BoDyLoTioN Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ik weet niet of dit gewoon verbeelding was ofso maar.. Vroeg sliep ik altijd met licht aan op de gang.. gewoon deur dicht want ik heb raam boven me deur dus.. maar ik keek dan soms naar het punt waar het licht op de muur zeg maar ongeveer eindigde en waat het zwarte beeld/ niet verlichte deel van me kamer begon die rand.. ik zag dan soms daar het licht 2/3 cm 'kleiner' worden, dus dan zou je denken dat het donkerder word in je kamer.. maar das was niet zo.. En ik heb dat nu nog steeds, soms als ik in bed lich hoor ik alsog me monitor (LSD scherm) dus die zijn niet zwaar, alsof hij door zakt.. dat hij zwaar word dan hoor je zoon gekraak, soms heb ik het zelfde als met mijn tv.. Reageren
Gino99 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Het was net als gisteren.... 19april 2005:Ik ging bij me neefje en nichtje slapen.Het was een donderende avond...De moeder van me neefje en nichtje was werken de vader zat in de kelder iets te doen me neefje zat onder voetballen te kijken,en ik en me nichtje keken boven Mayday Mayday (Programma met vliegtuigrampen).Maar opeens kwam het het licht flikkerde een keer aan en uit er kwam een blikseminslag,het vliegtuig stortte neer op de TV.Ik keek even gauw naar me neefjes kamer en daar zag ik een donker zwarte vlek in de lucht met twee gaten.Dat moment zal ik nooit vergeten.... Bewerkt: 19 februari 2007 door gino99 Reageren
Boris H. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Ik heb ook wat vreemde dingen, Een broer van een leraar van mij had een paar jaar geleden een oud huis gekocht. Hij woonde daar met zijn vriendin maar ze hoorden iedere nacht gestamp op zolder, echt heel hard dus geen zacht geklop ofzo. Ze durfden niet te kijken maar hij vertelde dat een kaar een neef van hem op zolder is gaan kijken en dat er op de zolder een kist vol oude pilotenkleren stond. Ze hebben die kist er toen af gehaald en weggegooid. Ze hebben nooit meer last van herrie gehad. Later kregen ze van de vorige bewoner een verhaal te horen over zijn zoon. Die zoon was in zijn vrije tijd als hobbie stuntpiloot. Hij vloog in de buurt en vloog altijd als groet laag over het huis. Op een gegeven moment is dat misgegaan en is hij neergestort. In die kist zaten zijn kleren... En met mijn kamer is ook iets vreemd's volgens mij. Wij wonen in een oud huis(vroeger een boerderij) van voor de oorlog. Mijn kamer was vroeger de hooizolder. Er zitten houten balken e.d. en in een balk zitten ook kogelgaten. Het schijnt dat hier(in mijn kamer) in de oorlog een engelse soldaat is doodgeschoten. Die engelse soldaat is een jaar of 8 geleden in de boomgaard naast ons huis gevonden, hij lag begraven onder de grond. Het vreemde aan mijn kamer is dat het altijd heel erg koud is, hoe hoog de verwarming ook staat het is echt altijd heel koud. Ook tocht het vaak terwijl alle ramen e.d. dicht zijn. Het tocht dan niet hard maar je voelt een windje. Best vreemd, maar die soldaat is dus echt want die is onder de grond naast ons huis gevonden met graafwerkzaamheden voor een waterleiding. Hij lag nog helemaal in pak(wel verrot). Hij is na onderzoek naar engeland gevolgen om daar bij zijn familie begraven te worden. Gratz, Boris H. Bewerkt: 23 februari 2007 door Boris H. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Weten jullie wat het is. Als jullie wat horen moeten jullie gewoon gaan bidden tot God. Ben je gelovig of niet, dat maakt niet uit. Daarom geloof ik ook in God, omdat God mij helpt in de moeilijke en makkelijke tijden. Geesten van mensen die in hun huizen zijn kan niet, mensen die gestorven zijn zijn nog geeneens op deze wereld. Het zijn gewoon geesten die zich voordoen als een mens. En ik vertel je één ding. Het beste is gewoon om te vragen of God je wilt beschermen tegen de boze machten en krachten. Geesten hebben geen kans als je God als Vader hebt. Ik kan geeneen spookverhaal vertellen, maar geloof wel van alles wat er is gebeurd bij jullie. Soms is het verbeelding zoals een zwarte vlek op een muur als je in een fel licht op in de zon hebt gekeken. Maar als je kijkt in God's Licht zul je daarna geen zwarte vlek zien, maar hoop op een nieuw leven. Pas op voor geesten, pas op voor ze. Veel mensen spelen met hun, en vinden dat nog leuk ook. Maar de problemen komen vooral daarna. Veel mensen die glaasjes hebben gedraaid krijgen problemen als ze 's avonds gaan slapen. Posters die van de muur vallen met de punaises nog in de muur. TV of radio die opeens aangaan. Schaduwen die op je muur verschijnen. Maar voor al deze dingen hoef je niet bang te zijn als je je hart hebt gegeven aan de Heere. