Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi Drumstel heb je daar staan Sandra :D, tjah over het verschijnsel. Ik vind het een beetje raar, ben je wel zeker dat het "Altijd" op 15 December gebeurt en niet over heel het jaar? Het kan een storing zijn ook, er zijn zoveel mogelijkheden . Ik vind het best wel raar.

Trouwens ik heb s'avonds altijd, maar dan ook altijd het gevoel dat ik bekeken wordt . als ik dan ga kijken zie ik altijd iets wegschieten achter de hoek van het huis, een mens is het niet want ik hoor nooit voetstappen en geritsel. Het is echt heel eng man.

IB

Hieronder:

Innige deelneming Sandra.

Bewerkt: door ICE BANANA
Delen op andere websites

Ten eerste is het op de kamer van mn broer (zijn drumstel dus ;))

De reden dat het alleen op 15 december is, is omdat 16 jaar geleden op 15 december 1990 mijn zusje is overleden.

Mijn verklaring is dus ook dat zij dat doet.

Delen op andere websites

Naar zolang niet meer op GTAFORUM kom ik er toch effe op.

Ik heb ooit een keer iets heel raars meegemaakt.

Ik was een keer op me kamer want ik wou gaan slapen.

Een paar uur later zag ik allemaal bewegende dingen op mijn plafon bewegen.

Ik dacht dat het uit vanuit mijn raam kwam maar later zag ik er niks meer van.

Bewerkt: door fuffie
Delen op andere websites

knipperende lichten sowat. kan ik zelf ook maken

1. Het lichtknopje zit aan de andere kant van de kamer

2. Ik , mn broer, mn zusje en mn ouders, ook visite dat er een keer was, zien het allemaal!

3. Het laatste waar ik, mn zusje, mn broer of mn ouders zouden doen, is grapjes maken over de dood van mn zusje JA!

Dus als jij zo cynisch bent over geesten of degelijke, ga dan niet van dit soort reacties in dit topic zetten!

Delen op andere websites

Het sneeuwde en het was nog vroeg in de morgen.

Ik sliep nog.Want het was vakantie,dus kon ik uitslapen.

Oppeens ging de deur open.De deur vloog tegen de kast en ik schrok wakker.

Ik dacht dat het de wind was maar oppeens hoorde ik een geluid.

Ik deed alsof ik naar het toilet moest zodat mijn ouders niet zagen wat ik deed.

Ik ging de toiletdeur voorbij en kwam in de woonkamer.En ja de T.V. stond aan.

Ik kon mijn ogen niet geloven.

Maar toen ik het opzocht op internet bleek het aan de T.V. te liggen.

Gewoon een defect en hij sprong aan.En die deur.

Nou ja...Dat weet ik niet,maar waarschijnlijk was het de wind.

Delen op andere websites

Ik heb nog 2 verhalen meegemaakt:

2 Augustus 2007:Ik was naar me neefje en nichtje toe gegaan om te gaan voetballen (Daar wonen namelijk heel veel vrienden,en dan is het leuker :bonk:).Nou toen ik daar aankwam ging ik meteen naar buiten,enja.Zo'n 30 kindren waren daar wat rond aant hangen.Nou we liepen met zen allen de straat op,maar opeens vloog er een ding de lucht in.Het leekt op een kleine raket,want er kwam vuur af.Niet eng zul je zeggen,maar toen het meisje bij haar achterom ging kijken was een gedeelte van de stoep helemaal zwart!.Niemand was thuis,en zei zelf was buiten!.We hebben nooit mee iets van dat ding gezien...Het klinkt misschien niet eng,maar dat was het zeker!

Nu nummer 2

Nacht van 31 Juli t/m 1 Augustus 2007:Ik ging naar boven,en ging naar bed.Meteen ging ik dromen.Ik droomde dat ik was aan het fietsen in mijn eigen straat.Opeens Viel ik,en ik schrok wakker.Maar het gekke was,toen ik wakker werd was het al 11:00 s'Óchtends.Me moeder had de rolluiken al open gedaan.Ik keek dus uit mijn raam,en aan de overkant van mijn straat lag een kapotte fiets!.Hopelijk krijg ik nooit meer zo'n dromen,want ik kan er niet tegen :N

Nee ze zijn niet zelf verzonnen,als je dat zal denken!

Delen op andere websites

2 Augustus 2007:Ik was naar me neefje en nichtje toe gegaan om te gaan voetballen (Daar wonen namelijk heel veel vrienden,en dan is het leuker :bonk:).Nou toen ik daar aankwam ging ik meteen naar buiten,enja.Zo'n 30 kindren waren daar wat rond aant hangen.Nou we liepen met zen allen de straat op,maar opeens vloog er een ding de lucht in.Het leekt op een kleine raket,want er kwam vuur af.Niet eng zul je zeggen,maar toen het meisje bij haar achterom ging kijken was een gedeelte van de stoep helemaal zwart!.Niemand was thuis,en zei zelf was buiten!.We hebben nooit mee iets van dat ding gezien...Het klinkt misschien niet eng,maar dat was het zeker!

Vuurpijl?

Delen op andere websites

Vuurpijl?

Zou kunnen,maar wie heeft hem dan aangestoken? :?.

Delen op andere websites

Ik vertel wel wat engs:

Ik zat op schoolkamp vlakbij Hoek van Holland. Woensdagavond, mijn meester vertelt dat we een bosspel moesten doen. We fietsten daar een, maar toen we in het bos aankwamen, begon het donker te worden.

We gingen een spel doen dat je geluiden moest opnemen van dieren. Wie alle dieren had, had gewonnen. Ik zat bij mijn vrienden ingedeeld en we gingen van start. We wisten niet waar we een gingen en het was hartstikke donker geworden.

Opeens hoorden we geblaf an een hond. We dachten dat het een wilde was, dus we aren best bang. De hond bleefmaar blaffen en toen zijn we snel weggerend. Toen, volgens mij 3 kilometer verderop hoorde we het niet meer. We waen best blij.

We kwamen bij een hek aan. De vorige dag hoorde we dat er in het bos vleermuizen vliegen. Bij het hek stond op: "Verboden toegang, gebied van vleermuizen". Iemand uit mijn groep wou over het hek klimmen en iedereen zei dat hij weer dom deed. M'n vriend zei dat we maar terug gingen.

Gelukkig wisten we de weg terug te vinden en iedereen stond daar al. Niemand had wat, omdat iedereen doodsbang was.

Nu ik het heb meegemaakt, wil ik het niet nog eens doen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...