.Djanick Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 spookverhalen.. dan vertel ik maar even wat ik zo in het dagelijks leven voel. toen ik nog klein was *jaar of 2 a 3 zij ik altijd tegen mijn ouders dat ik iets op de trap zag zitten. ook praatte ik toen heel vaak over vroeger, dan zij ik bijvoorbeeld "vroeger was het heel anders" waarschijnlijk uit een vorig leven dus want een kind van 2 a 3 kan dat echt niet even voor de lol verzinnen. het trappen gedoe stopte toen ik ong 4 was en het dingen vertellen over vroeger is toen ook opgehouden, rond een jaar of 8 kreeg ik weer nachtmerries over "de trap" weet dat een ding me van achter pakt en wurgt etc. dat stopte weer, 8 jaar later heb ik het weer, ik voel me dan bekeken op de trap en ren meestal gwn snel naar boven. we hebben al eens een geesten "verjager" bij ons gehad die zij dat er iets in ons huis aanwezig is, zij heeft die toen "tijdelijk" verjaagd. ik dacht eerst dat het gewoon aan mij lag dat ik dit had maar ik was eens gaan navragen of er nog meer mensen last van hadden in ons huis en ja hoor. mijn pa heeft er ook vaak last van en 2 vrienden ook.. nu maar zien hoe het verder gaat :\ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Woow als dit ECHT is klinkt het best spannend mischien wil die spook wel vrienden met je worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Woow als dit ECHT is klinkt het best spannend mischien wil die spook wel vrienden met je worden. haha, met mij? nou, ik ben van plan om binnekort naar zo`n vrouw te gaan die laat maar zeggen kan communiceren met geesten want soms is het zo erg dat ik die trap niet af durf *als 16 jarige* en als ik m`n dromen ervan moet geloven zou je het niet vrienden kunnen noemen, haha. maar nee, aan de ene kant is het mooi dat je de "aanwezigheid" kan voelen. voel het ook bij andere huizen enzo, maar aan andere kant weer irritant. mee leren leven is het beste dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Volgens mij verzin je dit echt allemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Hey jongens .Hebben jullie niet ook wel eens een Deja-Vu gevoel.Want toeneerst liep ik op de kermis met een jongen en hij was zo aant flippen toen hij die knuffel niet uit de automaat kreeg,maar toen dacht ik eff.Dit heb ik al eens eerder gezien.Hebben jullie dfat ook wel eens?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Natuurlijk, dat is gewoon dat je iets ziet, en dat wordt door een foutje gelijk al opgeslagen in je lange termijn geheugen. Maar ik heb dat zo'n beetje dagelijks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Volgens mij verzin je dit echt allemaal. gozer houd jij even je mond dicht wil je, ik verzin zulke dingen niet want ik geloof er ook in, je mag denken wat je wilt maar als jij denkt dat ik dit verzin mag je dat lekker voor je houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Volgens mij verzin je dit echt allemaal. gozer houd jij even je mond dicht wil je, ik verzin zulke dingen niet want ik geloof er ook in, je mag denken wat je wilt maar als jij denkt dat ik dit verzin mag je dat lekker voor je houden Rustig zeg ik zeg alleen maar dat je ongeloofwaardig over komt, ook omdat je nu ineens zonder punten en hoofdletters typt en ik vind dat eruitzien als een lieg verschijnsel, mensen gaan anders praten/typen dan normaal als ze liegen, weet je dat? Bewerkt: 18 juni 2007 door Clowntje_93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Volgens mij verzin je dit echt allemaal. gozer houd jij even je mond dicht wil je, ik verzin zulke dingen niet want ik geloof er ook in, je mag denken wat je wilt maar als jij denkt dat ik dit verzin mag je dat lekker voor je houden Rustig zeg ik zeg alleen maar dat je ongeloofwaardig over komt, ook omdat je nu ineens zonder punten en hoofdletters typt en ik vind dat eruitzien als een lieg verschijnsel, mensen gaan anders praten/typen dan normaal als ze liegen, weet je dat? nee ik typ zowiezo altijd zonder hoofdletters behalve bij namen, en als je m`n verhaal even naleest kun je zien dat er wel degelijk punten en komma`s in staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Volgens mij verzin je dit echt allemaal. gozer houd jij even je mond dicht wil je, ik verzin zulke dingen niet want ik geloof er ook in, je mag denken wat je wilt maar als jij denkt dat ik dit verzin mag je dat lekker voor je houden Rustig zeg ik zeg alleen maar dat je ongeloofwaardig over komt, ook omdat je nu ineens zonder punten en hoofdletters typt en ik vind dat eruitzien als een lieg verschijnsel, mensen gaan anders praten/typen dan normaal als ze liegen, weet je dat? nee ik typ zowiezo altijd zonder hoofdletters behalve bij namen, en als je m`n verhaal even naleest kun je zien dat er wel degelijk punten en komma`s in staan Ok maar dan alsnog geloof ik niet in spoken enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Volgens mij verzin je dit echt allemaal. gozer houd jij even je mond dicht wil je, ik verzin zulke dingen niet want ik geloof er ook in, je mag denken wat je wilt maar als jij denkt dat ik dit verzin mag je dat lekker voor je houden Rustig zeg ik zeg alleen maar dat je ongeloofwaardig over komt, ook omdat je nu ineens zonder punten en hoofdletters typt en ik vind dat eruitzien als een lieg verschijnsel, mensen gaan anders praten/typen dan normaal als ze liegen, weet je dat? nee ik typ zowiezo altijd zonder hoofdletters behalve bij namen, en als je m`n verhaal even naleest kun je zien dat er wel degelijk punten en komma`s in staan Ok maar dan alsnog geloof ik niet in spoken enzo. maakt niet uit, iedereen mag denken wat diegene wil en kan het ook geloven door de zonodige ervaringen ermee. alsnog sorry voor de iets wat boze uithaal gelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Ach ja misschien had ik jou ook wel in je waarde moeten laten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 ik heb gister weer wat meegemaakt.. ik zat in de tuin op de trampoline en mijn hond begon te kwispelen en rende opeens hard naar binnen. toen dacht ik dat ik hem razend snel weer naarbuiten de hoek om zag rennen... het leek op een soort witte schim. toen keek ik even en er was niks ik denk dat het de moeder van mijn hond is want die is pas doodgegaan. en nog een tip voor mensen die in contact komen met geesten vraag aan ze of ze van het licht zijn. hierop zal de geest eerlijk antwoorden en als hij zegt ja is het een goede geest, is het antwoord nee is het een slechte geest. vraag hem dan om weg te gaan en als die dat niet doet dan weet ik het ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 en nog een tip voor mensen die in contact komen met geesten vraag aan ze of ze van het licht zijn. hierop zal de geest eerlijk antwoorden en als hij zegt ja is het een goede geest, is het antwoord nee is het een slechte geest. vraag hem dan om weg te gaan en als die dat niet doet dan weet ik het ook niet Dan heb je dik een probleem! Daarom moet je ook een glas bij je hebben.. en als het de slechte is de glas kapot slaan dan is het over! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Natuurlijk, dat is gewoon dat je iets ziet, en dat wordt door een foutje gelijk al opgeslagen in je lange termijn geheugen. Maar ik heb dat zo'n beetje dagelijks. Ik kies geen partij maar jij bent geen pschygoloog om dat vast te stellen. Sommige verhalen hier geloof ik ook niet vind ik ook nogal onzin, maar van .Djanick klinkt best geloofwaardig want veel mensen die voelen zich vaak bekeken bij bepaalde plekken als je daar staat. Bewerkt: 19 juni 2007 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.