Samurai Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Magosta is een Spaans festival. Reageren
Cabron Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Toen ik dit net allemaal had gelezen moest ik van mijn moeder het papiertje van mijn ijsje dat ik op had gegeten in de prullenbak gooien. ik keek door het keukenraam en zag een SUPER snelle grote blauwe flits neerdalen. ik denk dat dit komt omdat het donker is (23:15) en omdat ik steeds naar de monitor kijk die dus licht is. wel eng! ook heb ik zo een paar dagen geleden (rond dezelfde tijd) een zwarte schim even snel voorbij zien vliegen.. eng! Dat heb je hier al ergens gepost in het onzin forum bij UFO verklaringen. Hopelijk he je een wens gemaakt want dat kon een vallende ster zijn zie ufo verklaringen Jup dat heb ik gedaan en dat magosta, toen was ik ook dicht bij spanje dat was maar 6 km er vanaf Reageren
Juju Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik heb net iets engs meegemaakt. Op dit moment is er op NGC een documentaire over exorcisme. Ik vond dat altijd al een beetje eng maar keek toch verder. Ineens voelde ik me niet goed, ik werd duizelig en rende naar beneden. Ik dronk een slok appelsap maar het smaakte helemaal niet. Ik ben nu weer een beetje gekalmeerd en ik kijk echt niet verder. Reageren
Pitbull Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik heb net iets engs meegemaakt.Op dit moment is er op NGC een documentaire over exorcisme. Ik vond dat altijd al een beetje eng maar keek toch verder. Ineens voelde ik me niet goed, ik werd duizelig en rende naar beneden. Ik dronk een slok appelsap maar het smaakte helemaal niet. Ik ben nu weer een beetje gekalmeerd en ik kijk echt niet verder. wat is daar dan zo erg aan, misselijkheid is menselijk, je kan er waarschijnlijk niet goed tegen, en mss was de appelsap overtijd ofzo dus..... Reageren
Juju Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb net iets engs meegemaakt. Op dit moment is er op NGC een documentaire over exorcisme. Ik vond dat altijd al een beetje eng maar keek toch verder. Ineens voelde ik me niet goed, ik werd duizelig en rende naar beneden. Ik dronk een slok appelsap maar het smaakte helemaal niet. Ik ben nu weer een beetje gekalmeerd en ik kijk echt niet verder. wat is daar dan zo erg aan, misselijkheid is menselijk, je kan er waarschijnlijk niet goed tegen, en mss was de appelsap overtijd ofzo dus..... Ik kan niet goed uitleggen hoe 't voelde. 'T was geen misselijkheids gevoel, 't leek eerder dat ik van de trap af vloog dan liep. Een raar gevoel dat 'k niet kan beschrijven. Ik voelde me ook heel erg trillen, en gooide de bijna hele appelsap ernaast. En nee de appelsap was niet overtijd . Bewerkt: 16 augustus 2006 door Juju Reageren
Jozz Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik heb nog iets, ik keek net (paar seconde geleden) naar de deur die naar onze schuur toe gaat, daarnaast hangt een sleutelrekje, ik keek dusen zag een sleutelhanger bewegen, en ik ben nu alleen thuis. verhaal van mn vriend: hij was snachts uit bed gegaan en kwam terug, en toen stoend hij onder een glaze lamp en die viel ineens naar beneden op zijn hoofd. En toen hij smorgens in de woon kamer was viel de kast om. o, ik heb nog iets, 1 dag nadat mijn kat was overleden, lag ik in bed maar sliep nog niet en ik voelde mijn dekens inzakken en toen ik mijn lampje aandeed waren er vier ingedeukte stukjes deken er, en even later voelde ik nog iets zwaarders, ik deed mijn lamp weer aan en zag een ingedeukte bol in mijn dekens. toen ben ik maar gauw weer gaan slapen Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Hier bij ons in huis was ook iets heel raars gebeurd dat was 9 jaar geleden. Dus toen was ik nog heel klein. Ik lag in bed maar kon niet slapen ik hoorde toen de hele tijd getik ik riep mijn moeder. Ik moest van haar weer gaan slapen. De volgende morgen kwam ik erachter dat 4 ruiten van onze keukenramen waren vernietigd ik hoorde dat getik een avond later weer en het glas was de volgende dag helemaal uit elkaar gebarsten. Het glas kon niet uitzetten want het was een normale niet te hete dag. Reageren
