ajax_4ever Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Op WikiGTA staat dat er geen vindplaats is voor de auto "emperor", maar die is er wel (bij mij tenminste). Op de Missionary Hill (in het westen van SA, onder Los Santos). Helemaal bovenop deze heuvel saat de auto op een parkeerplaats. Als je instapt, gaat het alarm af. De knipperlichten gaan knipperen en de auto begint te toeteren. Als je dan uitstapt en opnieuw instapt is het alarm weg. Reageren
Donwell Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Het kan ook zo zijn dat er op één plaats meerdere auto's kunnen spawnen, wie weet zit de Emperor hier ook tussen... Kijk nog eens een keer later, als hij er dan weer staat, heb je kans dat je wat moois hebt ontdekt. Welkom op het forum btw. Donwell Reageren
ajax_4ever Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Het kan ook zo zijn dat er op één plaats meerdere auto's kunnen spawnen, wie weet zit de Emperor hier ook tussen... Kijk nog eens een keer later, als hij er dan weer staat, heb je kans dat je wat moois hebt ontdekt. Welkom op het forum btw. Donwell dank je, ik zal nog een keer kijken zo Ik reed daar toevallig, pakte die auto, en toevallig had ik al een keer gezien dat er geen vindtplaats voor die auto zou zijn. Toen ging ook het alarm nog af, en toen dacht ik, laat ik dat eens even melden Ik heb nog ff gekeken, maar nu staat er een andere, die op slot zit Terwijl de emperor die op dezelfde plek stond open was Op een andere plek op die heuvel stond een washington die op slot was, toen ik daar na een minuut terugkwam, was die opeens open Toen ik instapte ging ook daar het alarm af, dat na een tijdje stopte. Geen vaste vindplaats van een emperor dus, jammer Bewerkt: 11 mei 2007 door ajax_4ever Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Het kan ook zo zijn dat er op één plaats meerdere auto's kunnen spawnen, wie weet zit de Emperor hier ook tussen... Kijk nog eens een keer later, als hij er dan weer staat, heb je kans dat je wat moois hebt ontdekt. Welkom op het forum btw. Donwell dank je, ik zal nog een keer kijken zo Ik reed daar toevallig, pakte die auto, en toevallig had ik al een keer gezien dat er geen vindtplaats voor die auto zou zijn. Toen ging ook het alarm nog af, en toen dacht ik, laat ik dat eens even melden De meeste plekken waar een auto staat, zijn zogenaamde random spawn-plekken. Daar staan dus wisselende auto's. Daar maakt het spel telkens een willekeurige keuze uit de auto's die in die buurt ook op de straten rijden.De kans dat je een vaste spawnplek vind die niet op de wikigta staat is betrekkelijk klein, want de lijst met spawnplekken van de wikigta, is rechtstreeks uit de bestanden van het spel gehaald. Reageren
ajax_4ever Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) dan zal ik aar stoppen met zoeken he Het viel me toevallig op. Bewerkt: 11 mei 2007 door ajax_4ever Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.