Jump to content

Spookverhalen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zelf nooit dingen mee gemaakt maar wie heeft wel eens van die gevoel dat je altijd bekeken wordt?

En soms ook als ik slaap hoor ik beneden geluiden en de trap soms ook het lijkt best gek maar het lijkt alsof in iedere huis altijd iets gebeurd vooral ' s nachts mischien komt het omdat het volle maan is dat er dan van die rare dingen gebeuren?

Het kan best dat er geesten zijn of wat voor soort iets het ook is ik keek vroeger naar dat programma op Discovery genaamd ' A Haunting ' mischien kennen jullie dat?

Volgens mij is dat programma er nog maar als iemand iets erover weet kan ie even dan zeggen wanneer het begint?

Maar even verder over die spookverhalen.

Ik vind vooral zo raar je bekeken word van achter altijd alsof echt iemand vlak achter je staat die je niet ziet, maar het is ook altijd zo dat een menselijke oog niet altijd dingen laat zien, je hersenen zijn eigenwijs als ze denken dat iets niet bestaat laten ze je het ook niet zien, mischien vinden jullie dit gek klinken maar het is echt zo je hersenen zien veel meer dingen maar laten niet altijd alles zien, het licht aan je hersenen wat je meegekregen hebt van je ouders je moet er maar mee gaan oefenen om dingen te kunnen zien.

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik heb zelf nooit dingen mee gemaakt maar wie heeft wel eens van die gevoel dat je altijd bekeken wordt?

En soms ook als ik slaap hoor ik beneden geluiden en de trap soms ook het lijkt best gek maar het lijkt alsof in iedere huis altijd iets gebeurd vooral ' s nachts mischien komt het omdat het volle maan is dat er dan van die rare dingen gebeuren?

Het kan best dat er geesten zijn of wat voor soort iets het ook is ik keek vroeger naar dat programma op Discovery genaamd ' A Haunting ' mischien kennen jullie dat?

Volgens mij is dat programma er nog maar als iemand iets erover weet kan ie even dan zeggen wanneer het begint?

Maar even verder over die spookverhalen.

Ik vind vooral zo raar je bekeken word van achter altijd alsof echt iemand vlak achter je staat die je niet ziet, maar het is ook altijd zo dat een menselijke oog niet altijd dingen laat zien, je hersenen zijn eigenwijs als ze denken dat iets niet bestaat laten ze je het ook niet zien, mischien vinden jullie dit gek klinken maar het is echt zo je hersenen zien veel meer dingen maar laten niet altijd alles zien, het licht aan je hersenen wat je meegekregen hebt van je ouders je moet er maar mee gaan oefenen om dingen te kunnen zien.

Dat laatste geloof ik niet. Als je oefent om iets te kunnen zien en je kan dat uiteindelijk heb je jezelf denk ik eerder een beetje gehersenspoeld. Ik geloof verder ook niet in spoken. Ik denk wel dat er leven na de dood is maar dat zullen we pas weten als we dood zijn. Het zou wel leuk zijn om een spook te zijn denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb ooit is wat gehoord van een meisje, die zat te msnen met een vriendin van der...

na een half uurtje achter de webcam gezeten te hebben, zag ze op haar beeldscherm iets bewegen achter haar (via de cam en het schermpje van de cam) toen ze beter keek...zag ze dat er een man van een jaar of 40 vlak achter haar stond...toen ze met een ruk omdraaide om die vent te vragen wat hij in ***naam in haar kamer deed, om 1 uur in de nacht, zag ze helemaal niemand, ook der vriendin had niets gezien op haar scherm, maar zij wel niet de heletijd opgelet te hebben, en maar af en toe op de cam gekeken te hebben (erg jammer dus).

ik geloof niet echt in spookverhalen, wel dat het mogelijk is dat er misschien geesten zijn, er is me een beetje té veel verteld, wat toch nooit allemaal 100% verzonnen kan zijn, ik speel dus ook liever geen 'gevaarlijke' spelletjes met geesten ofzo..

toen ik het hoorde d8 ik eigenlijk, en dat zullen jullie misschien ook wel doen...aan hackers!

das was, en is nog steeds voor mij de meest logische verklaring...

