WWEGTA Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Is wel scary. Ga het zelf zeker niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) Is wel scary. Ga het zelf zeker niet doen. Moet je ook niet doen . Het begint natuurlijk als eerst bij een grapje, maar als er iets, natuurlijk toevallig, gebeurt ga je meteen denken dat de geesten je hebben ''vervloekt''. Dan word je bang en maak jezelf dingen wijs die helemaal niet bestaan, en dan gebeurt het, wat nou zo gevaarlijk is. Je raad zelf wel wat dat is... Bewerkt: 18 juli 2007 door Steel Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 Zoals sommigen hier ook wel eens hebben, dat ze zich vaak bekeken voelen,, dat heb ik dus ook,, als ik onder de douch staat ofzo of helemaal alleen thuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 Aangezien ik nog met opzet nooit een spook gezien heb (dus dat ik ze echt voor m'n gezicht zie), maar niet zeker weet of ze bestaan ga ik hier dan ook maar posten. Ik was een keer mijn folders aan het pakken uit mijn fiets-tas (raar woord), zodat ik ze kon bezorgen. Maar toen keek ik niet echt oplettend, maar het leek alsof een oude vrouw aan het werk was in der tuin. Ik keek toen eens goed, en de vrouw was verdwenen. Toen ging ik de folder in de brievenbus bezorgen, en ik kreeg het gevoel dat de vrouw opeens pal achter me stond. Ik had mijn gezicht niet omgedraaid. Het huis stond al een paar maanden leeg. Ik kan wel beschrijven hoe de vrouw eruit zag. Ze had iets roods aan, en volgensmij een bril op, en een ketting aan. Het zou zeer goed een spook kunnen zijn, want het huis stond (zoals ik al zei) een paar maanden leeg, en de bewoonster van dat huis was overleden. Ik heb die vrouw nooit gezien, maar dat heb ik van mijn buurjongen gehoord. Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 Aangezien ik nog met opzet nooit een spook gezien heb (dus dat ik ze echt voor m'n gezicht zie), maar niet zeker weet of ze bestaan ga ik hier dan ook maar posten. Ik was een keer mijn folders aan het pakken uit mijn fiets-tas (raar woord), zodat ik ze kon bezorgen. Maar toen keek ik niet echt oplettend, maar het leek alsof een oude vrouw aan het werk was in der tuin. Ik keek toen eens goed, en de vrouw was verdwenen. Toen ging ik de folder in de brievenbus bezorgen, en ik kreeg het gevoel dat de vrouw opeens pal achter me stond. Ik had mijn gezicht niet omgedraaid. Het huis stond al een paar maanden leeg. Ik kan wel beschrijven hoe de vrouw eruit zag. Ze had iets roods aan, en volgensmij een bril op, en een ketting aan. Het zou zeer goed een spook kunnen zijn, want het huis stond (zoals ik al zei) een paar maanden leeg, en de bewoonster van dat huis was overleden. Ik heb die vrouw nooit gezien, maar dat heb ik van mijn buurjongen gehoord.Apple-Mac Dat Was waarschijnlijk de geest van tuinvrouw. Die bij dat huis werkte....Of het was de geest zelf van die man/vrouw die daar heeft gewoond. Het kan allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 Of misschien was het gewoon familie die even wat onderhoud kwam doen, of misschien was het verbeelding, of misschien was het de buurvrouw die een leuk plantje zag ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 Of misschien had je teveel gedronken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 misschien moeten jullie normaal reageren hier en niet van die lompe opmerkingen omdat jullie er misschien niet in geloven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 Heb je het tegen mij? Want ik vond mijn opmerking heel normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 Heb je het tegen mij? Want ik vond mijn opmerking heel normaal. nee eerder tegen juju, als er 1 begint met of.. en de ander volgt.. staan er straks 3 pagina`s vol mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 Mijne was ook heel normaal opmerking hoor, want echt 'n sterk verhaal is 't niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 Mijne was ook heel normaal opmerking hoor, want echt 'n sterk verhaal is 't niet. Het was wel een sterk verhaal maar of je het moet geloven is nog maar de vraag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 teveel gedronken vind ik wel geen toffe reactie voor zo'n serieuze onderwerp ik heb ook weleens last vande gevoel dat er iemand bij me staat terwijl er niemand is en dat schim in de nacht heb ik ook weleens gezien terwijl er niemand is maar ik vraag me wel af of die glaasje draaien hoe het eigenlijk gebeurt, voor horende mensen is zo te horen wat de geesten zeggen maar voor dove mensen zoals ik, hoe zit het dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om normaal op elkaar te reageren. Als je het niet gelooft: prima, maar ga dan niet de ander afzeiken. De één gelooft wat anders als de ander, en dat is jullie goed recht. Alleen gaan discussieren of je het gelooft of niet, lijkt mij wat overbodig, aangezien je toch nooit iemand anders kan overtuigen. Beetje inhoudelijkere posts, svp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) *verwijderd* Bewerkt: 5 augustus 2007 door -eend- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.