Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

paar maanden terug was ik nienke, louisa en annemiek in een verlaten gebouw

we zagen nogal rare dingen maar alleen ik en louisa zagen het :? een man met een baard in een raam beetje

schimachtig en wij zo aan nienke vragen nienke "zie je dat ook" zei ze nee. ik en louisa dachten van huh dat is toch niet mogelijk.

paar seconden daarna was het weg..

opeens ging het daar heel erg stinken alsof er iets aan het verroten was iedereen rook het maar na paar minuten was de geur weg.. opeens voelde ik en louisa een windvlaag.. Louisa ging zich echt heel vreemd gedragen...

we zijn toen snel weggegaan... toen we bij nienke thuis waren deed louisa nog heel raar

en ze viel bijna flauw :-( heel eng

Wow jij maak veel enge dingen mee. :?

Maar ik heb eigelijk wel een paar rare dingen meegemaakt.

Toen ik tv zat te kijken me een maat, hoorde ik me moeder zeggen dat we naar de zwembad gingen, wouw ik naar beneden gaan. Ik keek even naar achteren zag ik opeens een hoofd 2 seconden van iets. Ik denk nu dat het gewoon verbeelding was, maar vroeger was ik snel bang voor iets enzo.

En dit was op schoolkamp van de basisshool gebeurt.

Ik wouw naar buiten gaan, zei drie meiden dat ze een geest zagen op hun bed, kwamen gelijk jongens kijken, en die zagen of voelde helemaal niets. Dus ik dacht dat het gewoon gelul was. En dan die avond gingen we naar het bos. We deden spelletjes in het bos. Maar de 3 meiden die zagen rare dingen in het bos. Ik een een paar jongens zagen het niet. Trouwens niemand zag wat, behalve bomen enzo. Daarna gingen een paar jongens op onderzoek uit, maar hun hadden niets gezien of gehoord. En daarna toen zei 1 van die meiden dat iemand zegt dat ze een vleermuis is. Niemand geloofde haar, en ik denk gewoon dat het aandacht is.

Nou eigelijk is dat het enige, en ik heb weleens verbeeldingen, maar ik heb nog nooit een geest voor me neus gezien enzo.

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat ik nu vertel is NIET verzonnen!!

ik ging ff naar boven een minuutje geleden, (ik ben alleen thuis) ik sta op de trap gaat de deur open en er is niemand, ik ben boven op mijn kamer, hoor ik zon geest geluid weet je wel maar het leek ook wat op een auto, en ik zie met mijn linker oog iets voorbij komen op de gang :( en ik ben nu hier beneden en ik hoor boven iemand lopen :? WTF

ik zie net zwart rook naast me, en het komt soms terug :-( ik vind het echt te gek worden hoor, hoopelijk was het verbeelding anders heb ik een probleem :?

Bewerkt: door jozz
Delen op andere websites

ik ging ff naar boven een minuutje geleden, (ik ben alleen thuis) ik sta op de trap gaat de deur open en er is niemand, ik ben boven op mijn kamer, hoor ik zon geest geluid weet je wel maar het leek ook wat op een auto, en ik zie met mijn linker oog iets voorbij komen op de gang :( en ik ben nu hier beneden en ik hoor boven iemand lopen :? WTF

ik zie net zwart rook naast me, en het komt soms terug :-( ik vind het echt te gek worden hoor, hoopelijk was het verbeelding anders heb ik een probleem :?

Heeft je moeder je niet geleerd dat paddo's slecht voor je zijn en hallucineerende bijwerkingen hebben? :puh:

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Delen op andere websites

ik heb NU alweer iets meegemaakt, ik pakte de camera uit het tasje die ik er gisteren ZONDER lens cap heb in gedaan, maar ik pak de camera en de lens cap zit erop, en alles lag gewoon op de zelfde plek als gisteren

Vraag aan je moeder of zij het niet heeft gedaan.

en in engeland (was ik niet bij dan) denk ik niet dat er wat personen werden betaald voor graancircels te maken want een paar boeren van een heel groot veld waren rond 2 uur nog buiten geweest niks gezien 4 uur later om 6 uur 's ochtens werden er 362 graancircels geteld van elk een minimaale doorsnee van 6 meter

Op TV was er iets over die dingen, een groep mensen diet het; een nieuwe vorm van kunst.

Heeft je moeder je niet geleerd dat paddo's slecht voor je zijn en hallucineerende bijwerkingen hebben? :puh::cya:

Je bedoelt het als een geintje, maar het klopt dat als je sommige drugs op hebt dan ga je dingen verbeelden.