Jozz Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik heb NU alweer iets meegemaakt, ik pakte de camera uit het tasje die ik er gisteren ZONDER lens cap heb in gedaan, maar ik pak de camera en de lens cap zit erop, en alles lag gewoon op de zelfde plek als gisteren Reageren
Juju Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik heb nog een raar verhaal over een jongen in Marokko: Die jongen moest heet water ergens in over gooien, in Marokko is 't schijnbaar zo dat je daar dan iets bij moet zeggen. Die jongen deed dat niet. Naast hem stond ineens een man en die zei: "Je hebt me verbrand" En toen zei die jongen: "Sorry". Hoe 't verder ging weet ik niet. Nog een verhaal van die zelfde jongen: Hij liep in 't appartement helemaal alleen de trap op toen hij zijn naam hoorde roepen. Hij zei Ja, en boven aan de trap stond ineens een man die hem weer helemaal terug van de trap af gooide. Hij is 't toen aan z'n moeder gaan vertellen en die zei dat ie nooit ja moest zeggen als iemand 'm roept als ie alleen is. Ik weet niet of 't waar is, 't lijkt nogal onwaarschijnlijk. Reageren
Zillah Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 paar maanden terug was ik nienke, louisa en annemiek in een verlaten gebouw we zagen nogal rare dingen maar alleen ik en louisa zagen het een man met een baard in een raam beetje schimachtig en wij zo aan nienke vragen nienke "zie je dat ook" zei ze nee. ik en louisa dachten van huh dat is toch niet mogelijk. paar seconden daarna was het weg.. opeens ging het daar heel erg stinken alsof er iets aan het verroten was iedereen rook het maar na paar minuten was de geur weg.. opeens voelde ik en louisa een windvlaag.. Louisa ging zich echt heel vreemd gedragen... we zijn toen snel weggegaan... toen we bij nienke thuis waren deed louisa nog heel raar en ze viel bijna flauw heel eng Reageren
Dikbuik Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik heb 1 keer iets vaags meegemaakt. toen werd ik snachts wakker van gebroken glas. ik wist niet wat t was dus ik sloop de trap af. kom ik in de kamer, de hele vloer zeiknat. bleek dat zon grote viskom uit elkaar gesplatst was maar de vissen overleefde t en het rare was, 2 weken later gebeurde hetzelfde met een nieuwe viskom die we gekocht hadden Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 whooow creepy of gewoon een slechte glasmaker Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 ik heb ook een ervaring gehad ik zal het eens vertellen er was hier een graancircel veel mensen een helicopter volgende dag op in onze stadskrant maar ik was die avond na de circel daar naartoe gegaan met een vriend we waren daar en we zagen iets roods in de bosjes voor het bos knipperen heel afgelegen ver van de stad wij langzaam er naartoe ineens rende het heel snel weg ik schat 60 km\pu geen idee wat het was maar op de terugweg hadden we het gevoel alsof we werden gevolgd. en in engeland (was ik niet bij dan) denk ik niet dat er wat personen werden betaald voor graancircels te maken want een paar boeren van een heel groot veld waren rond 2 uur nog buiten geweest niks gezien 4 uur later om 6 uur 's ochtens werden er 362 graancircels geteld van elk een minimaale doorsnee van 6 meter Reageren
Pitbull Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Sjonge jonge, tegewoordig vertellen jullie alemaal verhaaltjes die verklaard kunnen worden, geloof je me niet pm me je 'onverklaarbare' verhaaltje dan maar..... Reageren
Jozz Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 ik had nog iets een paar maanden geleden mijn kat ging naar boven (er was boven geen licht aan) en ze ging naar mijn broers kamer (ik heb gehoord dat dieren geesten kunnen zien) ze liep mijn broers kamer in ik was net voor de deur van de kamer (in de kamer was het licht uit) en mijn kat sprint op haar allersnelst de kamer uit, knald bijna tege me op en rend naar beneden. ik keek nog in de kamer maar ik zag heel ff iets wits en toen ging ik verder de kamer in, er waren boeken van het bureau gevallen en toen ik bij het bureau stond ging de computer aan, kraakte de deur en vielen er xbox spellen op de grond, toen ben ik echt snel naar beneden gegaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.