Sunray Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2006 Wat ik ook best raar vind is dat katten(ook mij kat) Altijd raar kijken naar iets. Bv:ik was aan het kijken aan televisie me poes zat op de tafel te slapen. Plotseling was hij geschrokken wakker gekomen en keek naar boven hij keek er heel lang naar. En hij beweeg met ze'n ogen net alsof het beweegt. Ik streelde hem en het was alsof hij me niet voelde hij keek steeds naar boven. En plotseling ging hij weer slapen net alsof er niets gebeurd is. En ik zie dus echt niets boven. Ik heb ook gehoord dat katten geesten konden zien. Wie weet was het dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2006 Hoezo heb je dat gehoord dan ik heb ook een kat (sindsdien) en die kijkt nooit raar. Ik heb wel eens gezien dat mijn oude kat (dood) altijd als hij naar buiten liep voor een hek bleef staan bij het bos (achter ons huis) hij mocht altijd in het bos lopen maar deed het nooitzonder ons. het hek zag er oud verroest uit en was van een huis waar niemand woonde nu woont er wel iemand en heeft het hek weg gehaald. De kat deed nooit meer vreemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jantje III Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2006 ik weet niet of het waar is maar mijn vriend heeft het verteld: nou hij woont in een huis die al meer dan 100jaar oud is en s'avonds hoorde die een geluid en zijn zusje ook ze liepen door de gang en ze zagen ineens heel veel licht daar zagen ze ineens een vrouw en die vroeg wat ze allemaal wat ze gedaan hadden best wel eng eigelijk maar het was wel een hele aardige vrouw misschien is het de vrouw die er vroeger heeft gewoont en dat ze terug is gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2006 Wat ik ook best raar vind is dat katten(ook mij kat)Altijd raar kijken naar iets. Bv:ik was aan het kijken aan televisie me poes zat op de tafel te slapen. Plotseling was hij geschrokken wakker gekomen en keek naar boven hij keek er heel lang naar. En hij beweeg met ze'n ogen net alsof het beweegt. Ik streelde hem en het was alsof hij me niet voelde hij keek steeds naar boven. En plotseling ging hij weer slapen net alsof er niets gebeurd is. En ik zie dus echt niets boven. Ik heb ook gehoord dat katten geesten konden zien. Wie weet was het dat? Dan denk ik eerder dat hij een vliegje zag ofzo da heeft mijne ook vaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lady Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Ik heb de afgelopen nacht al jullie verhalen doorgelezen. Das allemaal niet mis wat er hier staat. Zelf heb ik ook een aantal dingen meegemaakt. Zo hadden wij ook een geest in huis. Het is alweer een tijd gelden. In het begin beteede ik er weinig aandacht aan en negeerde het zo'n beetje. Maar hoe meer ik het negeerde hoe duidelijker het allemaal werd. Ik heb het over plagerijtjes. Mijn boekentas weer uitpakken zodat ik zonder boeken op school kwam terwijl die tas zwaar genoeg was om te denken dat er boeken in zaten. Een keer zelf mijn kat in de boekentas gestopt. S'nachts steeds gefluister maar steeds zo zacht dat je twijfelt of het echt is. Op een keer vertelde ik dit aan mijn vriendin samen met mijn zusje. Zij is een wiccan dus ze wilde wel even kijken of het wel "echt" was. Komen we thuis aan loopt er iemand als een gek op de trap op en neer. We schrokken ons echt kapot!!! Het was nog nooit zo duidelijk geweest. We besloten dus deze demon uit te drijven want ondertussen wisten we ook zijn naam. Die was niet echt fris. Het bleek letterlijk vertaald de met bloed bevlekte te belteken. Nu had ik ook het verhaal van boody mary gehoort en ik neem dan liever het zekere voor het onzekere en probeer het maar gewoon niet. Na dit voorval geloofde ik het echter zeker wel. We zijn met het uitdrijvingsritueel begonnen. DOODENG!!! Maar goed. toch maar doen. We waren allemaal de kamer uit. Hiervoor moet ik vermelden dat er in de kamer een wierrookhouder ston waarvan je de bovenkant eraf kan halen waar we de wierrook in de gaatjes hadden gestopt. drie stokjes. Verder stond er een schoteltje met drie