Muay Thai Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Weet je wat heel interesant ook is naar ' A Haunting ' kijken op Discovery om 01:00 heel veel spookverhalen en echt spannend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Weet je wat heel interesant ook is naar ' A Haunting ' kijken op Discovery om 01:00 heel veel spookverhalen en echt spannend! is dat elke dag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Ik had vannacht iets engs.. het was heel hard aan het onweren... ik werd er wakker van... en ineens keek in midden in twee niet-menselijke ogen... en het was mijn kat[/font] maar ik was me wel het ******* geschrokken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2007 Ik had ook een keer zoiets dat was bij kamp ons kamp lag vlakbij een begraafplaats in een bos en een paar dagen daarvoor had een klasgenoot van mij voor de grap op een grafsteen gaan staan en had ie gezegt sta op ouwe l*l dus een paar dagen daarna lig ik lekker voor onze kamphuis te chillen met een paar vrienden komt opeens die klasgenoot huilend terugrennen wij zeiden wat er was gebeurd en hij zei dat hij zichzelf zag opgehangen aan een boom met zijn mond dichtgenaait hij huilde en scheeuwde verschikkelijk en ik geloof dat spoken die halucinatie bij hem deden dan moet hij maar niet spotten met hun daarom was ook zijn mond dichtgenaait denk ik want dan kon hij niks meer onaardigs zeggen erg he ? En oja dit is dan ook bij een forum egt gebeurd het is wel engels maar dit geloof ik niet egt ik wil het gewoon even met jullie delen : One day, a lady was having a baby.there were sapose to be twins, but one dyed in her stomach.after 10 years, they went on a vacation to niagra falls.the mom was taking a picture of her daughter by the falls, when she started to fall in.the mom caught her tho.later, they were cooking potatoes and the mom was taking a picture.then, the potatoes fell on the floor.the mom cleaned it up, and told the daughter to go to bed.before she did, the mom toook a picture of the daughter on the stairs.she was going to get the pictures developed, but decided to take one last picture of her daughter asleep.once she did, she left the house and went to the store.they developed the pictures, and gave them back to the mom.as she looked at them, she seen that there was someone that looked exactly like her daughter pushing the daughter off the falls,a hand had pushed the potatoes on the floor, the same person puting her hand on the daughters arm, and the person strangling the daughter while she was asleep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Ik heb gisteren iets erg engs meegemaakt. Ik zat buiten te spelen, rond half 11. Het was best donker. Toen ging ik naar huis. Voordat ik ging slapen, ging ik uit mijn raam kijken, voor de zekerheid weet je . Toen zag ik iets raars. Even later hoorde ik een hard geluid. Toen ik 's morgens ging kijken zag ik een mooi recht gat in de tuindeur. Geen verdere schade, geen dingen gestolen. Het opvallendste was dat het gat niet lelijk was. Het was recht en mooi Bewerkt: 7 juli 2007 door Steel Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Ik heb gisteren iets erg engs meegemaakt. Ik zat buiten te spelen, rond half 11. Het was best donker. Toen ging ik naar huis. Voordat ik ging slapen, ging ik uit mijn raam kijken, voor de zekerheid weet je . Toen zag ik iets raars. Even later hoorde ik een hard geluid. Toen ik 's morgens ging kijken zag ik een mooi recht gat in de tuindeur. Geen verdere schade, geen dingen gestolen. Het opvallendste was dat het gat niet lelijk was. Het was recht en mooi Vreemd..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bright Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 ik heb ook nog een spook verhaal: ik was eerst op kamp, en we waren aan het voetballen. na een tijdje moesten we eten, ik legde de bal in de opberg plaats. na het eten lag de bal weer op het veld. maar we gingen bosspel doen, dus ik legde hem weer in het opberg hok. toen we terug kwamen lag de bal in het doel. maar ik wist zeker dat iedereen mee was met het bos spel. ik leit deze keer de bal liggen en ging slapen. toen we weer wakker werden lag de bal in het andere doel. opzich is hier niets vreemds aan, maar nu komt het ergste pas. s'morgens gingen we weer ontbijten. na het ontbijt zag ik de bal niet meer liggen. we gingen weer bosspel doen en toen we na een tijdje terug kwamen, hadden we een soort pauze. we gingen naar de het huis en toen ik op me bed ging liggen, voelde ik iets hards bij mijn hoofd. ik keek en het was de bal. ik werd boos en gooide de bal uit het raam. de bal stuiterde op het dak, ik liet hem liggen en vertelde het niemand. toen ik na 2 dagen naar huis ging en me tas uitpakte vond ik de bal in mijn tas... (ik vind dit heel eng en heb de bal aan de buren gegeven. nogsteeds ligt hij soms zomaar op de straat.