Jump to content

Spookverhalen

Recommended Posts

Geplaatst:
Natuurlijk, dat is gewoon dat je iets ziet, en dat wordt door een foutje gelijk al opgeslagen in je lange termijn geheugen. Maar ik heb dat zo'n beetje dagelijks.

Ik kies geen partij maar jij bent geen pschygoloog om dat vast te stellen.

Sommige verhalen hier geloof ik ook niet vind ik ook nogal onzin, maar van .Djanick klinkt best geloofwaardig want veel mensen die voelen zich vaak bekeken bij bepaalde plekken als je daar staat.

Jij bent ook niet iemand die 100% zeker kan weten dat spoken en UFO's bestaan maar toch vertel je ons in dat andere topic dat mensen de waarheid moeten gaan vertellen... ik denk dat de waarheid is dat spoken niet bestaan.

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Natuurlijk, dat is gewoon dat je iets ziet, en dat wordt door een foutje gelijk al opgeslagen in je lange termijn geheugen. Maar ik heb dat zo'n beetje dagelijks.

Sommige verhalen hier geloof ik ook niet vind ik ook nogal onzin, maar van .Djanick klinkt best geloofwaardig want veel mensen die voelen zich vaak bekeken bij bepaalde plekken als je daar staat.

Jij bent ook niet iemand die 100% zeker kan weten dat spoken en UFO's bestaan maar toch vertel je ons in dat andere topic dat mensen de waarheid moeten gaan vertellen... ik denk dat de waarheid is dat spoken niet bestaan.

dat denk jij, natuurlijk heeft iedereen een andere mening, waar ga je anders heen als je dood bent? je ziel gaat weg ja. maar wie zegt dat je dan niet door kan leven? misschien zonder doelen ja maar je bent er wel dan, ik geloof ook niet dat geesten kunnen zeggen of ze van het licht zijn of van het "donkere" want ze hebben gewoon het besef niet om zoiets te kunnen zeggen, wat ik denk is de stemmen die vastgelegd worden op tape/cd van geesten, dat deze geesten niet het besef hebben dat ze dit zeggen maar gewoon nog van toen ze leefde en dat deze zinnen/woorden gewoon in hun zijn blijven "hangen". daarom dat ze die woorden bijv vaak "zeggen"

Geplaatst:

Mijn punt is dat Clowntje_93 iets zegt als een feit, en dan komt Muay Thai zeggen dat hij dat niet zeker kan weten omdat hij geen psycholoog is. Maar Muay Thai heeft het de hele tijd over hele vage dingen die heel goed verzonnen kunnen zijn en dan zegt hij dat is bewijs dat UFO's bestaan.

Ik bedoel dus dat Muay Thai wel kan zeggen dat mensen dingen niet kunnen weten omdat ze geen expert of iets dergelijks zijn, maar dat kan je ook over hem zeggen.

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry maar pschygologie heeft helemaal niks te maken wat we bespreken in andere topic's daar praten we over feiten, jij hebt het hier over een mening.

Clowntje zei '' Ik zie dat je dit verzonnen hebt omdat je geen punten en comma's zet '' dat kan alleen een pschygoloog bepalen, dus dat heeft met iets heel anders te maken dan wat jij nu zegt ik begrijp best dat je nogal geirriteert bent maar denk even na wat je zegt in andere topic's hebben we het over iets heel anders en pschygologie is iets heel anders dan UFO's en Aliens.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Dit ging niet over dat Clowntje_93 zogenaamd kan zien dat je liegt of niet, het ging over deja vu's, dat dat een foutje is in je lange termijn geheugen. Daarover zei jij dat je en psycholoog moet zijn om dat te kunnen weten.

Geplaatst:

Oh nee hoor dat is niet zo mischien verkeerd gelezen het ging over wat clowntje zei.

Volgens mij heb je me verkeerd begrepen ;)

Geplaatst:

Sorry maar pschygologie heeft helemaal niks te maken wat we bespreken in andere topic's daar praten we over feiten, jij hebt het hier over een mening.

Clowntje zei '' Ik zie dat je dit verzonnen hebt omdat je geen punten en comma's zet '' dat kan alleen een pschygoloog bepalen, dus dat heeft met iets heel anders te maken dan wat jij nu zegt ik begrijp best dat je nogal geirriteert bent maar denk even na wat je zegt in andere topic's hebben we het over iets heel anders en pschygologie is iets heel anders dan UFO's en Aliens.

Ey vriend ik zei niet dat ik dat dan gelijk kon zien, maar ik vermoedde het toen. Want ik dacht dat hij juist altijd zo ABN typte, maar dat had ik fout.

Geplaatst:

ik weet wat beters ^^

laten we dit allemaal gewoon vergeten :duh: anders eindigen we daarlijk ergens in tokyo met verhalen *spreekwoordelijk he :puh:* en gewoon weer terug on-topic gaan, lijkt me een strak plan wil ik jullie nu horen zeggen :Y

Geplaatst:

Wowz, ik moet hier echt een abo op nemen op dit toppic ;)

Annyways, 2 jaar geleden op shoutskamp. Het was vuurwacht, waar we door de hele nacht in teams het vuur moesten laten branden. Ik en me maat zage diep in het woud iets rennen, het leek op iets me vleugels, het was abnormaal groter dan een vogel. We waren diep onder de indruk, maar we zijn niet gaan kijken, we zaten versteld, bijna vastgevroren op de bomstronk waar we op zaten. Toen we het voorval de volgende dag uitlegden aan onze medekamp genoten zeiden sommige dat ze een witte schim door het bos zijn zien gaan. Dit was uiterst raar... Ongeverklaarbaar bijna =/