Bewerkt: door robin222
Geplaatst:
Spoken maar dat klinkt best kinderachtig kan echt zijn snap anders niet hoe een mens erop komt.

Ik denk, dat wij mensen Spoken zelf visualiseren. Door onze hersenen heb je wel vaker gekke dingen, doordat je ergens op let of bang bent. Daardoor allerter, waardoor je de kleinste dingetjes hoort die eigenlijk heel normaal zijn in het dagelijks leven, of dat je dingen hoort die er niet zijn, daar had ik vroeger (toen ik wat jonger was) weleens dan lag ik in bed (ouders waren aan het werk) ik was nog bang in het donker en ging juist rare geluiden horen of tenminste ik dacht dat ik ze hoorde terwijl er eigenlijk niks aan de hand was. Eigenlijk kan je het beste zulke dingen gewoon negeren en je niet zo laten opfokken als je ''denkt'' dat er wat engs is.

Conclusie: Mensen zijn nou eenmaal zo, we komen tegenwoordig op de gekste dingen. Nietwaar? :)

Geplaatst:

Ik ging vanmiddag naar school en ik reed door een steegje en niemand was er en ik hoorde toen ook m'n naam uit het niets en het leek op een stem van een jongen uit de buurt van ons ik verschoot me kapot

Geplaatst:

De topic titel klopt niet helemaal. Waargebeurde verhalen bestaan niet. Sterker nog: Spoken bestaan niet. Dat mensen soms te diep in het glaasje kijken snap ik maar zo erg had ik het niet verwacht.

Geplaatst:

ziek gewoon wat er allemaal gebeurd ( of beweerd wordt :puh: )

een keer ( was toen ik 6 was ofzo ) was ik aan het spelen beneden in de huiskamer.

ik ging in de buurt van de gang en ik zag ineens iets voor me een soort gedaante ( zag alleen buik en benen )

en 3 maanden geleden was mijn opa overleden en ik en de rest van de familie zaten in kamer voor de condolatie.

en ineens ging het licht 2x achter elkaar aan en uit ( best griezelig als je bedenkt dat er een dode met een open kist toevallig ook in die ruimte lag )

m.I.

Geplaatst:

ik heb wel is iemand gehade die ging flesjedraaien ..

de volgende dag liep ze gewoon op straat werd ze opgehangen in het niks :cry:

zo zijn er nog veel meer gebeurtenissen

Geplaatst:
Hoe bedoel je ze werd opgehangen in het niets?

ze liep en ging zonder iets opgetild worden zou ik zo zeggen ..

IK HEB HET OOK GEHOORD NIET GEZIEN DUS WEET NIET OF HET WAAR IS MAAR ZE IS WEL DOOD.

gewoon naar boven getrokken ..

G-D

Geplaatst:

Ik denk niet dat dat waar is, anders zou het overal op het nieuws zijn geweest. Ik geloof best dat ze dood is maar niet op die manier.

Geplaatst:
Ik denk niet dat dat waar is, anders zou het overal op het nieuws zijn geweest. Ik geloof best dat ze dood is maar niet op die manier.

ze was er wel zo'n typ voor maar netzoals jij het zegt LBG anders was het wel op het journaal ..

maarjah als je naar al deze berichten kijkt .. moeten er wel meerdere op journaal zijn geweest .. :puh:

Geplaatst:

Ik heb wel eens 2 verhalen gehoord van een Marokkaanse jongen.

De eerste was toen ie s'avonds alleen de trap opliep in z'n flat, en toen riep iemand z'n naam. Toen zei hij dus "Ja". En toen verscheen uit 't niets een man die 'm van de trap afgooide. Later heeft z'n moeder 'm verteld nooit meer JA te zeggen als iemand z;n naam riep.

Tweede verhaal was toen hij was nt koken. 'T Schijnt dat als moslims 'n pan kokend water omgooien eerst iets moeten zeggen. Dat had hij dus niet gedaan en opeens verscheen er een man naast 'm, die zei: Je hebt me verbrand.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat 't waar is, 't klinkt 'n beetje TE ongeloofwaardig vind ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...