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Ik voel me vaak bekeken, maar dat zal vast wel normaal zijn of als je onder de douch staat alsof iemand naar je zit te staren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 ik heb ook nog een spook verhaal:ik was eerst op kamp, en we waren aan het voetballen. na een tijdje moesten we eten, ik legde de bal in de opberg plaats. na het eten lag de bal weer op het veld. maar we gingen bosspel doen, dus ik legde hem weer in het opberg hok. toen we terug kwamen lag de bal in het doel. maar ik wist zeker dat iedereen mee was met het bos spel. ik leit deze keer de bal liggen en ging slapen. toen we weer wakker werden lag de bal in het andere doel. opzich is hier niets vreemds aan, maar nu komt het ergste pas. s'morgens gingen we weer ontbijten. na het ontbijt zag ik de bal niet meer liggen. we gingen weer bosspel doen en toen we na een tijdje terug kwamen, hadden we een soort pauze. we gingen naar de het huis en toen ik op me bed ging liggen, voelde ik iets hards bij mijn hoofd. ik keek en het was de bal. ik werd boos en gooide de bal uit het raam. de bal stuiterde op het dak, ik liet hem liggen en vertelde het niemand. toen ik na 2 dagen naar huis ging en me tas uitpakte vond ik de bal in mijn tas... (ik vind dit heel eng en heb de bal aan de buren gegeven. nogsteeds ligt hij soms zomaar op de straat.) Wat ik denk bij dit verhaal is: Ze hebben je in de zeik genomen, er is vast wel iemand niet mee geweest of stiekem er even tussen uit geglipt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bright Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 ik heb ook nog een spook verhaal:ik was eerst op kamp, en we waren aan het voetballen. na een tijdje moesten we eten, ik legde de bal in de opberg plaats. na het eten lag de bal weer op het veld. maar we gingen bosspel doen, dus ik legde hem weer in het opberg hok. toen we terug kwamen lag de bal in het doel. maar ik wist zeker dat iedereen mee was met het bos spel. ik leit deze keer de bal liggen en ging slapen. toen we weer wakker werden lag de bal in het andere doel. opzich is hier niets vreemds aan, maar nu komt het ergste pas. s'morgens gingen we weer ontbijten. na het ontbijt zag ik de bal niet meer liggen. we gingen weer bosspel doen en toen we na een tijdje terug kwamen, hadden we een soort pauze. we gingen naar de het huis en toen ik op me bed ging liggen, voelde ik iets hards bij mijn hoofd. ik keek en het was de bal. ik werd boos en gooide de bal uit het raam. de bal stuiterde op het dak, ik liet hem liggen en vertelde het niemand. toen ik na 2 dagen naar huis ging en me tas uitpakte vond ik de bal in mijn tas... (ik vind dit heel eng en heb de bal aan de buren gegeven. nogsteeds ligt hij soms zomaar op de straat.) Wat ik denk bij dit verhaal is: Ze hebben je in de zeik genomen, er is vast wel iemand niet mee geweest of stiekem er even tussen uit geglipt ik denk het niet, omdat ik ook echt op die bal lette. en hoeverklaar je dat die bal op een 2 verdiepingen hoog dak lag en dat niemand het wist en ineens weer in me tas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Ik voel me vaak bekeken, maar dat zal vast wel normaal zijn of als je onder de douch staat alsof iemand naar je zit te staren. Ja, dat heb ik ook soms. Dan krijg je zo'n gevoel dat je word bekeken. Dat krijg ik als ik mijn kast openlaat in de nacht. Erg eng Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 ik heb ook nog een spook verhaal:ik was eerst op kamp, en we waren aan het voetballen. na een tijdje moesten we eten, ik legde de bal in de opberg plaats. na het eten lag de bal weer op het veld. maar we gingen bosspel doen, dus ik legde hem weer in het opberg hok. toen we terug kwamen lag de bal in het doel. maar ik wist zeker dat iedereen mee was met het bos spel. ik leit deze keer de bal liggen en ging slapen. toen we weer wakker werden lag de bal in het andere doel. opzich is hier niets vreemds aan, maar nu komt het ergste pas. s'morgens gingen we weer ontbijten. na het ontbijt zag ik de bal niet meer liggen. we gingen weer bosspel doen en toen we na een tijdje terug kwamen, hadden we een soort pauze. we gingen naar de het huis en toen ik op me bed ging liggen, voelde ik iets hards bij mijn hoofd. ik keek en het was de bal. ik werd boos en gooide de bal uit het raam. de bal stuiterde op het dak, ik liet hem liggen en vertelde het niemand. toen ik na 2 dagen naar huis ging en me tas uitpakte vond ik de bal in mijn tas... (ik vind dit heel eng en heb de bal aan de buren gegeven. nogsteeds ligt hij soms zomaar op de straat.) Wat ik denk bij dit verhaal is: Ze hebben je in de zeik genomen, er is vast wel iemand niet mee geweest of stiekem er even tussen uit geglipt ik denk het niet, omdat ik ook echt op die bal lette. en hoeverklaar je dat die bal op een 2 verdiepingen hoog dak lag en dat niemand het wist en ineens weer in me tas Doordat misschien iemand hem toevallig door dat raam heeft zien liggen en wist dat die van jou was en toen met een ladder de bal van het dak afgehaald heeft en het in jou'n tas gestopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bright Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 ten eerste die bal was niet van mij, ten tweede lag die bal zo dat niemand het kon zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 Wow gast is dit echt gebeurd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 Wow gast is dit echt gebeurd?anders zou die het niet zeggen, hoop iig dat die niet liegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.