Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is wel scary. Ga het zelf zeker niet doen.

Moet je ook niet doen ;). Het begint natuurlijk als eerst bij een grapje, maar als er iets, natuurlijk toevallig, gebeurt ga je meteen denken dat de geesten je hebben ''vervloekt''. Dan word je bang en maak jezelf dingen wijs die helemaal niet bestaan, en dan gebeurt het, wat nou zo gevaarlijk is. Je raad zelf wel wat dat is... :{

Bewerkt: door Steel Dogg
Delen op andere websites

Aangezien ik nog met opzet nooit een spook gezien heb (dus dat ik ze echt voor m'n gezicht zie), maar niet zeker weet of ze bestaan ga ik hier dan ook maar posten. :7 Ik was een keer mijn folders aan het pakken uit mijn fiets-tas (raar woord), zodat ik ze kon bezorgen. Maar toen keek ik niet echt oplettend, maar het leek alsof een oude vrouw aan het werk was in der tuin. Ik keek toen eens goed, en de vrouw was verdwenen. Toen ging ik de folder in de brievenbus bezorgen, en ik kreeg het gevoel dat de vrouw opeens pal achter me stond. Ik had mijn gezicht niet omgedraaid. Het huis stond al een paar maanden leeg. Ik kan wel beschrijven hoe de vrouw eruit zag. Ze had iets roods aan, en volgensmij een bril op, en een ketting aan. Het zou zeer goed een spook kunnen zijn, want het huis stond (zoals ik al zei) een paar maanden leeg, en de bewoonster van dat huis was overleden. Ik heb die vrouw nooit gezien, maar dat heb ik van mijn buurjongen gehoord.

Apple-Mac :7

Delen op andere websites

Aangezien ik nog met opzet nooit een spook gezien heb (dus dat ik ze echt voor m'n gezicht zie), maar niet zeker weet of ze bestaan ga ik hier dan ook maar posten. :7 Ik was een keer mijn folders aan het pakken uit mijn fiets-tas (raar woord), zodat ik ze kon bezorgen. Maar toen keek ik niet echt oplettend, maar het leek alsof een oude vrouw aan het werk was in der tuin. Ik keek toen eens goed, en de vrouw was verdwenen. Toen ging ik de folder in de brievenbus bezorgen, en ik kreeg het gevoel dat de vrouw opeens pal achter me stond. Ik had mijn gezicht niet omgedraaid. Het huis stond al een paar maanden leeg. Ik kan wel beschrijven hoe de vrouw eruit zag. Ze had iets roods aan, en volgensmij een bril op, en een ketting aan. Het zou zeer goed een spook kunnen zijn, want het huis stond (zoals ik al zei) een paar maanden leeg, en de bewoonster van dat huis was overleden. Ik heb die vrouw nooit gezien, maar dat heb ik van mijn buurjongen gehoord.

Apple-Mac :7

Dat Was waarschijnlijk de geest van tuinvrouw. Die bij dat huis werkte....Of het was de geest zelf van die man/vrouw die daar heeft gewoond. Het kan allemaal :Y

Delen op andere websites

teveel gedronken vind ik wel geen toffe reactie voor zo'n serieuze onderwerp

ik heb ook weleens last vande gevoel dat er iemand bij me staat terwijl er niemand is

en dat schim in de nacht heb ik ook weleens gezien terwijl er niemand is

maar ik vraag me wel af of die glaasje draaien hoe het eigenlijk gebeurt, voor horende mensen is zo te horen wat de geesten zeggen maar voor dove mensen zoals ik, hoe zit het dan?

Delen op andere websites

Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om normaal op elkaar te reageren. Als je het niet gelooft: prima, maar ga dan niet de ander afzeiken. De één gelooft wat anders als de ander, en dat is jullie goed recht. Alleen gaan discussieren of je het gelooft of niet, lijkt mij wat overbodig, aangezien je toch nooit iemand anders kan overtuigen. Beetje inhoudelijkere posts, svp. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...