat gasten die zeggen dat je ASL met een ? erbij krijgt als je (?) doet, maar die code werkt niet bij mij...

Heeft iemand nog andere Hidden Emoticons gevonden, voor zo ver die er zijn?

Geplaatst:

Leuk gevonden! Maar die van de xBox en die sportschoen die zitten volgens mij in zo'n pack die je kunt downloaden. Met van die avaters en achtergronden etc. Maar leuk gevonden, ik ga ze straks uitproberen want heb hier geen msn 7.5 ;)

Geplaatst:

Ik zette die I'm-teken in m'n naam (zo van "I'm BlueYoshi97", bijvoorbeeld), en een dag later heeft haast m'n hele msn lijst (114 mensen) dat in z'n naam staan. Zeggen ze allemaal van "ik heb dat vandaag toevallig zelf gevonden", stelletje copycats. Dus ye kunt het beste zo'n ® of © of TM dinges erachter zetten

Geplaatst:

Als ik die dingen invul, dan staat er gewoon het woord, dan komt er geen emo... Hoe voer je ze in dan?

Geplaatst:
Ik zette die I'm-teken in m'n naam (zo van "I'm BlueYoshi97", bijvoorbeeld), en een dag later heeft haast m'n hele msn lijst (114 mensen) dat in z'n naam staan. Zeggen ze allemaal van "ik heb dat vandaag toevallig zelf gevonden", stelletje copycats. Dus ye kunt het beste zo'n ® of © of TM dinges erachter zetten

Ja dat werkt... dan durven ze het niet meer te gebruiken hoor. :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

Jawel, maar het was sarcastisch bedoelt he, die laatste zin..

@ Tunix: Weet ye zeker dat ye MSN 7.5 hebt of Windows Live Messenger hebt? Volgens mij werkt het niet op Mac maar ik heb het nog niet uitgeprobeert op andere msn's...

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Geplaatst:

Jawel, maar het was sarcastisch bedoelt he, die laatste zin..

@ Tunix: Weet ye zeker dat ye MSN 7.5 hebt of Windows Live Messenger hebt? Volgens mij werkt het niet op Mac maar ik heb het nog niet uitgeprobeert op andere msn's...

Ik heb Windows Live Messenger 8.0 en Windows XP Home Edition SP 2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...