RonaldVC Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Zo, de uiterste inleverdatum voor de SOTM is verstreken. Vanaf vandaag kan er gestemd worden, stemmen kan t/m 18 mei. De winnende signature zal één maand lang als header gebruikt worden boven de Graphicsfora. ===>HIER<=== kan je de deelnemende signatures bewonderen, en in dit topic kan je je stem uitbrengen. Neem onderstaand lijstje over om je stem uit te brengen. [b]Naam:[/b] (deelnemer) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht) Aan alle deelnemers, veel succes!!
NandroDavids Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Laat ik dan maar beginnen met stemmen. Allereerst even de opmerking dat ik het een erg leuk thema vind, want GTA is nou eenmaal een onderwerp dat een keertje langs moest komen. De signatures zijn elk ook mooi gedaan, maar ik heb er toch één mooiste uitgekozen: Naam: Eros Waarom: Het kleurgebruik is perfect gekozen, aangezien het mij direct doet denken aan Vice City. Verder is de signature mooi opgevuld en vormt het een prima geheel. Ook de afwerking is goed, want de tekst ziet er prima uit en al met al is het design helemaal af. Erg mooi gemaakt, Eros Overigens zie ik de afbeelding van Agent Kellerman niet. Ben ik de enige, of functioneert de afbeelding inderdaad niet? Zou mooi zijn als dat hersteld kan worden, want dan kan ik kijken of Eros' design het mooiste blijft. >>> Door RonaldVC: Nee klopt, de link is dood. PB is al verstuurd, en de signature zal zo snel mogelijk geüpdate worden.<<<
GTA-Sheep Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Naam: .Antonio. Waarom: Persoonlijk vind ik de gebruikte render de leukste van de hele serie, maar ook .Djanick gebruikte toevallig deze. Toch zijn de pasteltinten van Antonio mooier dan de wat "harde" kleuren van .Djanick. De naam staat er verder keurig in en ook de rand is mooi. Niets ten nadele van de overige inzendingen kies ik toch voor .Antonio. En wat agent Kellerman betreft: is het niet verschijnen van zijn signature een fout of IS dat zijn inzending?
Muay Thai Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Naam : Eros Waarom : De reden waarom ik voor Eros heb gestemd is omdat hij een zeer mooie signature heeft met leuke kleuren die bij de betreffende render passen en de vector brushes zijn zeer leuk erbij gemaakt achtergrond net zo leuk en mooi verder vind ik zijn lettertype echt goed gemaakt.
Pitbull Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Naam: Eros Waarom: Knap werk! Dit doet ook mij direct denken aan Vice City. Dat komt waarschijnlijk door het kleurgebruik van je render en de achtergrond. Ook de figuurtjes zijn mooi gedaan. Een mooi uitgekozen border en idem voor je font. Deze signature springt er gewoon uit....KUTGW
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Naam: D Corleone Waarom : Ik vind zijn sig goed gemaakt. En de kleuren passen ook mooi bij elkaar.
M4X Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Naam: Eros Waarom: Deze signature vind ik persoonlijk het mooiste, de kleuren zijn prachtig, en de vector brushes zijn er erg mooi in verwerkt. De paarse border vind ik ook mooi. Die van .Antonio is ook mooi, maar de kleuren zijn lang niet zo goed als bij Eros. Ook vind ik hem wat pixelig. De andere signatures zijn ook allemaal mooi, maar deze twee vind ik het beste. Veel succes allemaal
Radio Es. Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Naam: EROS! Waarom: Hele mooie graphics en ook mooi hoe je lance er "uit" laat steken! KUTGW! Mooi font ook!
profile Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Naam::Eros Waarom::zijn sig heeft een mooi plaatje en render.De kleuren passen goed bij het personage.
Froodooo Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Naam: Eros Waarom: Ten eerste wil ik iedereen natuurlijk een compliment geven, want de Sigs die er tussen zitten zijn allemaal goed gelukt, maar die van Eros vind ik dus de beste. Ik vind het kleurgebruik goed gekozen, en van de Sigs vind ik die van hem zeker het beste afgewerkt, als je het vergelijkt met de andere Sigs.
RonaldVC Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Naam: Eros Waarom: Deze signature vertaald voor mij het meeste het "Vice City" gevoel. Goede kleurkeuze, de render is goed geplaatst en de vectorbrushes zijn erg goed in de signature verwerkt. Juist vanwege die brushes is een mooi diepte effect ontstaan, en dat is nog wel het gene wat me het meest bevalt aan de signature. Verder is het netjes afgewerkt, de tekst staat op de juiste plek, en met een basic 1 pxl border (waar ik van hou).
Tunix Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Naam: Eros Waarom: Het geeft me echt een VC gevoel, en de vectors zijn ook erg mooi en passen er goed in. Goede kleuren gekozen. Het was wel een moeilijke keuze, de anderen zijn ook niet mis.
Gino99 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Naam:.Antonio Waarom:Zijn sig is gewoon helemaal VC.Ik vind alles prachtig.Het is ook mooi die achtergrond met die water omgeving.Ook de kleuren zijn passend.Maar die van Eros was ook knap gedaan
Woetsha Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Naam: .Antonio Waarom: Omdat ik die vlekken op de achtergrond speciaal vind ! En ook mooi natuurlijk ! Die van Eros is ook mooi maar het is een beetje te fel daarom !
Recommended Posts