Jump to content

Spookverhalen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Erg intressant

Om even terug te komen op die "Orb"

Orb

Orbs zijn reflectie's van kleine stofdeeltjes,als je een maakt met een fotocamera,of een zaklamp.

Orb's zijn heel natuurlijk,Je vind ze vaak terug in kleine stoffige kamers,bossen enzovoort,daarom omdat mensen zijn ingesproken door films stoffege kamers zijn griezelig,en die orbs,maken ze dan nog banger omdat het zogenaamde gevangen geesten zijn.

Orbs

Mensen geloven dus dat orbs Zielen zijn die niet van de aarbodem afgeraken,aldus ik ook,maar toch is het bewezen dat het stoffdeeltjes zijn.

uw trouwe paranormaale freak IB :engel:

Bewerkt: door ICE BANANA
  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

kennen jullie het programma 'Scary but true' dat vroeger op Fox Kids(nu Jetix) kwam? Dat ze geesten filmden en zagen enzo dat was echt FAKE! Maar toen was ik nog klein en vond ik het heel eng en kon ik er niet meer van slapen in de nacht. Verder hoorde ik ook nog van die stomme verhalen dat als je op een wit t-shirt 'Devil' schrijft, dat je om 12 uur de duivel ziet, en dat als je om 12 uur 's nachts(weet niet of het winter- of zomertijd is :puh:) drie keer 'Bloody Mary' in de spiegel zegt, dat je dan een schim achter je ziet in de spiegel. En als je het dan nog 3 X zegt dat je dan van achteren doodgestoken zou worden wat een onzinverhaal haha ik heb het allebei geprobeerd en het is echt verzonnen mensen lig hier maar niet wakker van dit is een broodje aap mense :bonk::bonk::bier:

het is 10 keer Bloodymary,er zijn geruchten,dat er een meisje dat riep dat achter haar de muren vol bloed waren,ze keek om en alles was weg,echt vaag,weerd al es gepost ofzo.

ja, en er was ook zoiets dat je moest zeggen en dan zie je jezelf dood in de spiegel het is allemaal VERZONNEN!

maar geesten ja dat is wel weer iets anders he dat is nog steeds onverklaarbaar

dat er een meisje dat riep dat achter haar de muren vol bloed waren,ze keek om en alles was weg,echt vaag,weerd al es gepost ofzo.

ja, en als je dan buiten met een spiegeltje dat zegt, dan zijn er geen muren waar bloed op kan zitten ONZIN ONZIN ONZIN!!!!

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:
kennen jullie het programma 'Scary but true' dat vroeger op Fox Kids(nu Jetix) kwam? Dat ze geesten filmden en zagen enzo dat was echt FAKE! Maar toen was ik nog klein en vond ik het heel eng en kon ik er niet meer van slapen in de nacht.

Daar keek ik altijd naar!

Mijn zus ook joh, en die zei eens: "Wes, check dit man...."

Ik eens even kijken....

En ik werd zo bang er van he, ik had 2 dagen geen oog kunnen dicht doen.

Mijn hond sliep zelfs bij me, ik was echt bang, maar durfde het niet te vertellen.

Dus ik zat er maar mee, later kwam mijn ander hond er ook bij.

En ik werd langzaam wat rustig, maar één ding, ik ga er ook nooooit weer na kijken.

Ik snap ook niet hoe dit op een Kinderprogramma kan.

Dit was altijd voor 6 jaar en ouder.. nou, echt pure onzin!!

Dat was echt wel voor 16 jaar en ouder.

Later, werd het nooit weer op Foxkids uitgezonden!

Geplaatst:

dat was echt zo NEP! Ik was vast debiel dat ik er zo bang voor was maar echte geesten is iets anders maar dit was ZO nep!

Mensen vinden dat tuurlijk onzin,kijk vroeger daar gebruikte men in Films gewoon een doek om weer te geven,natturlijk vinden dat ze onzin.Als je echt te maken hebt,zeer zelden moet je gewoon gaan naar een spiritueel iemand,pastoor,medium.etc

Foxxkids,een programma over geesten? hoelaat was dat? het is niet verantwoord om zulke dingen uit te zenden als er zo een jonge kijkertjes kijken :duh:

@ùWesley

Dat vind ik onverantwoord,echt waar,het werd waarshijnlijk stop gezet omdat er klachten binnen kwamen van bezorgde ouders die een pijne rug hadden van onder htet bed te kijken enn in de kast...

dat was echt zo NEP! Ik was vast debiel dat ik er zo bang voor was maar echte geesten is iets anders maar dit was ZO nep!

Jij en ik waren nog jong.

Dit was wel even 2-4 jaar geleden hoor dat dit voor het laatst werd uitgezonden!

@Ice Banana: Dit werd gewoon midden op de dag op TV uitgezonden!