IB

Geplaatst:
Wowz, ik moet hier echt een abo op nemen op dit toppic ;)

Annyways, 2 jaar geleden op shoutskamp. Het was vuurwacht, waar we door de hele nacht in teams het vuur moesten laten branden. Ik en me maat zage diep in het woud iets rennen, het leek op iets me vleugels, het was abnormaal groter dan een vogel. We waren diep onder de indruk, maar we zijn niet gaan kijken, we zaten versteld, bijna vastgevroren op de bomstronk waar we op zaten. Toen we het voorval de volgende dag uitlegden aan onze medekamp genoten zeiden sommige dat ze een witte schim door het bos zijn zien gaan. Dit was uiterst raar... Ongeverklaarbaar bijna =/

IB

ik heb ook nog een soort spookverhaal van een kamp,

was zomerkamp groep 8 in renesse en we moesten allemaal onze hut in,

op gegeven moment horen we de hutjes tegenover onze hutjes schreeuwen *de meiden*

een paar rennen haast huilend naar de leiding toe en zeggen dat ze iets gezien hebben. de leiding wil dus weten wat het is, de meiden laten hun door het raampje achter de hut kijken.. ze zien niets.. leiding boos en weer weg.

10 minuten later, weer het geschreeuw van de meiden *scheiturds :puh:* dit keer rent er 1 onze hut binnen en begint te vertellen wat ze zien!

achter de hutjes heb je een voetbalveld en veel bomen, tussen 2 bomen zagen zij een witte schim rondzweven,, wij bang, durven hutje niet meer uit.

Volgende dag: meiden + leiding gaan naar de plek waar ze het zagen, is het een witte laken die in een boom hangt..

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, kheb ook nog een verhaal(tje)..

T'was half 1 's avonds, er was visite en die zat de hele avond buiten.

Nadat ze weg waren gingen m'n ouders ff buiten alles opruimen en ik ging ff kijken of ik de schuurdeur

wel had dichtgedaan.

En ja, deze zat dicht maar de sleutels zaten nog in het slot, dus ik ga naar buiten om de schuurdeur op slot te doen en de sleutels eruit te halen. Mijn ouders gingen naar bed en ik ook maar want ik was al erg moe.

Lig ik net lekker in bed, lijkt het alsof ik voetstappen voor het huis hoorde, dus ik kijk uit het raam, maar was niemand te zien dus ik ging weer lekker liggen en deed maar alsof ik het me gewoon verbeeld had.

Doe ik mn ogen open en kijk naar mijn kamerdeur staat daar ineens iemand, ik wreef wat in me ogen en komt me kleine broertje ( toen 6 jaar oud) op me af lopen; "Hoorde jij net ook wat buiten? Leek wel alsof ik iemand hoorde lopen". Ik zeg tegen hem: Nee dat verbeeld je je vast, ga maar weer lekker slapen.

Ineens hoorde ik weer voetstappen, en het leek alsof ik iemand een deur hoorde openen!

Dus ik kijk uit het raam en zie dat de schuurdeur openstaat :? , komt daarna mijn broertje eran en hij zei dat

hij weer wat buiten hoorde, dus ik ga aan mijn pa en ma vragen of hun het ook gehoord hadden.

Alleen mijn ma had het gehoord, m'n pa had niks gehoord en geloofde er helemaal niks van.

Dus wij kijken met z'n allen nog es uit het raam en zien dat die deur dus nog steeds openstond.

Wij jakkeren met zn allen de trap af, men pa met voorop met de bugs :puh:, komen we aan in de keuken en kijken daar uit het raam zit die deur ineens weer dicht.

Toen ging me pa naar buiten en bleek de deur gewoon op slot te zitten.

Ik ben nog steeds benieuwd wat dat toen was .. :{

Bewerkt: door Bronko
Geplaatst:
Hey jongens :).Hebben jullie niet ook wel eens een Deja-Vu gevoel.Want toeneerst liep ik op de kermis met een jongen en hij was zo aant flippen toen hij die knuffel niet uit de automaat kreeg,maar toen dacht ik eff.Dit heb ik al eens eerder gezien.Hebben jullie dfat ook wel eens??

Ja dat heb ik ook heel vaak.

Dan denk ik WTF! dit is toch al geweest :puh:

Geplaatst:

Ik had ook zoiets eerder altijd.. nu niet meer.. maar dat was dat ik ergens

over droomde... en dan een korte tijd daarna echt gebeurt :S

Heb ik nu al een poos niet gehad maar vaak gingen die dromen over school.. dat ik daar stond

en dat bepaalde mensen wat zeiden.. en dat dan een korte tijd daarna die mensen dat in het echt zeiden

Geplaatst:
Ik had ook zoiets eerder altijd.. nu niet meer.. maar dat was dat ik ergens

over droomde... en dan een korte tijd daarna echt gebeurt :S

Heb ik nu al een poos niet gehad maar vaak gingen die dromen over school.. dat ik daar stond

en dat bepaalde mensen wat zeiden.. en dat dan een korte tijd daarna die mensen dat in het echt zeiden

dit heb ik ook heel vaak :Y dan sta ik bijvoorbeeld met wat gassies te praten en dan denk ik opeens hé dit heb ik al meegemaakt en soms weet ik ook al gewoon wat ze gaan zeggen is een vet raar gevoel 0_0

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...