Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Ik heb wel eens 2 verhalen gehoord van een Marokkaanse jongen.

De eerste was toen ie s'avonds alleen de trap opliep in z'n flat, en toen riep iemand z'n naam. Toen zei hij dus "Ja". En toen verscheen uit 't niets een man die 'm van de trap afgooide. Later heeft z'n moeder 'm verteld nooit meer JA te zeggen als iemand z;n naam riep.

Tweede verhaal was toen hij was nt koken. 'T Schijnt dat als moslims 'n pan kokend water omgooien eerst iets moeten zeggen. Dat had hij dus niet gedaan en opeens verscheen er een man naast 'm, die zei: Je hebt me verbrand.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat 't waar is, 't klinkt 'n beetje TE ongeloofwaardig vind ik.

Nou ik zou zeggen vraag het aan hooligun. Maar ik denk ook dat dit niet zo is hoor.

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 1 maand later...

Hey!

Houden jullie ook zo van horrorverhalen? Of ken je er een paar, hier moet je dan wezen.

Ik zal wel aftrappen:

Een meisje gaat bij haar buren babysitten. Ze stopt de kinderen in bed en belt even later naar de eigenaren van het huis of ze TV mag kijken op hun slaapkamer. Dat mag, dus dat gaat ze doen. Maar er zit een hele grote clownspop naast de TV, en dat vindt ze niet zo leuk. Dus belt ze weer, om te vragen of ze die even weg mag zetten. Haar buurman zegt 'pak de kinderen en ga naar de buren!'

'Waarom?' Vraagt het meisje.

Man: 'We hebben helemaal geen clownspop op de slaapkamer!'

>>> Door NandroDavids: Samengevoegd met topic Spookverhalen... :)<<<

Delen op andere websites

Een nieuwe familie verhuisd naar een andere stad een dorp, ze komen aan bij hun huis de de twee kinderen gaan naar boven om te spelen en kijken wat er allemaal is de moeder en de vader gaan alvast kijken wat er allemaal in moet, vader zegt : '' Wat voelt het huis zo koud aan het lijkt alsof we geen zuurstof krijgen '' .

Dan horen ze opeens hun kind schreeuwen en ze rennen snel naar boven en zegt hun zoontje '' Papa papa! er was een man en vrouw achtig iets op onze kamer met hele donkere ogen! De familie denkt dat hun zoontje een grapje maakt, die nacht nog zitten ze TV te kijken geen van de kinderen durft naar boven.

Vader kijkt achterom het is donker hij voelt zich bekeken en hij loopt even naar boven en hoort een geluid hij gaat erheen en de raam staat open hij doet hem dicht en draaid zich om en ziet iets met hele zwarte ogen voor hem staan,

Vader schrikt : '' AAAAAAAAH! '' ze komen allemaal naar boven ze rennen dan weer snel uit het huis ze komen later terug met het geschiedenis van het huis en blijkt dat daar een kanibaal heeft gewoont die mensen naar binnen bracht en ze opat.

DIT HEB IK TROUWENS ZELF BEDACHT.

Bewerkt: door Muay Thai
Delen op andere websites

Wie kent het niet! spoken oproepen! iemand die ik ken heeft dat gedaan! ineens ging de stel op en neer en er kwam een car voor de deur waar de doden in gaan!...

DUS GEEN SPOKEN OPROEPEN!

Edit:met je eens G-D ze waren spannend!

Bewerkt: door Mister.X
Delen op andere websites

Ik ken wel een horroverhaal van een horrorfilm, namelijk Scary Movie 1 :D

Een gek de iemand opbelt, omdat hij weet dat diegene iets niet goeds heeft de laatste zomer.

dat is de film "i Know what you did last summer"

waar je ook deel 2 van hebt "I still Know what you did last summer"

in scarry movie word dat stuk alleen maar belachelijk gemaakt ;)

Delen op andere websites

Toen ik naar de begrafenis van mijn opa gingen werd zijn kist een klein stukje naar beneden gedaan, Toen tegelijkertijd was er een hele harde windvlaag alles bewoog erom heen behalve de bloemen op zijn kist. En een paar dagen nadat hij was overleden (13 Mei 07) toen ik in mijn bed lag en wilde slapen voelde in een hand op mijn rechter oor. Heb ik die hele week voor zijn begrafenis gehad. Dit kan geen toeval zijn want ik had ook het gevoel dat hij bij me

was.

Delen op andere websites

Een week geleden ofzo, zat ik op de WC en toen ik net klaar was voelde ik een hand in mijn nek knijpen, maar de WC zat gewoon op slot! Het was echt geen verbeelding, dat weet ik zeker want ik had rooie plekken in mijn nek.

Delen op andere websites

Ik heb laats wat engs meegemaakt

14Juni:We waren op schoolkamp,en we gingen naar het bos voor de veldloop te doen.Nou de eerste kinderen gingen al van start en op het einde rende iedereen naar zo'n Mariabeeldje.Er lagen spijkers op en roodspul.We wisten niet wat het was dus klommen we erop.We zagen het nog steds niet en lipen terug naar het kamp.Die avnod was Disco,en we ginegn dansen.Ik stond buiten de deur (Het was saai :duh: ),en opeens kwam een jongen naar buiten rennen,en de hele klas liep hem achterna.Toen gingen we met hem naar de WC,en hij zei dat hij zijn neefje heeft gezien die pas dood is gegaan.Hij zat op een stoel en toen zag hij hem zweven vertelde hij.Meteen daarna kwam een jongen buiten adem naar buiten rennen met zijn Mp3 en rende weg.Een vriend holde hem achterna.Daarna begon iemand over dat Mariabeeldj te praten,en zei dat er een vloek op zat.Ik rende van streek achter die jongen aan.Hij lag buiten adem op het gras.Daarna begon iedereen te huilen (Ik ook).Een paar rende weg naar boven,en ze begonnen zomaar te ruzieen.Toen we gingen slapen was alles weer goed.De dag daarna zeiden ze dat het door dat beeldje kwam...

Best gek

Delen op andere websites

ik heb ook wel is wat mee gemaakt:

ik was een keer alleen thuis en lag in mijn bed... ramen waren gewoon dicht en opeens voelde ik een harde wind in mijn kamer en hoorde het ook toen was ik heel snel mijn huis uit gerend en heb buiten gewacht tot er iemand thuiskwam.

ik heb ook wel is dan gebeurt er iets alleen dan voelt het alsof ik het al heb meegemaakt

en ik heb wel is dat het voelt alsof iemand een hand ofzo op me legt

Delen op andere websites

Veel mensen zeggen dat als je een spook voelt dat het dan heel koud is in je kamer dus dat zou best kunnen.

Dat is waar omdat ze het hebben beweert, je dan rilt niet van de kou!

Gino99: Leuk me echt erg voor je! :-(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...