Bewerkt: door Wesley_GTA

Sorry dat ik hier zoooovéééél post maar dit blijft een boeiend onderwerp!

Echt gebeurd let op,

Het is rond 3 uur snachts ik kom wakker,en doe men ogen open,niet speciaal,maar in de hoek van mijn aamer zag ik een doorzichtige witte schim,echt heel vaag,het leek een volwassen vrouw met lange haren en een gewaad aan,het keek naar buiten,sindsdien vraag ik me echt af of het niets te maken heeft met de passie voor bijgeloof.

na het voorval stak ik vol bange moed het licht,beweegloos aan,zodat "het" me niet zou horen ofzo,ik klikte het licht aan,en het was weg,uiteindelijk,ben ik er niet bang voor,het lijkt een vertrouwelijk persoon ^^

Geplaatst:

o ik zie in je profiel dat je ook van '93 ben ja wij waren toen nog jong en ik geloofde alles wat me toen verteld werd maar ik had je verkeerd begrepen Wes ik d8 dat je bedoelde dat je het NU ook nooit meer zou kijken maar mij lijkt het wel leuk als het weer op TV komt(natuurlijk niet op jetix maar op veronica ofzo) want dan zou ik echt enorm lachen om al die overdreven bange kleine acteurtjes

Geplaatst:
o ik zie in je profiel dat je ook van '93 ben ja wij waren toen nog jong en ik geloofde alles wat me toen verteld werd maar ik had je verkeerd begrepen Wes ik d8 dat je bedoelde dat je het NU ook nooit meer zou kijken maar mij lijkt het wel leuk als het weer op TV komt(natuurlijk niet op jetix maar op veronica ofzo) want dan zou ik echt enorm lachen om al die overdreven bange kleine acteurtjes

Ik heb helemaal niks met geesten verder.

Dus, ik hoef er ook niet meer naar te kijken.

Ik kijk meestal alleen naar Discovery, of Cartoon Networks :puh:

Maar ik ben echt niet zo kinderachtig om nog naar zulke maffe programma's te kijken.

Geloof er toch niks van geesten..

ik geloof het wel, door al die ervaringen van mezelf.

Zelf heb ik erg veel verhalen maar 1 vond ik er toch wel heel mooi en dat was deze:

Er waren kinderen aan het glaasje draaien, en toen vroegen ze waneer ze dood gingen.

De geest antwoorde met: zometeen, en ze vroegen dus hoe dan? en de geest je krijgt een auto ongeluk.

De meisjes zijn toen heel de tijd op hun kamer gebleven zonder buiten te komen, toen ze van de trap gingen lopen lag er een klein speelgoed autotje op de trap en daar is ze van af gestuikeld en dood was ze.

HAHAHAHA een AUTO ongeluk!! HAHA die vind ik goed :schater:

ik was gisteravond om twaalf uur naar bovengegaan.

toen ik boven kwam stonden er 3 flessen Sisi.

vannacht hoorde ik voetstappen op de trap. ik d8 dat het mijn moeder was, maar die zou pas om 5 uur vanochtend thuiskomen. ik was bang, maar werd opeens in licht wakker. ik realiseerden mij, dat ik van angst was flauwgevallen, of weer van moeheid was gaan slapen. ik was om 7 uur wakker en liep naar beneden.

Mijn moeder sliep, ik liep naar beneden en zag dat er beneden aan de trap 3 flessen stonden. 3 lege Sisi-flessen. ik keer naar boven en zag dat er geen flessen boven aan de trap stonden. ik keek weer naar de flessen en zag een beetje viezegeit op alledrie de flessen. een soort zwarte stof. het leek wel houtskool.

ik vroeg mijn moeder om 10 uur toen ze beneden kwam of zij ze had verplaatst. maar zij andwoorden dat ze de flessen niet eens had zien staan toen ze thuiskwam. Niet beneden, Niet boven.

nou kijk, DAT soort dingen gebeuren bij mij ook wel eens echt vet creepy...

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Zelf heb ik erg veel verhalen maar 1 vond ik er toch wel heel mooi en dat was deze:

Er waren kinderen aan het glaasje draaien, en toen vroegen ze waneer ze dood gingen.

De geest antwoorde met: zometeen, en ze vroegen dus hoe dan? en de geest je krijgt een auto ongeluk.

De meisjes zijn toen heel de tijd op hun kamer gebleven zonder buiten te komen, toen ze van de trap gingen lopen lag er een klein speelgoed autotje op de trap en daar is ze van af gestuikeld en dood was ze.

--------------------------------

HAHAHAHA een AUTO ongeluk!! HAHA die vind ik goed :schater:

-------

Omdat je er nu tegenkan, hoef je niet elke keer zo dom te reageren. En ook haal je hele oude posts naar boven.

Bewerkt: door -Niels-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...