waxinelichtjes en een bakje met zoutwater. We kwamen terug inde kamer. Er stond met OPGEDROOGT zout op mijn spiegel de woorden bloody mary, en het bovenste gedeelte van de wierrrookhouder leunde op de drie wierrookstokjes op de drie waxinelichtjes die ineens uitwaren en het onderste gedeelte stond ernaast. Toen we beneden kwamen zagen we buiten in de tuin een zwarte schim. Ons ritueel heeft blijkbaar gewerkt want nooit vond ik meer mijn kat in mijn boekentas of waren er vreemde dingen in mijn kamer. Ik heb nog een aantal andere ervaringen maar die zijn voor een volgende keer. Ik sluit af met een waarschuwing voor iedereen. ROEP GEEN GEESTEN OP EN BEMOEI JE NIET MET DINGEN WAAR JE GEEN VERSTAND VAN HEBT!!! >>> Door Lantyz: Één topic hierover is meer dan voldoende. Derhalve samengevoegd<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Ik vind het nogal heel erg ongeloofswaardig.... Maar ik heb geen ervaringen met geesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Eigenlijk kan ik me zo gauw niks bedenken. Wel gaat heel vaak de douchedeur uit zichzelf heen en weer, maar dat zal wel tocht zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Ik heb eens een beste eng verhaal gehoord... Heeft iemand al eens het verhaal gehoord, dat iemand(een jongen van ongeveer 13) voor de spiegel ging staan, met vier kaarsjes, en iets zei tegen de spiegel (ik weet niet meer wat), iets met "bloed, moedertje bloed" of zoiets. Een onbekende windvlaag kwam uit de spiegel, die hem de rillingen over zijn ruggengraat bezorgde. De ijskoude windvlaag kwam hem achterna, en hij rende weg (het was middernacht toen hij die "geest" opriep). naar buiten naar de kerk, daar ging hij bidden. De volgende dag werd hij dood gevonden in de kerk, In een grote plas bloed, terwijl hij geen enkele wond had waar het bloed uit kan zijn gestroomd... Creepy... Ik kan wel tegen horrorfils als Saw enzo, en The Texas Chainsaw Massecre en Hannibal en dat soort films (met slachtingen door mensen berricht), maar met geesten vind ik het echt doodeng Mensen kan ik met mijn honkbalknuppel meppen, geesten niet Bewerkt: 31 januari 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cenzy Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Haha Marty Doet me denken aan " The Candyman " . Maar ik heb ook wel eens iets grellig meegemaakt. Dus ik lag in m'n bed ( ongeveer 20 minuutjes nadat ik was gaan slapen ) en opeens hoorde ik een geluid. aléz , een geluid, Het was dus iets dat op onze trap liep. Het waren zo onze 3 laatste treden die geluid maakte. En ineens ze m'n mama : Wie is er hier aan't spoke ( zo ze vroeg dus wi dat er naar benede ging he ) Ik verschoot en ineens de drie trappen bewegen terug en ik loop naar m'n mama haar kamer , enóóórm snel !! Ik ging dus kijke met m'n mama want ze had toch ook schrik hoor Maar we vonden niets .. Het was echt wel best grellig als je opeens zo je trap geluiden hoort maken. Je kan zeggen dat gewoon de trap kraakte , maar het was echt het geluid of iemand naar boven ging Best Creepy Ciaooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sophianumgamer Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Ik heb ook eens iets griezeligs meegemaakt, wat te maken had met een huis waar wij vroeger woonden. Een paar dagen voordat we gingen verhuizen (omdat mijn ouders gingen scheiden), zag ik in mijn kamer (waar het overigens ALTIJD koud was, hoe hoog de verwarming ook stond) een vrouw staan. Ik heb me omgedraaid, maar bleef af en toe kijken en bleef die vrouw zien. Een paar jaar later vertelde ik het aan mn vader en beschreef hem die vrouw. Hij schrok zich te pletter en vertelde mij dat dat de vrouw was die vóór ons in dat huis had gewoond en ook in het huis was overleden. Verder zijn er nog meer vreemde dingen in dat huis: - Mijn vader en moeder hebben regelmatig geklop gehoord, terwijl er niemand was! - Wij hadden een parkietje. Toen wij op vakantie waren, is onze oom in het huis geweest voor wat klusjes. Toen hij een keer terug ging naar het huis, was opeens het parkietje onthoofd! De deur was niet opengeweest en ook