Verder geloof ik sommige verhalen wel, alleen dan sommige weer niet. Als je steeds gaat denken dat er iets is, dan ga je je ook dingen verbeelden. Je gedachte speelt met je, zeg maar.

Delen op andere websites

idd vroeger toen ik wat jonger was :puh: en ik was alleen thuis en lag in bed hoorde ik ookweleens enge geluiden maar dat komt omdat je bang bent als je bang bent ben je alert en als je super alert bent hoor je van alles wat helemaal niet is of juist gewoone dingetjes zijn die je dan voor enge geesten of wat dan ook gaat aan zien. :engel:

Delen op andere websites

Mazzeltje:

is dat allemaal echt wat je nu zegt.

Want je maakt wel veel enge dingen mee dan.

Ik heb nog nooit iets engs meegemaakt.]

Daarom vindt ik het ook raar dat sommige mensen wel heel veel meemaken

Vindt ik wel jammer , want het lijkt met best wel leuk om eens iets raars mee te maken.

echt, dat wil je niet. Ik zie soms heel vaag mensen en die praten met me en we gingen ook heel vaak geesten oproepen en dat is echt eng en soms verdwijnen of verschijnen er dingen in ons huis echt heel creepy zo lag er laatst 15 euro op de tafel terwijl iedereen in het huis er niks van afwist ook een keer warn we een schaal kwijt en later ging ik weer terug en toen stond hij er weer terwijl we met de hele familie er naar liepen te zoeken echt weird misschien heeft het er wat mee te maken dat mijn opa en oma hier vroeger woonden en toen werd mijn oma erg ziek en is uiteindelijk doodgegaan en mijn opa ging verhuizen en wij gingen toen hiernaartoe verhuizen en soms ben ik bang dat de geest van mijn oma er hier nog is maar aan de andere kant was ze heel aardig dus kan ze ook niks kwaads in de zin hebben soms voel ik echt de aanwezigheid van geesten/of een god ik weet het niet precies maar ook een keer maakte ik bij mij in de straat met het mobieltje van mijn buurjongen een foto en toen zagen we opeens een lichtbol op de fotot en we wisten niet wat dat was dat was echt eng en nog steeds heb ik daar geen goede reden/verklaring voor.

o ja en dat eerste is GELOGEN. hahaha ik heb nog nooit iets gezien maar wel gevoeld of gehoord. Ik hoorde trouwens ook een keer boven zachte voetstappen en ik hoorde gemiauw....

hahahaha geintje ik heb 2 katten haha dus voetstappen op de trap hoor ik regelmatig :schater:

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Delen op andere websites

[...]

maar ook een keer maakte ik bij mij in de straat met het mobieltje van mijn buurjongen een foto en toen zagen we opeens een lichtbol op de fotot en we wisten niet wat dat was dat was echt eng en nog steeds heb ik daar geen goede reden/verklaring voor.

Dat is waarschijnlijk een orb :)

Kan je meschien die foto plaatsen?

Delen op andere websites

Je bedoelt het als een geintje, maar het klopt dat als je sommige drugs op hebt dan ga je dingen verbeelden

Ik bedoelde het als een geintje maar ik wist het ook, niet uit eigen ervaring natuurlijk. heb ooit werkstuk moeten maken over hallucinerende drugs :puh:

Ontopic : zelf heb ik nog nooit echt iets spookachtigs meegemaakt. alleen een keer toen ik door het bos fietste met een paar jongens om half 3 snachts ofzo(we waren uitgeweest maar we hadden niet echt veel gedronken, 2/3 pilsjes) en toen zagen we ineens een flits en 3 sec later vielen de 3 jongens die achter mij fietsten ineens om, terwijl ze niet eens elkaar raakte omdat ze een meter of 3 achter elkaar fietste. best raar, maar niemand wist hoe het kwam en het kwam ook niet door een uitwijkactie omdat het zo donker was in dat bos en niemand een lamp aan had en je dus amper 3 meter vooruit kon kijken. gelukkig konden we evenlater weer verder fietsen :D

En nee we waren niet zat :puh:

Bewerkt: door Dikbuik
Delen op andere websites

o sorry dat was al jaren geleden die heeft ie denk ik nie meer sorry maar je MOET me geloven ik zweer het op me leven dat ik dat ZAG(ik zweer niet dat het er echt was maar ik zweer wel dat ik het ZAG)

Ik geloof je ook wel hoor :)

Maar This jammer dat je die foto niet meer hebt :N

Ik was er eigelijk wel benieuwd naar. Maar maakt niet uit :)

:cya:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...