Jump to content

Spookverhalen

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

In m'n huis waar ik vroeger woonde was het echt geestig, het huis was van m'n moeder's Oma en ze is ook daar overleden. M'n moeder heeft het me zovaak vertelt, der Naaimachine ging in de nacht altijd van zelf aan en wanneer ze sliep voelde ze altijd iemand aan der trekken terwijl er niemand anders in huis was. Ik weet zeker dat m'n moeder geen grapjes maakt en weet ook wel zeker dat geesten wel bestaan. Verder op bij iemand anders in huis was het ook zo dat ze voelde dat iemand aan hun zat en aan hun trokken. Volgens velen was op die plek vroeger mensen begrafen en ja dat begint het scary te worden.

Waar ik nu woon heb ik nooit iets engs mee gemaakt ofzo iets, en eerlijk gezegd wil ik dat ook niet mee maken :)

Geplaatst:

ik weet niet of dat geestig een woord grapje was maar normaal betekend het zeg maar leuk he ;p

zelf heb ik vroeger wel echt dromen gehad dat ik gwoon door me huis aan het rennen was, half aan het slaap met allemaal gekke dingen ... maar dat zal wel een nachtmerrie zijn geweest (een paar x de zelfde :?)

maar daar ben je klein voor he

Geplaatst:

Ik heb vannacht gedroomt dat ik gekilled was door niemand minder dan Homer Simpson. Daarvoor ook mij signaure

Geplaatst:
Ik heb vannacht gedroomt dat ik gekilled was door niemand minder dan Homer Simpson. Daarvoor ook mij signaure

Het is maar wat je een spookverhaal noemt.

Ik denk dat je dit beter in het "waar heb jij vanacht over gedroomd" topic.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vond het eng. Hij zat me met een Mini-Gun en een Kettingzaag achterna

je kijkt teveel simpsons en je speelt teveel gta

Ontopic: Ik heb nog nooit iets engs meegemaakt en hoop dat et nooit gebeurd maar als het gebeurt zal ik het hier vertellen...

als ik nog leef

Bewerkt: door powerpats
Geplaatst:

Een maand geleden vielen alle lichten snachts uit rond 20 voor 1

en Vorige week ook rond de zelfde tijdstip, (vertelde mijn moeder)

En toen Wouden ze (mn ouders) fotos maken van een beeldje en ging de camera kapot en viel er een lamp naar beneden.

Best wel eng gelukkig dat ik niet thuis was.. :?

Geplaatst:

En toen Wouden ze (mn ouders) fotos maken van een beeldje en ging de camera kapot en viel er een lamp naar beneden.

man dat is egt raar :N:?:{

Geplaatst:

Allemaal toeval, hoe wil je het anders verklaren?

Geplaatst:

aanwezigheid van mensen uit het hiernamaals?

Geplaatst:

een half jaar geleden had ik draadloze lichten.beneden kan je licht boven aan doen.... en toen heel vaak ging het licht uitzichzelf aan en uit.

ook hoor ik de trap en het huis kraken(komt waarschijnlijk door dat het in 1960 is gebouwd).

Geplaatst:

Ik woon in een huis en die bestaat al zo lang dat het een monument is geworden. En ik heb gehoord dat er veel criminele famillies in mijn huis woonden vroeger die mensen dealden pleegden moorden en dan voel ik me niet egt veilig met het gevoel dat er hier mensen zijn vermoord :N

Oja je moet niet denken dat als ik in een monument woon dat ik in een vervallen gebouw woon mijn huis is opgeknapt en bestond vroeger uit 3 huizen en werdt voornamelijk bewoond door criminelen maar ze hebben trappen gemaakt dus nu heb ik 3 verdiepingen en is de woonprijs aanzienlijk gestegen + speeltuin + openbare tuin + veel natuur

En omdat het een monument is wordt mijn stoep altijd schoongemaakt en knappen ze het huis van de buitenkant altijd op.

Geplaatst: (bewerkt)

aanwezigheid van mensen uit het hiernamaals?

HAHAHA kom op zeg. :schater:

Er is geen greintje bewijs.

En nu weet ik wat je gaat zeggen: "Er is ook geen tegenbewijs."

Nou dat is geen reden dat "geesten" wel bestaan ik kan je ook zeggen dat God een vliegend spaghettimonster is en er is geen bewijs voor maar ook geen tegenbewijs. Dat is het slappe van religies en bijgeloven mensen willen dat soort dingen snel geloven omdat er (nog) geen wetenschappelijke verklaring voor is.

Bewerkt: door Clowntje_93

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...