het deurtje van de kooi was nog dicht! Bovendien was het hoofd er "netjes" (in een rechte lijn) "afgehakt". - Er is ook een video gemaakt van het huis, die van goede kwaliteit is. Op één punt na: op het moment dat mijn kamer in beeld komt, komt er enkele seconden lang een "ruis" door het beeld. - Er is ook ooit iets kwijtgeweest (het lusje van een handtas), dat enkele jaren later in een ander deel van het huis gevonden werd. Erg vreemd allemaal. Gelukkig dat ik er niet meer woon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bright Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 ik heb ook een aantal dingen mee gemaakt, 1: ik reed eerst met een oud collega van me moeder over de snelweg, in porsche. ongeveer 140 km per uur toen ik opeens in mijn ooghoek een een auto opde verkeerde rijbaan zag rijden. ik keek beter en hij was weg. 2: een aantal mensen waren geesten aan het oproepen op school en ze vroegen of die geest een teken kon geven, bijvoorbeeld alleposters van de muur af laten vallen, niets, de bel ging we gingen naar ons volgende lokaal en alle posters lagen van de muur af, tijdens die les gingen ze weer geesten oproepen en vroegen weer om een teken en toen viel opeens het licht uit, alleen in ons lokaal, en na 20 seconden gingen ze weer aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denise^ Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 dat kan hoor :huh: Ga nou maar weer ontopic. Je hebt te veel films gekeken :guilty: je kan wel dood vallen van de schrik.. voorbeeld. mijn buurman had een hartaanval. zijn vrouw rende naar de buren*niet wij dus maar aan de andere kant* dus die man en die vrouw lopen bij onse buren nar binnen en die man schrikt zo omdat hij die overleden man ziet liggen dat hij zelf ook dood schrok:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 Ik geloof er totaal niet in. Alleen wij hebben in de kamer zo'n klein lampje (die je met een rond bolletje kan dimmen en veller maken) Soms gaat opeens die lamp heel fel worden en dan weer dimmen, maar om nou meteen de geesten de schuld te geven Komt gewoon dat de stroomsterkte op het lampje gedimt moet worden waarschijnlijk kan dat lampje die stroom niet altijd even goed dimmen waardoor hij opeens veller wordt. Eigenlijk best logies te verklaren. Ik heb ook weleens dat de douchedeur opeens dicht gaat of laatst dat iets van het bureau valt zonder dat het raam open staat. Maar daar verklaar ik weer voor toch van beneden dat naar boven stroom en daardoor valt er iets ligts van het bureau of gaat de douchedeur dicht. Ik ga me er verder ook helemaal niet in verdiepen of me aanpraten dat er geesten bezig zijn, daar mee zit je je zelf ook alleen maar op te fokken dat heeft dus geen enkele zin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 In het oude huis van mijn zus (flat, 3e verdieping) ging wel eens de dvd-speler open en dicht en er stond in die hoek ook een lampje dat steeds aan en uit ging, toen had ze de stekker er soms maar uit getrokken.. deed ie het soms nog.. en als de ramen en allemaal dicht waren ging er een windvlaag door het huis niet bizar een harde windvlaag maar wel dat de gordijnen en planten enso gingen bewegen.. doodeng toen ik het hoorde.. horror kan ik wel tegen maar spoken nee dankje .. en geesten oproepen zal ik nooit doen.. ik weet niet of het waar is maar als je er iets over hoort is het 99/100 keren slegt dus no thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dikbuik Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 je kan wel dood vallen van de schrik.. voorbeeld. mijn buurman had een hartaanval. zijn vrouw rende naar de buren*niet wij dus maar aan de andere kant* dus die man en die vrouw lopen bij onse buren nar binnen en die man schrikt zo omdat hij die overleden man ziet liggen dat hij zelf ook dood schrok:P Ja zoiets had een meisje in mij klas ook, haar opa ging dood en op het moment dat hij stierf kreeg haar oma een hartaanval van de schrik en overleed. in 10 min allebei je opa en oma kwijt waar je bij staat. echt zielig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.