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Allemaal crepy. Ik he ook al erg veel creepy dingen in mij leventje gehad. 1. aantal jaren geleden ging ik bij een vriendje slapen op zijn verjaardag. we waren de hele nacht wakker. we vertelden in het begin van de nach enge spookverhalen aan elkaar die we van het internet hadden gehaald. toen was ik nog een bange kip en mijn vrienden ook en we gingen dus de rest van de nacht niet meer echt slapen dus gingen we maar in de nacht wat achter zijn computer klooien en wat bordspelletjes doen. totdat ineens de stroom uitviel. 2 minuuten later ging de stroom weer aan. wij allemaal waren het lazeroms geschokken van iets dat op een soort van zijn overleden opa leek. echt creepy. 2. groep8 2 jaar terug. We gingen op schoolkamp op dag 1 was het leuk en laggen toen gingen we in de nach het smokkelspel spelen in de nacht dat is dat je met zakjes coke (meel) naar een anderkant van het bos moest lopen zonder gepakt te worden door een leeraar. sommige kinderen beweerde dat ze door iets zwarts en donker waren aangevallen. dag 2 spooktocht. in de avond rond 7 uur gingen we slapen. rond half 12 werden we wakkergemaakt en moesten we een beedje eten toen om half 1 gingen we op pad in groepjes van 5. een heel erg leuk meisje ging terug omdat zze zei dat ze spoken had gezien heel de 2 klassen waren in rep eb roer. ik ging haar zoals gewoonlijk troosten totdat mij groepje als 3e aan de beurt was. we gingen lopen we schkken ons rot van een leeraar in de boom die zij "DOORLOPE JULLIE" maar daarna schok ik me echt het lazeroms. ik durfde van een groot zwart ding niet meer door te lopen dus ik ging bij een leeraar zitten met een zaklantaar in mij handen voor het geval dat ik nog zoiets zag. dat gebeurde dus niet toen moest ik met het latste groepje mee groepje 5. daar zat ook nog een leuk meisje in. maar onderweg kwam ik weer zo iets groot en zwarts tegen. ik gilde het uit. en viel bijna flauw. toen ongeveer een kwartiertje ofzo het leek wel uuren later wwaren we bijna aan het einde ik hoorde van eimand dat er 2 leerlingen waren vauwgavallen. Dat bleef niet bij 2. nog geen 10 min later fiel ik ook vlauw ik werd pas rond 4 uur weer wakker allemaal door de angst. voor de rest was het daarna niet meer zo bizonder. 3. vledeweek ging ik snact mijn bed uit om wat te drinken te halen maar snacht voelde het wel alsof er iets in mijn nek stond te hijgen ik keek om en zag niemand ik draaide weer om en het begon weer ik slog mijn hand naar achter en het voelde alsof de lucht ietsje diker was geworden. vreemd dacht ik er moest wel een verklaring voor zijn. had ik mijn water opgedronken liep ik terug en op precies de zelfde plek voelde ik dat gehijg weet ik pakte een bezen sloeg om mij heem maar er was niks? vreemd. kon de rest van de nacht bijna niet meer slapen. na 2 uur viel ik weer in slaap. 4. Ik heb ook de laatstetijd last van deja vu. Kijk ik ben meestal niet zo snel bang te krijgen en er moet voor alles wel een verklaring wezen maar voor sommige dingen kan je die niet zo snel vinden. en dit waren nog maar een paar dingen die in mijn leven waren gebeurt. Oowhja en nog wat dit is allemaal echt gebeurt want ik lieg bijna nooit en al helamaal niet over dit zoort dingen. rinaldootje EDIT: ik heb een vraagje weet iemand wie accout nummer 666 is. Bewerkt: 23 februari 2007 door rinaldootje Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 ik heb een vraagje weet iemand wie accout nummer 666 is.Jawel hoor, dat is Gangboy, een zogenoemd postless person. Ik weet niet of je zo bijgelovig bent dat je dat lid gebanned wilde hebben of iets dergelijks, maar het lijkt me niet iets om je druk om te maken. Zoiezo zou ik me niet al te druk maken om spookverhalen en dergelijke, want van wat ik hier allemaal in het topic lees is weinig erg geloofwaardig. Ik kan dan ook geen schitterend smeuïg spookverhaal vertellen, want die heb ik nou eenmaal niet meegemaakt...*Klopt 3 x af op hout* ... of ben ik nu bijgelovig? Reageren
Proximitus Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Veel dingen die hier worden verteld geloof ik niet.. Meestal is het gewoon verbeelding van de een of ander. Deja Vu momenten heb ik wel. Meestal in de vorm van een droom. Dan beleef ik iets wat ik eerder heb meegemaakt, maar dat had ik dan een x aantal dagen gedroomd. Toekomstdromen ofzo Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Wie zal het zeggen, wie zal het zeggen... Maar zoals de meeste onder ons hebben ze nog een uitgebreide fantasie, no offence hoor. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 ik weet nog n keer dat ik op me kamer zat en dat ik de poort open hoorde gaan en ik liep naar beneden ik was van plan om de poort weer dicht te doen ik deed dus de achter deur open en toen in een keer ging de poort vet snel dicht :S er stond helemaal geen wind ofzo dus ik schrok me de pleuris het was ook pik donker dus ik zag bijna helemaal niks dus dat was wel creapy Reageren
