~Mario~ Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Nee maar waarom moeten we altijd aan het kwaden geloven? Er zijn toch vast ook goede dingen? maar nee die zien we zeker nooit? Bewerkt: 7 juli 2006 door searagent Reageren
GTAVC Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik heb dingen meegemaakt die nie eg creepy zijn maar toch wel eng 1 Ik 12 was ging naar Fullspeed Rosmalen een event voor tuning loop een 300c te filmen met een vette audio instalatie onploft de audio in de auto achter me scheelde niet veel of k'had versteker tegen mij kop gehad Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Nee maar waarom moeten we altijd aan het kwaden geloven?Er zijn toch vast ook goede dingen? maar nee die zien we zeker nooit? Maar zijn geesten kwaad dan? Meestal zijn geesten mensen (maar ook dieren en dingen, denk aan de Vliegende Hollander) die nog niet naar het hiernamaals zijn vertrokken omdat ze in onze wereld iets nog niet hebben afgemaakt. Bijv. moeten ze wraak nemen op iets (dat is dan vaak hetgene wat de geest heeft gedood), of gewoon een belangrijk ding afmaken en dan zullen ze eeuwige rust vinden. Dus geesten hoeven absoluut niet per se slecht te zijn. En nu begrijp ik je wel, searagent, meestal worden geesten, spoken, vampieren en dergelijke geassioseerd met het kwaad, maar dat hoeft niet. En natuurlijk streeft iedereen naar het goede, maar ik denk dat dit topic gewoon meer te maken heeft met dingen die je zélf hebt meegemaakt, en waar je - uiteraard - toen bang was. Enge dingen dus. Het gaat nu ook wel meer om het verhaal, (niet dat de dingen die mensen hier beschrijven gelogen zijn hoor!) ikzelf geloof namelijk niet zo in geesten en dergelijke. Zoals ik al eerder zei vind ik het wel heel interessant, mythologie enzo, vooral de Griekse en Egyptische mythologiën. Daar ben ik dol op. En dan gaat één van mijn voorkeuren naar de Necropolis, ofwel de Dodenstad en dergelijke. Maar of ik er écht helemaal in geloof? Nou, ik zeg nooit nooit, en ik zeg niet dat het helemaal uitgesloten is, maar geloven doe ik er niet in. Daarvoor zou ik eerst een uitsluitend bewijs moeten krijgen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Nou ja, zolang er nog vogels zijn is het maar goed, Het kwade overheeerst mijn echt niet, alles wat ik verkeerd doe, doe ik altijd nog zelf, en verder heb ik nog nooit wat meegemaakt, ja ik hoor wel eens wat, maar kijk ik om, zie ik niets, of soms hoor ik me naam roepen, maar dat is dan een soort van weerkaatsing in me hoofd. Maar vergeving kan je altijd vragen, raak nooit in paniek, want de duivel brengt je alleen maar in de war, daar staat hij immers om bekend. Bewerkt: 8 juli 2006 door searagent Reageren
ikt Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik vind de duivel en andere geesten maar gebakken lucht..... Reageren
Jozz Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Zo dit is echt bullsshit, hoe kan je nou in die fucking geesten geloven? Waarom zien we altijd geesten, en waarom hebben we het nooit over engelen? Bestaan die dan niet ofzo? ik heb ook een keer glaasje gedraait! Pure tijdverspilling, je zit daar maar, komt er nog wat???????????????? 1 ding, je maakt meestal je eigen hiermee bang oftewel in de war, je gaat denken met je hersenen, ik zie iemand of ik hoor wat achter me, Je kijkt om en het is weg! dit zijn gewoon je eigen gedachten, kom op zeg je laat je toch niet bezeten door iemand? god heeft ons het lichaam gegeven om eervol te leven, en niet om dit soort achtelijke dingen uit te voeren, die mesnen zitten niet voor niets in de hel, die moet je laten zitten! bid tot god, en zijn engelen helpen jou. Je moet niet denken maar doen, want diep van binnen zijn we allemaal hetzelfde, dus wees niet bang, en vraag god gerust om vergeving, hij is er ook voor jou! en die geesten zijn alleen maar pure verbeeldingen dus, denk na wat je doet! Sorry hoor, maar jij vindt het bullshit, iemand is volledig gestoord als 'ie gelooft in geesten, en jij komt opeens aanzetten met je heilig gedoe en engelen? Sorry hoor, niks tegen jouw geloof of wat dan ook, maar je snapt me wel, denk ik. Afijn, ik heb eigenlijk nog nooit iets meegemaakt wat maar op iets spookachtigs kan lijken, althans, er zijn weleens wat gevalletjes geweest, maar daar was altijd nog een verklaring voor. Ikzelf geloof eigenlijk nooit zo in geesten en het dodenrijk en dergelijke, alhoewel ik het wel interessant en spannend vind. Maar dan bedoel ik meer de mythologische kant op. seargant, iedereen gelooft iets anders en je kan niet zeggen dat je gelijk hebt want dan heb je goed bewijs nodig. net als sommige mensen geloven in allah en sommige mensen in god. maar je zou het niet kunnen bewijzen en daar moet je mee leven en nu weer ontopic allemaal Reageren
Rullez Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Wij gingen een keertje geesten oproepen in een schuurtje. En toen bleek dat er 2 meisje. ( Die er ook bij waren.) Die zelfde dag nog dood zouden gaan. En het bleek ze zijn dezelfde da nog aangereden. Dood of niet? Ze waren daar ter plekken overleden. Ik was er namelijk ook bij. Daarom weet ik het antwoordt ook Bewerkt: 10 juli 2006 door rullez Reageren
