Matiscus Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Op een nacht lag ik te slapen (iedereen in het huis). Opeens hoorde ik een lange Piep. Ik doodsbang, men pa ging naar beneden. En men ma kwam bij me te samen met men oudere zus. Wij heel lang gezocht naar huist geluid. Wat bleek, de luidspreker van de telefoon beneden was ingedrukt. Het is een knop van 1 cm hoogte dus dat is niet per ongeluk ingeduwt. En iedereen sliep. Heb ik nog steeds geen verklaring voor. Vorig jaar op een nacht droomde ik dat men ma een auto ongeluk ging hebben. Ik werd wakker om 7 uur tijd om naar school te gaan, niet verder op die droom ingegaan. Maar dan om half 4 neem ik men fiets naar huis, ik reed richting huis, wat bleek men pa kwam daar afgevlogen met de bestelwagen. Hij sneed me de pas af en zij dat mijn moeder een auto ongeluk heeft gehad... Verder ben ik er toen ook niet op ingegaan. Ik heb nog iets het klinkt misschien wel heel raar, omdat het nu met een auto te maken heeft... Maar het is echt gebeurt. Men neef reed met een getuned Peugeot 306. Was men favoriete auto. Hij onderhoude hem altijd goed. Draagde er echt heel veel zorg voor. Maar dit gezin heeft al veel ingeluk gekent. En hij bleef maar dingen tegen komen met die auto, krassen, banden plat stekken, ... Hij zij altijd dat die auto bevloekt was... Een maand en een week geleden is hij uit de bocht gegaan. Met een snelheid van 80Km hier op de autostrade Met als nadeel zijn auto is pertotal. Ik was op een dag even alleen thuis, niks aan de hand muziek vollen bak. Genieten van het jong leven. Door de muziek heen hoorde ik de garage opengaan. Ik dacht men ouders zijn thuis. Dus geen probleem van gemaakt en gewoon verder geluisterd naar men muziek. Maar normaal als men ouders thuis zijn roepen ze aan de trap dat ze terug zijn. Maar dat gebeurde dus niet deze keer. Dus wat blijkt de garage poort is opengeweest en niemand is hier geweest... Toen we nog in ons oud huis woonde was ik ongeveer 8 jaar. Op onze zolder stonden allemaal zakken en de kerstboom. Telkens ik s'avonds met men zus op de kamer lag te slapen hoorde ik altijd het geluid dat er zakken verschoven werden. Nooit een verklaring voor gehad, men zus heeft het ook gehoord. Op een avond er waren hier vrienden en ik gelijk of altijd de onnozelaar uithangen... Met niels (Nielok) en Stijn (Syfes) Ik en nielok keken door het raam plots zagen we van achter de denne bomen iets oranje komen in de vorm van een ufo... ik ging naar beneden en ik bleef hem zien. Niemand geloofde mij ze zeiden het is de maan. Maar de maan zit normaal altijd de andere kant. Ik ben blijven kijken het ding bewoog... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 hmm... leuke verhaaltjes. Dat van die ufo is eigenlijk voor het ufo-toppic bedoelt. In mijn oude huis had ik een grote kamer en een hoogslaper. Ik hoord heel vaak stemmen, rare geluiden.... Onze zolder had een overloop. Daar speelde ik, mijn zus en mijn neefje en nichtje vroeger altijd verstoppertje als ze op bezoek kwamen. Totdat ik me een keer verstopte in een hoeke achteraan op de overloop. Het was opeens doodstil, alsof mijn zus, neefje en nichtje weg waren. Ik was opeens superbang. Ik riep naar mijn zus, maar kreeg geen andwoord. opeens hoorde ik iemand op het trapje. Er kwam een klein meisje de overloop opgelopen met een pop in haar hand. Die pop ligt normaal op de overloop. ik Schreeuwde het uit. Het meisje bleef van schrik staan en zij: "ik ben het"... Ze kwam dichterbij en toen zag ik pas dat het mijn nichtje was. Ze vertelde dat ze zich op de 1ste verdieping van de zolder had verstopt. Ze had mijn neefje en zus weg zien gaan door de deur naar beneden. Dus was ze bang geworden, en pakte ze de pop die voor haar op de grond lag. Ze wist dat ik mij nog ergens verstopt had. Dus is ze mij gaan zoeken. Toen ik het trapje hoorde kraken viel ik bijna flauw van de schrik. Ik had gene idee dat het gewoon mijn zus, neefje of nichtje kon zijn. Maar dit was wel de aller engste ervaring die ik ooit heb mee gemaakt. Reageren
Jozz Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 ik vind het wel raar dat het vaak over een vrouw met warrige grijze haren gaat eigenlijk. maarja, altijd als ik naar boven loop zie ik iets doorzichtig wits hangen, 15 cm van de grond net aan het einde van de trapals ik dan boven ben is het weg. ik had eerst een paar keer gehad, ik lag in bed, en iedereen sliep, ik nog niet dus. ik hoorde beneden de bestekla in de keuken opengaan en er viel iets op de grond, een keukenmes ofzow. en ik hoorde beneden de televisie heel kort en toen was het weg, ik hoorde ook nog iemand lopen. even later had ik genoeg moed verzameld en ging naar beneden, niks. alleen de dart pijltjes waren uit het bord en lagen op de grond Reageren