Boris H. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Met deja-vu's heb ik het vaak anders. Meestal is een deja-vu dat je iets meemaakt en dan achteraf denkt; dit heb ik al meegemaakt? Ik heb soms als ik iets doe het gevoel van ik heb dit al meegemaakt maar dan weet ik al vooraf wat er gaat gebeuren. dus wat er na mijn deja vu zal gebeuren weet ik al en dan denk ik; nu gat er dit en dit gebeuren en dan gebeurt dat echt. best creepy. Gratz, Boris H. Reageren
EXIT Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 ik heb dat soms ook. ik had eens een droom en de volgende dag gebeurde dat ook (was eigelijk wel een saaie droom) Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Laatst was er een lamp in de kelder die deed het niet meer, Ik was gewoon een tijdje in de ruimte waar het gat naar de kelder zit, toen zij een vriend van me ineens dat het leek alsof het licht aanstond, en het licht stond echt aan. VAAG....... Een wekker waarvan de batterij leeg was stond naast mijn bed, en ineens hoor ik wat tikken, het was de wekker. De wijzer ging niet verder ofzo daar was de batterij te zwak voor, maar hij bewoog wel Deze twee dingen binnen 2 dagen. Erg vaag.... Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Ik heb soms wel eens van die "pesterijtjes" van geesten, maar heel soms. Echt raar, dan gaat me radio harder, zonder dat ik eraan draai enzo. Van dat soort dingen, eerder irritant dan eng, want het gebeurt echt niet vaak. Wat ik ook best raar vind is dat katten(ook mij kat)Altijd raar kijken naar iets. Bv:ik was aan het kijken aan televisie me poes zat op de tafel te slapen. Plotseling was hij geschrokken wakker gekomen en keek naar boven hij keek er heel lang naar. En hij beweeg met ze'n ogen net alsof het beweegt. Ik streelde hem en het was alsof hij me niet voelde hij keek steeds naar boven. En plotseling ging hij weer slapen net alsof er niets gebeurd is. En ik zie dus echt niets boven. Ik heb ook gehoord dat katten geesten konden zien. Wie weet was het dat? Ja, mijn kat heeft dat ook wel eens, eerst dacht ik dat ze echt geesten konden zien. Maar ik heb laatst bedacht wat wel het bewijs kan zijn dat dit niet zo is. Want mijn andere kat is 3 weken geleden in de rivier hier gevallen, en verdronken. Mijn andere kat kijkt nog steeds wel eens naar de leegte, maar ze zit mijn andere kat de hele tijd te zoeken(want ze heeft hem niet meer gezien sinds die dag), en als ze geesten kon zien zou ze ook zijn geest kunnen zien, en zat ze dus niet zo te miauwen van "waar is Felix." Bewerkt: 27 maart 2007 door Clowntje_93 Reageren
GTAVC Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 1 Dit jaar ben ik ook op schoolkamp geweest en dat was afgesloten gebied met allemaal heken en een grote poort van de eigenaar en snachts liepen er van die herdershonden van de eigenaar voor de veiligheid waren echt lieve beesten maar begonen te blaffen als ze iemand zien en midden in de nacht begon een van die honden te blaffen dus de eigenaar de voetbal lampen aan die op het veld enzo staan en er was helemaal niks te vinden maar die hond bleef maar door blaffen en ook er lag daar achter een afgesloten voetbald veld wat wegehaald werd om ruimte te maken voor die eigenaar daar om uit te breiden en wij hadde een bal mee en die hadden we over dat hek geschoten en het begon al een beetje donker te worden dus ik klim same met Onur en Kyle over dat hek en toen het net van de goals te bewegen alsof er iemand in klom en de bal lag vlak bij da goal ik pak hem en opeens hangt da hek weer stil wij wegrennen en toen leek het net of er iemand in de cabine van de shovel zat waarmee het puin mee werd geruimd dus wij rennen weg en klimme met de bal weer over da hek en toen we de volgende ochtend bij da veld gingen kijken leek het of de shovel van z'n handrem was gegleden en naar voren gerold was maar dat wiste we niet zeker want we woude daar zo snel mogelijk weg 2 vorig jaar met oud en nieuw hadden wij zo'n vuurpijl die uit elkaar knalt gekocht en die hadden we in een fles met zand gezet en op eens viel die fles om dus ik ren met me neefies naar binnen en toen we de deur open deden meende me jongste neefje een zwarte schim te zien Reageren
Aeroplane Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik gisteren , ik voelde 3x iets aan mijn achterhoofd blazen of iets zoals dat. Ik kreeg bang na 2 keer en zat alleen thuis. Na de 3de keer heb ik gebeden en voelde niets meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.