Bierkameel Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Toen ik klein was ik denk zo rond de 10 jaar toen ging ik uit me bed om ff wat water te drinke ofzo? Maar dat ging niet ik werd gelijk terug gelegd in me bed door 2 zwarte personen. Heel vaag daarna weet ik er niks meer vanaf Ik heb ook wel is gehad dat ik een klem voor me deur had vroeger en dat ik er vaak uit ging enzo dus ik probeerde die deur te opene en toen zag ik voor mijn raam een iemand/dier ofzo echt (Toen ik boven sliep) en hoe komt een ander iemand/dier daar? Heel vaag dus ik weet het dus ook 100% zeker en ik geloof er ook in. Bierkameel Bewerkt: 12 juli 2006 door Bierkameel Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 lol, dat zijn geen spook verhalen niet meer dat jij verteld! Terug gelecht door 2 zwarte personen, weet je zeker dat het geen droom was of zo! Reageren
Zillah Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik was half jaar terug of nog langer in een verlaten pand met een paar vriendinnen na schooltijd Toen gingen we daarheen en glaasje draaien en opeens toen we begonnen kwam er opeens een hele windvlaag en werd het heel koud ik zei zo gvd laat je zien dan , doe iets! er gebeurde niets maar daarna vielen er paar stenen.. daarna zijn we weggegaan heel vreemd maarja Reageren
Bierkameel Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Inbrekers? Hahaha nee geen inbrekers ik zei toch ik weet het 100% zeker ik weet er niks meer van omdat het al een tijdje is geleden. Bierkameel Reageren
Kyl-El Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Phoe... leuk topicje, ik zal maar eens beginnen.1: Ik en een vriend waren huiswerk aan het doen ( 5 jaar geleden, toen we in de Eerste Klas zaten) bij mij thuis, en plotseling hoorden we iemand op de trap. Wij gingen dus kijken, en wisten totaal niet wat het was, want er was niets te zien. Toen we naar beneden gingen, en ook daar niets vonden, hoorden we het weer. Toen we naar boven gerend waren, was het over. 2: Ik zat in de Huiskamer en hoorde iemand m'n naam roepen, terwijl er niemand was. 3: M'n moeder was op een verjaardag, en ik ging naar bed, toen ik zag dat het zolderlicht aan was 4: Ik was bij m'n oma aan het eten, en zag bij de overkant iemand lopen in een huis. Niets bijzonders, alleen ik zag haar nog terwijl ze normaal niet te zien zou moeten zijn door de gordijnen ... Nu denk ik dat 1, 2 en 3 iets met m'n broer te maken zou kunnen hebben, maar dat is ook gewoon een gokje... is dat allemaal echt wat je nu zegt. Want je maakt wel veel enge dingen mee dan. Ik heb nog nooit iets engs meegemaakt.] Daarom vindt ik het ook raar dat sommige mensen wel heel veel meemaken Vindt ik wel jammer , want het lijkt met best wel leuk om eens iets raars mee te maken. ahh Mazzeltje, ik kijk net naar je avater, en ineens veranderd het in zon MOH logo beest en vliegt het op me af Reageren
Cabron Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Toen ik dit net allemaal had gelezen moest ik van mijn moeder het papiertje van mijn ijsje dat ik op had gegeten in de prullenbak gooien. ik keek door het keukenraam en zag een SUPER snelle grote blauwe flits neerdalen. ik denk dat dit komt omdat het donker is (23:15) en omdat ik steeds naar de monitor kijk die dus licht is. wel eng! ook heb ik zo een paar dagen geleden (rond dezelfde tijd) een zwarte schim even snel voorbij zien vliegen.. eng! ik hou er wel van om dit allemaal te lezen maar vind het wel eng want dan ga ik er zelf aan denken steeds.. Oja nog iets: Ik heb een keer op vakantie iets gedroomd dat ik ergens overheen moest springen (beneden lagen speren ofzo en als je viel was je dood..) mijn zusje viel er in maar toen kwam iemand eraan en die zei dat ik 'Magosta' moest zeggen en dat zei ik en ze was er ineens weer. Deze droom heb ik niet zo lang geleden weer gehad ! PRECIES DEZELFDE! en ik was mijn zusje een keer kwijt op het strand en toen kwam het woord magosta in me op en toen zag ik haar ineens weer ! ik vind het woord Magosta nu vrij eng... Groeten Cabron Bewerkt: 14 juli 2006 door Cabron Reageren
Ice Banana Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Toen ik dit net allemaal had gelezen moest ik van mijn moeder het papiertje van mijn ijsje dat ik op had gegeten in de prullenbak gooien.ik keek door het keukenraam en zag een SUPER snelle grote blauwe flits neerdalen. ik denk dat dit komt omdat het donker is (23:15) en omdat ik steeds naar de monitor kijk die dus licht is. wel eng! ook heb ik zo een paar dagen geleden (rond dezelfde tijd) een zwarte schim even snel voorbij zien vliegen.. eng! Dat heb je hier al ergens gepost in het onzin forum bij UFO verklaringen. Hopelijk he je een wens gemaakt want dat kon een vallende ster zijn zie ufo verklaringen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.