RS-modder Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Hoi na een lange tijd ben ik er weer eens. Op mijn eigen pc speel ik altijd WoW als ik soms speel blijft zomaar alles hangen dus doe ik mijn pc uit maar als ik hem nu opstart staat er boot nogwat fout doe de systeem disc erin(die ik volgensmij niet meer heb). Hoe kan ik hem weer gewoon laten opstarten en zorgen dat hij neit meer zomaar blijft hangen en niks meer doet. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Uuuum wow er af halen want dat is zoooooo lame spel en dan hep je er ook geen last meer van Reageren
RS-modder Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Sorry dat i het zeg hoor maar ik vind dit een dom antwoord 1. i vind het een leuk spel 2 ik kan mijn eigen pc neit eens opstarten(ik doe dit op mijn ouders pc) Reageren
ikt Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Meer leestekens zetten AUB Hoi na een lange tijd ben ik er weer eens.Op mijn eigen pc speel ik altijd WoW. Als ik soms speel blijft zomaar alles hangen, dus doe ik mijn pc uit .Maar als ik hem nu opstart staat er ''boot nogwat fout doe de systeem disc erin''(die ik volgensmij niet meer heb). Hoe kan ik hem weer gewoon laten opstarten en zorgen dat hij niet meer zomaar blijft hangen en niks meer doet. Dus je computer denkt dat Windows kaduuk is? En je kunt de WIndows Cd niet meer vinden? Probeer je best eens, en probeer ook eens de CD van de computer waar jij nu op zit. Doe hem erin en selecteer ergens ''Repair''. Nu zou hij Windows moeten gaan repareren. Wat ook kan is direct na het op het aan knopje drukken op F12/DEL rammen om je opstartmeduim te kiezen, Kies daar je harde schijf. Geen goede oplossing, maar misschien dat hij opeens de andere dingen laadt. Als dit wel lukt kun je naar de BIOS en als 1e: Je Diskettestaion. 2e: Je CDrom 3e: Je harde schijf. Dat is bij mij zo en mijn pc start normaal op. Bewerkt: 11 mei 2007 door ikt Reageren
RS-modder Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Hij start nu soms wel weer op maar ik heb nog steeds het prombleem dat hij blijft hangen. Dan wil ik iets aan klikken en gebeurt er niks meer muis doet niks beeld loopt vast hoe kan ik dit verkomen? Reageren
ikt Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Probeer na het opstarten de compuer een beetje met rust te laten. Laat hem zo staan tot je niets meer van de harde schijf hoort (dat getik). Of wacht 5 minuten. Probeer nu eens volumecontrole te doen. (Harde schijf aanklikken met rechts en op eigenschappen drukken. Ga naar tabblad extra en kies foutcontrole.) Reageren
RS-modder Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Ok bedankt ik meot eerst nog weg maar daarna ga ik alles proberen erg bedankt dat je me zo snel hebt geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.