Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik liep toevallig tegen een mooi screenshot aan (op de rockstar-games site), waar ik wel wat mee wilde proberen.

Dit is het resultaat:

post-748-1178852700.jpg

Voor de duidelijkheid, dit is het origineel:

post-748-1178852721.gif

Rates en Tips zijn meer dan welkom.

Geplaatst:

Ziet er keurig uit Patrick. De achtergrond heb je de goeie kleur gegeven en de schaduweffecten zorgen ervoor dat de twee foto's niet zo zeer met elkaar te verbinden zijn, wat in dit geval in zijn voordeel werkt, want het geeft een mooi effect. Leuk gedaan ook met die politiewagen en het zonnetje linksboven, die we overigens niet zo vaak zagen in GTAIII. Als minpunt viel me de tekst op, maar nu merk ik dat dit een typische font is die ze vaker op dit soort foto's gebruiken, namenlijk de vulpen. Als ik dus naar echte minpunten moet gaan zoeken ben ik nog lang bezig, en ik denk dan ook niet dat 'ik' ze zal vinden.

KUTGW 8/10 :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Beste PatrickW bij deze wil ik je complimenteren voor je mooie creatieve werk hij ziet er echt super uit, hoe je het zomaar met 1 screenshots gedaan hebt, de BG past zeer bij de screenshot mischien is dat wel de screenshot dan vergroot en de kleur veranderd, maar verder vind ik de manier waarop je de politie auto uit de foto hebt laten komen zeer leuk en de lettertype is ook goed, en dat lichteffect wat je links boven hebt gemaakt ziet er ook goed uit.

Mijn complimenten

Lettertype : 10/10

Foto : 10/10

Background : 10/10

Dus een 10/10.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Ziet er erg netjes uit! Misschien had je die straat ook wat meer kunnen laten uitlopen in de BG! Voor de rest heb ik er niet veel op aan te merken, maar wat is dat aan die achterste band links? Hij ziet er zo hobbelig uit! Naja, ik geef je een 8/10! Hij si wel vet hoor!

Geplaatst:

Ziet er goed uit Patrick,

Mag ik vragen wat voor programma je gebruikt?

Even terug naar het topic, ik vind het erg netjes gedaan, alleen het vierkantje is een beetje hoekerig...

Voor de rest erg netjes gedaan!

En nog 1 dingetje, er zit een groen puntje onder die politie auto... =)

Geplaatst:

dat is idd heel bijzonder gemaakt! welk programma gebruik je? (ik vraag het ook al!)

wil ik ook wel maken, als je het via paint doet... wow dan!

Geplaatst:

De rand van de foto (dat witte dus) is wel erg blokkerig! Voor de rest, ziet er goed uit, maar niks speciaals ofzo. Just a Se7en. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...