ExploudeD Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Wij gingen een keertje geesten oproepen in een schuurtje. En toen bleek dat er 2 meisje. ( Die er ook bij waren.) Die zelfde dag nog dood zouden gaan. En het bleek ze zijn dezelfde da nog aangereden. Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Wij gingen een keertje geesten oproepen in een schuurtje. En toen bleek dat er 2 meisje. ( Die er ook bij waren.) Die zelfde dag nog dood zouden gaan. En het bleek ze zijn dezelfde da nog aangereden. Dood of niet? Reageren
Wrieh Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 vroeger toen ik klein wa sliep van de trap as en er werd op de trap egklopt ik rende als een haas naar beneden. late rbleke het dta he t me zus was die op de trasp klopte in de kelder:p Reageren
Ice Banana Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik heb heel vaak rende vu's dat is heel scary... Overlaats nog in het zwembad zo'n 2 uur geleden! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 ik liep een keer in een winkelstraat van veenendaal... wil iemand mn fiets stelen! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Zo dit is echt bullsshit, hoe kan je nou in die fucking geesten geloven? Waarom zien we altijd geesten, en waarom hebben we het nooit over engelen? Bestaan die dan niet ofzo? ik heb ook een keer glaasje gedraait! Pure tijdverspilling, je zit daar maar, komt er nog wat???????????????? 1 ding, je maakt meestal je eigen hiermee bang oftewel in de war, je gaat denken met je hersenen, ik zie iemand of ik hoor wat achter me, Je kijkt om en het is weg! dit zijn gewoon je eigen gedachten, kom op zeg je laat je toch niet bezeten door iemand? god heeft ons het lichaam gegeven om eervol te leven, en niet om dit soort achtelijke dingen uit te voeren, die mesnen zitten niet voor niets in de hel, die moet je laten zitten! bid tot god, en zijn engelen helpen jou. Je moet niet denken maar doen, want diep van binnen zijn we allemaal hetzelfde, dus wees niet bang, en vraag god gerust om vergeving, hij is er ook voor jou! en die geesten zijn alleen maar pure verbeeldingen dus, denk na wat je doet! Bewerkt: 6 juli 2006 door searagent Reageren
LBG Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Toen ik een keer op kamp was met school gingen er ook een paar kinderen glaasje draaien, die gingen de volgende dag overspannen naar huis, die gingen daarna ok naar een psychiater ofzo. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Acht dat geloof je toch zelf zeker niet? Eerst zien dan geloven. Bewerkt: 7 juli 2006 door searagent Reageren
X-Zero Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 @Seargent, Wow.overdrijven is ook een kunst. Bid tot god en er komt een engel uit de lucht vallen. Niks tegen je godsgeloof hoor .Maar vind je zelef niet dat dit een tikkeltje overdreven is? Reageren
LBG Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Acht dat geloof je toch zelf zeker niet?Eerst zien dan geloven. Ik geloof het ook niet, maar blijkbaar hebben zij het wel als erg eng ervaren. Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Zo dit is echt bullsshit, hoe kan je nou in die fucking geesten geloven?Waarom zien we altijd geesten, en waarom hebben we het nooit over engelen? Bestaan die dan niet ofzo? ik heb ook een keer glaasje gedraait! Pure tijdverspilling, je zit daar maar, komt er nog wat???????????????? 1 ding, je maakt meestal je eigen hiermee bang oftewel in de war, je gaat denken met je hersenen, ik zie iemand of ik hoor wat achter me, Je kijkt om en het is weg! dit zijn gewoon je eigen gedachten, kom op zeg je laat je toch niet bezeten door iemand? god heeft ons het lichaam gegeven om eervol te leven, en niet om dit soort achtelijke dingen uit te voeren, die mesnen zitten niet voor niets in de hel, die moet je laten zitten! bid tot god, en zijn engelen helpen jou. Je moet niet denken maar doen, want diep van binnen zijn we allemaal hetzelfde, dus wees niet bang, en vraag god gerust om vergeving, hij is er ook voor jou! en die geesten zijn alleen maar pure verbeeldingen dus, denk na wat je doet! Sorry hoor, maar jij vindt het bullshit, iemand is volledig gestoord als 'ie gelooft in geesten, en jij komt opeens aanzetten met je heilig gedoe en engelen? Sorry hoor, niks tegen jouw geloof of wat dan ook, maar je snapt me wel, denk ik. Afijn, ik heb eigenlijk nog nooit iets meegemaakt wat maar op iets spookachtigs kan lijken, althans, er zijn weleens wat gevalletjes geweest, maar daar was altijd nog een verklaring voor. Ikzelf geloof eigenlijk nooit zo in geesten en het dodenrijk en dergelijke, alhoewel ik het wel interessant en spannend vind. Maar dan bedoel ik meer de mythologische kant op. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik volg je pietje II ik hou wel van die mythologie'en enzo Loch ness en dan diegriekse goden en al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.